Hľadať tu :-)

streda 11. októbra 2023

Týždeň 12. 09. 2023 - 18. 09. 2023

Utorok - Ráno sme sa vychystali do škôlky, počkali sme, kým prídu dievčatá a potom som doma upratovala a tak a poslala som aj pár životopisov, nech sa nepovie. Dokonca som našla miesto vo výdajni v Retarde. Chvíľu som váhala, ale nakoniec som im poslala životopis tesne predtým, než som išla po Pampúšika do škôlky.  LL mi písala, že po malú pôjde len jej muž, tak som šla po Pampúšika a keď sme prišli domov, tak mi volala HR z Retardu, či mám stále ešte o to miesto záujem a ja že áno, že za tie dve hodiny sa toho až tak veľa nezmenilo. Tak sme si dohodli na zajtra na 10:30 pohovor. Hneď mi poslala mail a keď som zbadala kontaktnú osobu, tak sa mi ani nechcelo tam ísť, keďže tam bola partnerka môjho bývalého šéfa. Prišlo mi to zbytočné, keďže nepatrím zrovna k jej obľúbeným ľuďom, ale potom si hovorím, že skúsim - uvidím.
Išla som s Pampúšikom do Billy, cestou sme stretli LL muža na aute, pozerám, že majú nové značky, tak ma to pobavilo na takmer 20 ročnom aute.
Drahý prišiel neskôr z práce a že na zajtra a štvrtok si berie dovolenku, že sa chce preliečiť, aj spal v obývačke.

Streda - Drahý teda ostal doma, že si na tieto dva dni zoberie dovolenku, aby sa preliečil za tieto dni. Tak mám po voľnom trávení dní doma. Nevadí. 
Odprevadila som Pampúšika do škôlky, na rozdiel od jeho otca, vyzerá, že mu to nachladnutie prešlo. Ešte pred odchodom do škôlky mi volal jeden pán, že som sa hlásila k nim na fakturantku a či by som dnes na 16tu nemohla prísť na pohovor. Keďže to bolo len o ulicu ďalej, tak som súhlasila.
Chvíľu sme sa s LL prechádzali, keď sme odovzdali deti a som jej hovorila, že sa mi na ten pohovor ani nechce, keď tam má byť tá šéfova frajerka, že to bude zrejme zbytočné a ona, že nech to skúsim, že však vie, koho si zavolala a tak. Tak si hovorím, že má pravdu. 
Osprchovala som sa, nalíčila, obliekla a išla som. Dokonca som bez problému aj trafila. Zaparkovala som tak, aby som nikoho neohrozila a vyrazila som. Pred dverami som narazila na dvoch neznámych ľudí, tak som zavolala tej HR a doniesla aj "šéfovú". 
Pohovor bol zaujímavý a taký nemastný - neslaný, ale tak skúsila som. Potom sa ma "šéfová" pýtala, či nechcem ísť pozrieť na sklad a najprv som odmietla, ale keď povedala, že je tam "moja" zmena, tak som neodolala a bolo to moc fajn, aj keď samozrejme "miláčik" v práci nebol. Však, 2x prídem a 2x tam nie je.
Potom som sa ešte zatavila v Tescu, samozrejme som zabudla, že tam prerábajú cestu, ale dalo sa to zvládnuť.
Chvíľu som som si doma čítala, najedli sme sa a išla som Pampúšika do škôlky. Drahý chcel ísť so mnou, ale zarazila som mu to, že taký chorý medzi deti nemôže.
Zaniesla som teda Pampúšika domov, obliekla som sa a išla som na pohovor. Bola som tam takmer hodinu a je to teda úplne práca pre mňa, tá by sa mi neskutočne páčila. Dokonca chlapík sám otvoril tému HO počas choroby dieťaťa, proste všetko. Stíhala by som to úplne zo škôlky, aj z domu, však to je to fakt o ulicu ďalej. Aj som mala z toho dobrý pocit, že sa chlapíkovi páčim.

