Hľadať tu :-)

streda 21. decembra 2022

Týždeň 08. 11. 2022 - 14. 11. 2022

Utorok - Ráno zhon, keďže utorkové gymnastiky sú už o deviatej, čo je pre mňa dosť hraničný čas, hlavne ak sa o ôsmej vykopeme z postele :-D 
Potom sme sa zastavili v Bille po omáčku na špagety, takže dnes taký rýchly obed.
Po obede taká klasika, hranie, maľovanky a prechádzka.

Streda - Boli sme na Tancuľkove. Inak taká pohoda, klasika. Pomaly začínam mať nervy z STKáčky, Vianoc a nejako všetkého. 
Drahý mi hovoril, že mu kamarátka hovorila, že by mu priniesla nejaké vecičky z nejakého zrušeného obchodu.

Štvrtok - Vypravili sme sa na gymnastiku. Boli tam aj Susan s Kubíkom, pokecali sme, bola pohoda.
Prišli sme domov, obed a pred spánkom sme sa maznali a bolo to strašne fajn, veľmi si užívam tieto chvíľky, keď je Pampúšik prítulný, keďže väčšinou s krikom beží, ale vekom sa to dosť zlepšuje, ale aj tak musí mať on náladu a potom je to fajn.
Poobede prišiel Drahý s obrovskou krabicou. Vecičky teda nové z obchodu neboli ani náhodou, ale viacero bolo použiteľných a poslúžia. Akurát Pampúšik si nechcel skúsiť ani zimnú vetrovku, ani kombinézu, ani nič.

Piatok - Tak je Martina, na bielom koni neprišiel, ale to som ani neočakávala, skôr naopak, sú rekordné teplé teploty. 
Boli sme von, nikoho sme nestretli, ale Pampúšik našiel vonku nejaké autíčka a hral sa s nimi. 
Keď Pampúšik zaspal, tak som fotila Looks Heide, keďže dnes je posledný deň na jej vrátenie, ale prihlásila sa jedna kočka, že si jednu vezme, ak počkám do jej výplaty. Nemala som s tým problém, ak si ju teda naozaj vezme.
Podvečer som sa bola s Pampúšikom poprechádzať a videli sme Datart autíčko. Taká nostalgia ma chytila.

Sobota - Dopoludnia som vyhnala chalanov von, aby som mohla tak dôkladnejšie poupratovať, pozmývať podlahu a tak.
Pampúšik nevedel zaspať, takže potom sa zobudil pomerne neskoro, takže sme už boli len doma.

Nedeľa - Pohodová nedeľa.

Pondelok - Dopoludnia sme sa len tak motali, prechádzky a tak.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...