Hľadať tu :-)

sobota 19. augusta 2023

Týždeň 01. 08. 2023 - 07. 08. 20203

Utorok - Dopoludnia som s Pampúšikom čakala, kým nám pani poštárka prinesie balíček. Urobila mi veľkú radosť. Až na to, že bábike chýba prstienok, je dokonalá a nádherná.
Potom sme boli vonku, ale nebol nikto známy von, tak sme sa len tak ponevierali.
Okolo obeda mi volal pán z Agentúry, že vy ste k nám mali dnes nastúpiť, či by sa nedalo pozajtra. Tak sme si to vysvetlili a vraj zavolá koncom augusta. Tak som zvedavá.
Poobede bol Drahý s Pampúšikom na pošte a potom von, ja som upratovala.

Streda - Popŕchalo, tak sme sa hrali doma s legom. Poobede mi napísala Susan, či pôjdeme von, tak sme sa tam stretli.
Už sa neviem zajtra dočkať do kina, aj keď mám z toho celkom nervy, že ako sa tam dostanem.

Štvrtok - Dopoludnia sme boli v obchode a na ihrisku, potom som trošku upratala, najedli sme sa, uspala som Pampúšika, osprchovala som sa, obliekla a prichystala na cestu. Prišiel Drahý a vyrazila som teda do Hlavného mesta. Ešteže som šla s predstihom, lebo som poblúdila a ocitla som sa na chvíľu aj na Najväčšom sídlisku, ale koniec dobrý - všetko dobré.
Twinska ma už čakala, chvíľu sme pokecali a vyrazili sme do sály. Film bol super, veľmi som sa bavila. Po filme sme pofotili Barbie na sedadle a o chvíľku prišiel personál, či by sme mohli ísť, že potrebujú upratať :-D
Navrhla som Twinske, že ju zaveziem domov a po pár protestoch, pristala. Síce som v jednej uličke zle odbočila, úspešne som prišla až k nim. Domov som už šla po tme a trochu som bola mimo, takže ani neviem presne ako som sa ocitla pri Tescu.
Keď som prišla domov, chalani už spali. Tak som si ešte na chvíľu popočúvala YT a išla som aj spať.

Piatok - Dopoludnia na ihrisku. Keď Pampúšik zaspal, začala som stavať lego Swišťa, nech s tým trochu pohnem. Moc to nešlo, nadávala som ako pohan.
Poobede sme boli na kamienkovom ihrisku, nebol tam nikto známy, ale Pampúšik sa tam dosť vyhral na šmýkačke s takým chlapčekom, takže bolo fajn.
Strašne sa ochladilo, chodíme v dlhých nohávoch aj rukávoch.

Sobota - Pohodová sobota. Boli sme v na ihrisku. 

Nedeľa - Dopoludnia pršalo a tak sme sa hrali doma, popoludní prestalo, tak sme išli naháňať mláky.

Pondelok - Ani sa mi nejako nechce veriť, že tatino má dnes šesťdesiat. To už aj ja som dosť stará asi, že? :-D
Vybrala som sa s Pampúšikom do knižnice. Cestou sme rátali Swište a narátali sme ich 14. Dokonca dva nové.
Nahrala som tatinovi video ako mu Pampúšik gratuluje. Poobede sme boli von. Brŕ, ale stále je zima.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...