Hľadať tu :-)

nedeľa 22. októbra 2023

O dôvere

Myšlienky o dôvere mi napadli už viackrát, ale keď mi Hamty nedávno napísala niečo na štýl, že by chcela vedieť zase niečo o mojich Ex, tak pri spomienkach nemôžem opomenúť dôveru a s ňou spojenú zradu.
V predchádzajúcom vzťahu bola z mojej strany plná dôvera a úplná úprimnosť a myslela som si, že je to vzájomné. Hoci mi ten človek na seba tiež prezradil veľmi veľa, dnes si myslím, že do tých najtajnejších zákutí svojej duše ma nepustil. 
No hlavne, nakoniec snáď všetky vety, ktoré som kedy vyslovila, použil proti mne. Naozaj aj také, ktoré som s maminou vyslovila len tak náhodne, viac-menej zo srandy, napr. ako keď mamina povedala, že ja som bola také dieťa ulice, viac vonku ako doma. Lenže v mojom detstve to bolo úplne bežné. Na základnej nebolo bežné mať mobil a keď mobily v poslednom ročníku aj prišli "do módy" nedalo sa s nimi veľmi veľa. Mali zeleno/oranžovo - čierne displeje s piatimi riadkami a tak podobne. Nič, čo by sa podobalo dnešným smartphonom. 
Na to mi raz napísal, že áno, ja som dieťa ulice, že sa diví, že som sa nestala ženou ulice, že som morálne bahno a strašné veci. Aj by som tie sotisfikované urážky sem prekopírovala, ale ten mail už dosť dlho nemám, ale toto bolo nič v porovnaní s tým, ako si neustále musel niečo voči mne dokazovať. 
Všetko to začalo vlastne tým, že sme po rozchode ostali v takom akoby voľnom vzťahu, dnes by som to nazvala, že z jeho strany to bolo čisté využívanie až zneužívanie mojej lásky, ktorá vo mne ostala a mojej naivity. 
Niekedy mám také paranoidné myšlienky, či to z jeho strany nebola od počiatku taktika, hlavne ten druhý rok, ale to už je fakt taká paranoja. 
No, počas toho "otvoreného vzťahu" sme sa dohodli, že proste, keď mi bude smutno, môžem si s niekým písať na zoznamke a keby chcem, môžeme sa aj stretnúť, ale aby on bol Numero Uno (ako inak). Keďže si však neustále počas tých rokov potreboval dokazovať, ako si "seriem" do huby, tak sa stalo toto:
A toto mi síce nikdy nepriznal a ja som sa ho na to nepýtala, ale mám viacero indícií aj, že proste to bol
o tak, ako si myslím ja.
Takže začala som si písať s jedným chalanom a dosť som sa mu otvorila. Hlavne mal meno, ktoré som v ženskej podobe mala mať ja. (jedna z indícií). To vie o mne len málokto. V podstate to mimo rodiny vedel len Ex. Hej, blbosť, ja viem, ale no proste som mu napísala, že prečo som sa rozišla s Ex, akurát som mu napísala aj meno, aj destináciu, kde som sa pohádala s jeho mamou a proste všetko.
Na to mi Ex asi pod dvoch dňoch poslal mail, strašne rozčúlený, že to je jeho kolega, dokonca z jeho openspacu a proste, že mu akože napísal na firemný chat, či jeho ex sa volá tak ako ja a či jeho mama bývala na ostrove a podobne a že proste, že mu napísal všetky tie veci, ktoré som mu napísala a pár aj takých, ktoré som mu nenapísala (jedna z indícií).
Napísal mi proste, že som mala obrovskú smolu, že som narazila zrovna na jeho kolegu (áno, to je veľmi pravdepodobné pri veľkej medzinárodnej firme), ale hlavne, že som si s ním písala a dohadovala na stretnutí, keď on mi písal mail a že jemu som neodpovedala a tomu chalanovi áno a podobne. Proste strašné somariny. 
Takže som z ničoho nič prestala tomu chalanovi písať a s Ex sme sa vtedy proste nejako pomerili, ale ja som mu toto nikdy neodpustila, ale nikdy viac som sa s ním o tom nebavila. Myslím si, že by mi klamal. Neštítil sa klamať ani svojej matke a to s ňou mal úplne iný vzťah ako so mnou, takže asi tak. Nie len, že si dodnes myslím až hraničím s istotou, že to bol on, kto mi akože píše a balí ma, ale hlavne, že v tom rozčúlenom maily spomenul všetky ale že úplne všetky intímnosti, ktoré som mu kedy za tie roky povedala. 
Dodnes to vnímam ako extrémnu zradu. Od človeka, ktorého som považovala za svoje duševné dvojča, ktorý o mne vedel absolútne všetko, pred ktorým som bola presne taká, ako som sa v tej danej chvíli cítila.
No, žiaľ, už dlhé roky mám pocit, že možno nie od začiatku, ale ku koncu určite to bola z jeho strany hra, taktika a vypočítavosť. 

