Hľadať tu :-)

utorok 8. augusta 2023

Týždeň 04. 07. 2023 - 10. 07. 2023

Utorok - Dopoludnia sme boli aj s maminou na Starých Horách kúpiť nejaké drobnosti, keďže zajtra je sviatok. Pampúšik sa tam pohral na ihrisku, najedli sme sa, naložili auto a vyrazili. Pampúšik takmer celú cestu prespal.
Domov sme dorazili krátko pred štvrtou, Drahý doma nebol, za to nás čakal dosť neporiadok. Tak som obliekla periny, poupratovala, čo sa dalo a čakali sme na Drahého. Potom sme išli von, keď sa do piatej neobjavili a narazili sme na LL, tak veľká L ešte zašla po darček pre Pampúšika k narodeninám. Mal z neho obrovskú radosť.


Streda - Tak som sa zobudila okolo pol šiestej a Pampúšik cca hodinku po mne. Nechali sme Drahého spať a čítali sme si. Bolo to super.
Chalani išli potom von, ja som varila a poobede sme sa šli všetci prejsť do mesta a potom sme sa zastavili na jednom blízkom ihrisku a proste pekný deň za nami.

Štvrtok - Drahý išiel ráno do práce. Dopoludnia sme sa tak motali po vonku. Drahý doniesol z práce milión čučoriedok (teda cca 3kg), tak som napísala babám, či mi s tým nepomôžu, tak som zaniesla poobede Susan a ešte jednej kamoške, takže sme sa stretli na ihrisku u nás skoro všetky.
Podvečer sme išli aj na kofolu a ešte Romi hovorila, že ako Pampúšik je pokojný, ale ja som vedela, že už je unavený, takže doma už to bolo s plačom a nervami.

Piatok - Dopoludnia sme sa boli klasicky pohrať na bagrové ihrisko. Potom klasika, obed, spánok. Poobede mi napísala Susan, či ideme von, to už chalani boli a ja som išla vyvesiť bielizeň a išla som tiež, tak sme sa tam stretli všetci.
Pampúšik dostal od Susan darčeky k narodeninám, bolo to autíčko monster truck a puzzle s Labkovou patrolou.

Sobota - Dopoludnia som varila a upratovala a chalani sa išli bicyklovať. Poobede sme boli vonku a Pampúšik potom nevedel zaspať, ešte pred desiatou rozprával niečo o policajtoch :-D

Nedeľa - Pampúšik vstal okolo ôsmej. Drahý nám urobil všetkým raňajky. Chalani išli potom von a ja som si vybalila Style Dayu konečne.
Okolo obeda mi volal tatino, či sme doma, že sú v Hlavnom meste, či sa môžu zastaviť. Pampúšik aj tak nechcel spať, tak sme urobili muffiny a čakali na návštevu. Došiel tatino s partnerkou, chvíľu u nás pobudli, potom sme sa boli trochu prejsť po sídlisku, ale bolo neskutočne dusno. Asi po hodinke a pol vyrazili na cestu. Pampúšik sa tváril, že velice chce ísť s dedom, ale viem si predstaviť, ako by to dopadlo.
Na večer sme boli na chvíľu von, ale stále bolo nehorázne teplo. Som zvedavá, čo budeme zajtra robiť v Hlavnom meste, keď bude tak teplo.

Pondelok - Dopoludnia sme sa vybrali do Hlavného mesta. Došli sme na logopédiu, aby som zistila, že máme prísť o hodinu neskôr. Neoplatilo sa nám v podstate nikde moc chodiť, aby sme sa stihli aj vrátiť, tak sme si tam čítali, najedli sme sa a tá hodinka zbehla ako nič.
Pampúšik miestami spolupracoval fajn, miestami nie. Potom sme sa rozlúčili, dali sme logopedičke darček, ona dala Pampúšikovi bublifuk a vybrali sme sa do Vivo do zdravotnej poisťovne. Dosť dlho mi trvalo ju nájsť a nakoniec mi povedali, že ma ešte neodhlásili z Úradu práce, že zatiaľ ma nemôžu preevidovať, že im mám zavolať. Reku paráda. No nevadí. Zašli sme do hračkárstva, do Lidlu a potom na autobus do Bernolákova. Pampúšik už sa tam schyľoval k spánku. Preložila som ho do auta, došli sme domov a takmer ihneď zaspal.
Na večer sme ešte vybehli na chvíľu von, trochu ja pofukovalo, tak sa to tam dalo vydržať.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...