Štvrtok - Zobrala som Pampúšika do škôlky a cestou späť ma už čakal Drahý na okne, že ideme teda na nákup. Vôbec sa mi nechcelo, ale má pravdu, že poobede už bude všade neskutočne plno. Tak sme vyrazili do Lidlu a keď sme sa tam motali, zavolala mi HR z Retardu, že si ma teda vybrali. Si teda hovorím, do 48 hodín od poslania životopisu už aj práca. Trochu ma to zaskočilo. Dohodli sme sa, že teda v stredu by som jej doniesla dokumenty k zmluve a výpis z registra trestov.
Pohovor do Textil Hausu som teda zrušila a pripravila som sa na pohovor do konkurenčného elektra. Odtiaľ mi volala tesne predtým než som vyrazila, pani, či naozaj prídem, tak som ju upokojila a prišla som.
Bolo to celkom divné, ale mne by sa to celkom páčilo. Aj sa mi dušovala, že sa ozve, aj sa pýtala, či by som to zobrala. Tak som jej povedala, že čakám na výsledky iných pohovorov, lebo som dúfala, že ma vezme.
Keď som šla do škôlky, tak som sa hrozne nasmiala, lebo priamo pred bránou som zbadala auto LL, tak som jej písala a ona, že však to muž, že ona by autom nešla a mne to bolo hneď jasné, ale som sa na tom tak smiala, keďže my sa často bavíme, že by sme sme v týchto expandovaných časoch nešli autom a nakoniec som jej muža s malou LL aj stretla.
Drahému volal týpek z Agentúry, či nepôjdu na pivo, tak okolo siedmej aj išiel. Uspala som malého a Drahý prišiel niekedy, keď som už spala.

Piatok - Drahý bol celý deň mimo, také som mala na neho nervy. Inak bolo pekne slnečno. Je strašne super, že je takto teplo v takéto ročné obdobie. Bola som s Pampúšikom von dopoludnia. Nikoho sme nestretli, ale aj tak bolo fajn.

Sobota - Dopoludnia sme boli na pošte a potom sme sa zastavili aj v Dráčiku. Akože nič moc zaujímavé tam nebolo, ale tak aspoň sme urobili kuk.
Inak pohodová sobota.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Nejako neverím, že už čoskoro pôjdem do práce. Nechce sa mi tomu veľmi ani veriť. Stále to ešte nejako spracovávam. Chcela by som ísť ešte k mamine, kým to všetko nastane, lebo potom sa mi už veľmi nebude dať.

Pondelok - Vychystala som Pampúšika do škôlky a potom sme sa boli ešte s LL trochu poprechádzať a pokecať. Potom mi volal Drahý, tak mu hovorím, že si zabudol obed, že ak chce, tak mu ho môžem doniesť, tak som ho ešte zaviezla do mesta kúpiť klince a naspäť do práce. 
Napísal mi ten chlapík z toho štvrtkového pohovoru, že si vybral inú kandidátku. Čo už. Asi fakt nemám odhad na ľudí. Pohovor, ktorý sa mi zdal najmenej v pohode, dopadol nakoniec zatiaľ najlepšie. 
Pani z modro-bieleho elektra sa zatiaľ neozvala.
Zastavila som sa ja na pošte, aby som si dala urobiť výpis z registra trestov. Čistá ako ľalia.
Poobede už nepríjemne fúkalo, ale aj tak sme pobudli celkom dlhú chvíľu von.
Susedke LL sa narodila dcérka, týždeň po termíne. Je nádherná na fotkách.

4 komentáre:

  1. Gratuluji k úspěchu. Je krásné, že je o tebe takový velký pracovní zájem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, nakoniec to dopadlo tak, že zo štyroch pohovorov bolo len jedno áno.

      Odstrániť
    2. I tak to je dobré, že něco vyšlo tak rychle.

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...