Hľadať tu :-)

piatok 18. augusta 2023

Týždeň 25. 07. 2023 - 31. 07. 2023

Utorok - Pršalo, ale aj tak sme sa vybrali na menšiu prechádzku. Poobede už nepršalo a tak sme išli s Drahým a Pampúšikom na poštu. 

Streda - Dopoludnia trochu popŕchalo, ale boli sme aspoň v obchode a na pošte, potom sme sa hrali. Poslala som Profesorovi darček k narodeninám po mesiaci. To je paráda.

Štvrtok - Trochu sa oteplilo a už nepršalo. Na bagrovom ihrisku sme sa stretli s LL susedkou so synčekom. Hovorí, že už ju brucho hrozne tlačí, že už by šla najradšej rodiť. No, ešte to chvíľu potrvá. Ešte by bolo dosť skoro.
Zomrela Sinéad O´Connor. Napísala som jednej pani o Fantasy Fruit Peach Barbie na bazoši. Strašne sa teším. Konečne som niekde "doma" objavila broskynku. Dúfam, že to vyjde. Pani mi napísala pár správ, ale potom mi už nenapísala, snáď zajtra.

Piatok - Napísala mi tá pani a dohodli sme sa, že mi bábiku pošle. Tak sa teším. Napísal mi aj Profesor, že mu darček dorazil. Dúfam, že má aspoň trochu radosť. Oteplilo sa a hlavne už nepršalo, takže sa dalo ísť von.
V noci som dosť dlho blogovala a prehrávala fotky. Spať som šla až po polnoci.

Sobota - Drahý musel ísť dopoludnia do práce, ale potom sme si vymysleli robiť langoše a bola to zábava a aj nám celkom chutné vyšli.

Nedeľa - Oteplilo sa a Drahý bol v obchode a kúpil Drobcovi nanuk, tak v podstate raňajkoval nanuk. No, na parádu.
Potom musel ísť Drahý opäť do práce a tak som s Pampúšikom robila karfiol. 
Po ňom na šťastie bez problému zaspal.
Poobede mi napísala Susan, či sa nepôjdeme prejsť aj s drobcami. Aj sme boli a cestou naspäť sa chceli drobci objať a spadli a Pampúšik tak nešťastne, že hlavou na obrubník. Samozrejme začal hneď plakať, tak som ho vzala na ruky a išli sme domov. Doma bol ale taký čudný, pýtal sa spať a presúval sa každú chvíľu medzi obývačkou a spálňou, potom vypil mliečko a následne ho vygrckal a potom sa pýtal domov, aj keď bol doma, tak som ho naložila aj s Drahým do auta a vybrali sme sa do detskej nemocnice. Strávili sme tam asi dve hodiny, urobili mu RTG a neurologické vyšetrenie (na ňom už vyvádzal). Výsledok, že je OK, len ho máme sledovať.
Domov sme prišli za tmy a išli sme všetci takmer ihneď spať. Teda Pampúšik už v aute spal, ale po príjazde sa prebral.

Pondelok - Bolo krásne slnečno a takmer celý deň sme strávili von.

2 komentáre:

  1. Gratuluji k broskvi. To mě mrzí, že Pampi tak nešťastně upadl. Hlavně, že se mi jinak nic nestalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mám z nej obrovskú radosť.
      To áno, on je na tú hlavu fakt expert :-D

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...