Hľadať tu :-)

streda 7. decembra 2022

55. týždeň

Utorok - Ráno som sa pomerne rýchlo vychystala z bytu. Zaniesla som do zásielkovne balíček pre Nissku. Dúfam, že bude spokojná. Potom som s Pampúšikom zašla sa hrať na ihrisko do Amfiku. Dokonca sme tam stretli LL, čo bolo strašne super. 
Poobede na chvíľu prišiel Drahý/Darca spermií, doniesol mi nejaké krabice, čo bolo super, aj sme pokecali, dokonca sme sa ani nepohádali, takže to bolo v podstate veľmi fajn. Boli sme spolu aj v Tescu, ale pred šiestou už išiel tam, kam podľa jeho slov patrí. Tak ako myslí.
Okolo polnoci fúkal strašný vietor.

Streda - Ráno mi napísal Darca spermií, že ako sme sa vybúvali. No, dobre, len krátko, keďže Pampúšik vstal už pred šiestou. 
Trochu sme sa pomotali po byte a išli sme von. Zaniesla som tri zásielky do zásielkovne. Tí si o mne musia myslieť, keď som tam dva dni po sebe.
Cez obed mi volal Darca spermií, či môže po práci prísť, vravím, že jasné v pohode. No, nakoniec sa ani neozval a ja som už chcela ísť s Pampúšikom na ihrisko, keď mi napísal, že teda príde, tak sme išli asi na hodinku všetci traja.

Štvrtok - Ani sa človek nenazdal a už je tu prvý júlový deň. Pampúšik o pol ôsmej ešte spinka. Môj pokladík.
Dopoludnia sme boli na ihrisku. Poobede prišiel Darca spermií, boli sme vonku, potom išiel preč. Písala som mu, že či sa ešte vráti a že nie. Tak celé to bolo také na nič, strašne ma to mrzelo. Nejaká časť mňa stále nejako verí, že sa to ešte urovná alebo tak. Fakt neviem.

Piatok - Dopoludnia som bola v meste. Poobede prišiel na chvíľu Darca spermií, osprchoval sa tu, nechal mi tu smradľavé ponožky, pohral sa s Pampúšikom a išiel.

Sobota - Ráno som pofotila tie plienčoky z Floflo, nech spracujem článok (no doteraz som sa k tomu nedostala). Pampúšik ráno hneď išiel do kúpeľne upratovať.
Darca povedal, že príde hneď ráno, ale keď neprišiel ani poobede, tak sme sa vybrali von sami. Potom mi volal, ale som mu to ani nedvihla, bo som mala na to nervy, že ani sa neozve celý deň a ja mám na neho čakať, no nech sa nehnevá alebo aj hnevá.

Nedeľa - Ráno písal Darca spermií, že či môže prísť, tak prišiel asi na dve hodinky, potom Pampúšik zaspal. 
Poobede sme išli von a pred bytovkou na deke bola jedna z dcér Ľadovej kráľovnej s kamarátkou, potom prišla aj tá druhá a neskôr na aute prišla aj samotná Ľadová kráľovná s Darcom spermií, no do mňa tristo voltov. Strašne ma štve, že s vlastným synom je hodinku, max. dve a s cudzími deťmi je celé dni, ale kašľať na to.

Pondelok - Keď sa Pampúšik zobudil, vybrali sme sa do parku v Amfiku, lebo tam je dobrý tieň, keďže teraz to tak vychádza, že medzi spánkami je najväčšie teplo.
Napísal mi aj Darca spermií, že či sme doma, tak som mu napísala, že nie, že ak chce, môže prísť za nami na Amfik. 
Tak nás odprevadil domov a potom, že mu mám dať vedieť, keď Pampúšik vstane.
Tak som mu potom napísala, prišiel a išli sme ešte von.

2 komentáre:

  1. Ta část tebe, která doufala, že se to urovná, musí být teď ráda, že se to splnilo. Z Dárce spermií je už zase Drahý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá časť mňa za ten rok pochopila, že sa dá prežívať aj vo vákuu.
      Drahý je Drahý, lebo svet nie je čiernobiely a navždy ostane otcom môjho dieťaťa, za ktoré som mu extrémne vďačná

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...