Tak som ten osudný mail našla a niečo vám z neho sem predsa len dám, len pre predstavu:

teraz mam na teba prosbu:
skus si pisat s cudzimi ludmi bez toho, aby si odhalovala moju totoznost (k plnej spokojnosti si vystacim s anonymnou nalepkou "byvaly") ci ine detaily suvisiace so mnou a mojou rodinou. myslim, ze xy ani ini nebudu o nic ukrateny, ked sa dozvedia ze si sa pohadala s mamou byvaleho na dovolenke. naco si mu (im?) pisala moje meno a destinaciu? mala si smolu (a ja tiez), ze si natrafila na cloveka, ktory ma aj z toho mala vedel spolahlivo identifikovat.

OPRAVA 14:12 hod: koncim s tebou definitivne, si pokrytecke moralne bahno. usta plne "lubim ta" a "ty si moj jediny navzdy" a v skutocnosti sa chovas ako nadrzana suka. mala si pravdu podstata cloveka sa nemeni a ty si ostala taka ista ako si bola na zaciatku. tak ako si vyse 8 hodin cisteho casu pislala vo vlaku do BB o sexe a mne poslala smiesnych par sms s bohorovnym vyznanim, ako ti chybama a ako na mna myslis, tak teraz sedis na zadku vo vasom kancli, s xy si vypisujes ako najata a mne sa ani odpovedat na otazku neuracis. a presne tak ako si na mna kydala v terne pri reklamacii toho chleba, ci v BB pri Legu, vesias na nos ponosy cudzim chlapom na chate.  dnes sa stane este jedna vec, ktora bude s tebou u mna prvy krat - prvy krat poviem, a nie v ramci hry, ze si kur...aaaalem nestojis mi ani za to.

PS5: moj dnesny mail, ci pojdes so mnou poobede von, neber vazne, ale kedze ten tvoj xy je hrozny pako a so vsetkym sa chvali (teda aj s vasim rande, ze ho volas nezne (zdrobnelina) a podobne...raz mi snad napise, ze si ho vyfajcila...ale ja toto online spravodajstvo ozaj nepotrebujem), chcem si spravit maly test, koho uprednostnis... inak XZnko asi netusi, ze sme v kontakte, ze?

Na záver ešte k tomu dodám: XY vedel, že som s Ex stále v kontakte (ďalšia indícia). Nie, toto je len výcuc z veľmi dlhého mailu, ktorý by som vám sem rada dala celý, ale odhaľuje moje najintímnejšie ja, ktoré už nikdy s nikým v živote nebudem zdieľať, lebo no, už takú dôveru asi nikdy nikomu nepocítim a vlastne ani nechcem. Neviem si predstaviť, že by som sa z tohto mala spamätávať ešte raz.




4 komentáre:

  1. Smetí se zkrátka vyneslo samo.
    Také mi přijde, že ex a ten xy je ta stejná osoba. A kdyby ta stejná osoba byla trochu chytrá a slušná, tak to ani nepřizná a jako xy by jen přestal psát a virtuálně se rozešel a styděl se. Takto jen bývalý ukázal, jaký nevyspělý jedinec je. Rozumný člověk se rozejde a tečka. Žádné šarády po nejsou třeba. Tady opravdu využíval tvoji lásku po rozchodu, přitom bylo již jasné, že pro tebe okamžikem rozchodu už z toho nic dobrého nekouká. A tvá láska k němu asi stále svým způsobem přetrvává, když na něho čas od času myslíš a jak by se třeba zachoval v určitých situacích apod. Je to zkrátka výborný manipulátor a možná i narcis. Bohužel mjsi měla smůlu a vložila jsi důvěru do psychopata, pak se důvěra po této zkušenosti hůře vkládá do dalších lidí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som o tom dodnes presvedčená, ale už je to veľmi dávno. Potom prišiel do môjho života ešte jeden človek a vtedy sa tento Ex, ktorý si stačí s nálepkou bývalý ukázal v plnej kráse. Škoda, že z toho obdobia už fakt nemám žiadne záznamy a možno aj dobre. Akože on mi dal do života strašne veľa, strašne veľa dobrého. V podstate bez neho by sme sa ani mu dve nepoznali.
      Ono sa hovorí, že ak niekoho naozaj ľúbiš, už Ti v srdci ostane. A bol prvý muž, s ktorým som žila, na to sa zabudnúť nedá.
      Ale ja si veľa pamätám aj o iných.
      No, ja som Ti písala, že moji Ex sú na psychiatriu.

      Odstrániť
    2. To chápu, kdyby na něm nebylo nic dobrého a pro tebe přínosného, tak bys s ním ani nebyla. Jen lidé se umí nějaký čas přetvařovat. Dalo by se říci, že rozchody odhalují charakter. Rozumný člověk se rozejde ve slušnosti, přestože rozchody jsou stresová záležitost pro všechny. Ono je to takové právě psychopatické se z vlastní iniciativy rozejít, pak sedět a psát sáhodlouhé dopisy, vzpomínat, co kdy ten druhý řekl , vše vyjmenovat a napsat to tak, aby se to proti němu obrátilo a vyšel jako ten horší. Ta námaha a přitom ve výsledku k čemu.

      Odstrániť
    3. Máš úplnú pravdu. No, rozchod málokto len tak ustojí, aj keď tu by sa asi očakávala nejaká nepekná reakcia z mojej strany, keďže sa rozišiel on so mnou.
      Možno im to robí dobre/zvyšuje sebavedomie, keď niekomu "dokážu", že aký je on mizerný. Neviem...

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...