Hľadať tu :-)

štvrtok 17. augusta 2023

Týždeň 18. 07. 2023 - 24. 07. 2023

Utorok - Ráno som sa rozhodla, že urobím halušky, tak sme išli do Lidlu kúpiť bryndzu a aj som si tam vyzdvihla balíček s podprsenkami, čo som si objednávala. Úplná haluz je, že je to ten istý model, čo som si objednávala aj pred tromi rokmi. To mi pri objednávaní vôbec nedošlo.
Čierna je z novej trojsady, modrá z predchádzajúcej.

Ale dosť ma to potešilo, lebo tým pádom veľká spokojnosť a krásne mi sadli. 
Poobede sa išiel Pampúšik na bike, písali sme aj Susan, ale že ich chalani sa išli pozrieť na Monster trucky, tak sme boli s deťmi, ktoré sa hrali na ihrisku.

Streda - Pohodová horúca streda

Štvrtok - Celý senecký internet zaplavila správa, že pri Tescu sa prevrátil kamión s prasiatkami. Tam sme sa na šťastie nechystali. Okolo desiatej sme sa konečne vybrali von a Pampúšik hneď spadol pri bytovke na schodoch a tak nešťastne, že si oškrel celé koleno a jemne sa mu tam vytvorili aj kvapky kivi (krvi), takže sme išli naspäť domov. Umyla som mu to, vydezinfikovala a prelepila, ale aj tak chcel ostať doma, že chce búvať.

Nakoniec sa asi po 3/4 hodine rozhodol, že predsa len pôjdeme von, tak sme išli na takú prechádzku, keďže už bolo horúco a ani nikto známy nebol von.
Poobede sme boli u nás na ihrisku a každému sa chválil, že má obrovské bibi.
Chalani išli von, ja som vybehla do Lidlu a zastavila som sa aj v Dráčiku a Pepcu a vyzdvihla som si zásielku.

Piatok - Dosť sa ochladilo, až tak, že som malému dala dlhé rukávy aj tepláky. Išli sme do Billy, keď mi napísala LL, či nepôjdeme von s bicyklom, aby sa deti spolu ponaháňali. Tak som jej napísala, že prídeme. Išli sme k nim na ihrisko, ale tam neboli, tak som im písala, že ony sú u nás, tak sme zase išli tam. Dnes sa dalo, keďže nesvietilo moc slnko.
Poobede sme v rámci meninových osláv išli všetci traja na okružnú jazdu na senecký mestský vláčik. Bolo to fajn, ale som si to asi predstavovala nejak lepšie, lebo okolo jazera sme poriadne ani jazero nevideli, ale Pampúšikovi sa páčilo a to bolo hlavné.
Potom som chalanom ešte urobila pár fotiek v parku pri Mestskom úrade.

Sobota - Z rána bolo ešte trochu chladno, ale postupne sa otepľovalo. Pred obedom som bola s Pampúšikom von, bol na kolobežke, potom sme sa najedli a hovorím chalanom, že keď sa Pampúšik vyspí, že by sme mohli ísť do Malého Ríma na výstavu Lega. Pampúšik akosi nechcel zaspať a tak sme sa na výstavu vybrali rovno. Bolo už dosť horúco.
Cesta bola fajn, ani sme nepoblúdili. Prišli sme na výstavu a Drobec, že kakať. WC tam priamo nemali, že do kaviarne, ale netušili sme do ktorej, tak sme išli hľadať nejaké verejné WC. Prešli sme v tej horúčave dosť dlho, kým sme nejaké našli a Pampúšik sa iba vycikal :-D
Potom cez námestie naspäť, ale tak aspoň sme videli kúsok Malého Ríma. 
Výstava bola super, veľmi sa mi to páčilo a Pampúšik sa vyhral v hernej zóne. Pýtal si zmrzlinu, tak sme sa dohodli, že cestou nejakú kúpime. V aute, že chce znovu kakať, ale kým som odbočila na pumpu, tak už zaspal.
Zastavili sme sa teda v Tescu, s tým, že ja som s ním ostala v aute a Drahý vybehol po zmrzlinu a nejaké pečivo.

Nedeľa - Tak dnes má to naše bábätko 37 mesiacov :-D Ja viem, sama to takto nepočítam už asi od roka, ale vždy ma vyššie číslo ako 23 mesiacov zarazí :D
Inak pohodová nedeľa. Pampúšik dnes aj spinkal po obede.

Pondelok - Dopoludnia sme sa vybrali do papierníctva, kde som si nechala vytlačiť dokument pre Úrad práce, kde Pampúšik dostal ceruzku. Následne sme sa zastavili v pekárni, kde dostal malú paličku. Si hovorím, že je super mať so sebou malé dieťa, všetci nám niečo dávajú zdarma.
Potom sme ešte boli na ihrisku. 
Obed a poobede znova ihrisko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...