Hľadať tu :-)

sobota 10. decembra 2022

Týždeň 11. 10. 2022 - 17. 11. 2022

Utorok - Na rozdiel od včera, svietili slniečko a bolo príjemne teplúčko, takže som sa s Pampúšikom vybrala motorkovať. V blízkosti našej bytovky sme našli starú Škodovku a jej majiteľ/majiteľka dokonca má parkovacie miesto.
Nakoniec sme klasicky skončili na hojdačkách pred  LL bytovkou. Aj som jej posielala video a tak mi napísala, že kedy sme vyrazili, že pred chvíľou prišli domov, takže sme sa tesne minuli.
Poobede sme sa opäť vybrali aj s Drahým na ihrisko s trampolínou a aj do Billy a po ceste som videla LL v aute, tak sme si kývali a potom sme si písali trochu.

Streda - Nevedela som zaspať, do postele som došla až okolo pol jednej, ale tak čo už. Ráno opäť svietilo krásne slniečko a keďže Pampúšik ešte trošku pokašliava a chcem, aby sa doliečil, nešli sme na Tancuľkovo, ale nahradíme si ho budúci týždeň. Fotili sme bábiky a samozrejme sme s tým narobili obrovský "poriadok", ale vôbec mi to nevadilo, bola to zábava.
Keď sme išli von, pri bytovke zboku som zbadala Swifta s BB značkami. To ma tak strašne potešilo.

Trochu sme sa pomotali von, ale mňa to samotnú až tak moc nebaví, už by som prijala aj nejakú tú spoločnosť.
Pampúšik cez obed zaspal v svojej postieľke, bolo by super, keby v nej spal aj v noci, aj keď mne až tak strašne nevadí, že spí s nami.
Večer som si myslela, že som Pampúšika už uspala, Drahý samozrejme zaspal ešte skôr ako on a keď som si zapla TV, tak prišiel za mnou, dokonca rozsvietil v spálni a Drahého to neprebralo, tak som si dala druhé kolo uspávania, nevadí, prežijeme.

Štvrtok - Pampúšikovi už bolo o dosť lepšie, tak som sa rozhodla, že ho vezmem na gymnastiku, tam býva menej detí a sú aj vo väčšom priestore, tak snáď to bude OK. Bolo super. Bola aj Susan s Kubíkom, pokecali sme.
Potom sme sa ešte doma hrali s Barbie, ktoré ostali v kuchyni na stole po fotení. 
Drahý prišiel po obede domov a vyrazili sme k mamine. Už sa veľmi teším.

Piatok - Ráno sme boli spolu venčiť a potom sme kŕmili dedinského kocúrika. Je prítulný a nebojí sa, takže Pampúšik mal z neho obrovskú radosť. Poobede som išla s maminu pozrieť nábytok, teda bol to pokus o to, lebo som tam nevedela ani s navigáciou trafiť, ale aspoň sme pozreli parkety a urobili sme si taký výlet. No už potom začalo pršať a stmievať sa, čo nie sú úplne top podmienky pre moje šoférovanie a boli sme z toho blúdenia aj dosť unavené, tak sme sa rozhodli vrátiť domov.
Zomrel herec, ktorý hral Hagrida. Je mi to veľmi ľúto. 

Sobota - Ráno nepršalo, boli sme nakŕmiť opäť kocúrika a nakoniec sme sa rozhodli, že pôjdeme na otočku k starkej. Vo Zvolene som zle odbočila, takže sme išli takou pre mňa úplne neznámou trasou (akože nie, že by tá, po ktorej som pôvodne chcela ísť, bola pre mňa ako šoféra známa). Keď som strýkovi rozprávala ako sme išli, tak sa len smial, že to sme si teda vybrali trasu, ale bolo krásne slnečno, cesty prázdne, takže mi to vlastne ani nevadilo. 
Najedli sme sa a mamina si chcela oddýchnuť a my sme sa teda na dvoch autách vybrali na cintorín. Mamina aj tak hovorila, že ešte zrejme príde na Dušičky a potom pôjde za starkým na cintorín. Strýko ma dobre navigoval, ale aj tak bola haluz, že sme išli dvomi autami, ale proste, čo sa dá robiť, keď detská autosedačka zaberá 1/4 miesta v mojom aute :-D
A to ma ešte čakala cesta naspäť, takže po cca 300km som už bola dosť vyčerpaná a iba som ľahla do postele.

Nedeľa - Užívali sme si posledné hodiny s maminou a po obede sme sa vybrali domov, aby to Pampúšikovi vychádzalo na spánok. Po 2,5 hodinách šoférovania sme už pristáli v našom Tescu. 
Pampúšik samozrejme po príchode k bytovke vyrazil rovno na pieskovisko, tak som na chvíľu išla s ním, ale dosť fúkalo, tak som nechcela, aby znova ochorel a išli sme domov.

Pondelok - Ráno sme sa opäť vybrali do Tesca, keďže včera sme vzali len pečivo na večeru a chcelo to trošku premyslenejší nákup. Na Pampúšikovu obrovskú radosť tam bolo voľné autíčko. Zastavila som sa aj po med v Lidli a zistila som, že Pampúšik má v teniske zapichnutý pripináčik, že tak cinkal. Na šťastie sa mu zapichol tak dobre, že mu neublížil.

Dokonca sme dostali aj prvú postavičku z HP





2 komentáre:

  1. Tak si říkám, proč nesbíráš i autíčka, když vidím ty autopostřehy jako neopomenutelnou věc v zápiscích. Koho ta figurka z HP má představovat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to aby som si zapisovala úspechy 🤣 a to bol taký drive week, že som mala dosť.
      To má byť nejaká Quennie, aspoň to má na chrbte, ale ja netuším.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...