Hľadať tu :-)

streda 9. augusta 2023

Týždeň 11. 07. 2023 - 17. 07. 2023

Utorok - Trochu dlhšie sme sa vymotávali z domu, ale nakoniec sme dorazili na bagrové ihrisko, kým tam bol ešte tieň. Stretli sme tam LL a aj jej susedku so synčekom a všetky deti sa celkom obstojne spolu hrali a pretekali na bicykloch.
Podvečer sme boli ešte na chvíľu na našom ihrisku sa pohrať. 

Streda - Horúco. Boli sme s Pampúšikom na bagrovom, lebo je tam jediný tieň. Prišli sme domov, najedli sme sa a akurát, keď som uspávala Pampúšika, tak mi volal chlapík ohľadom práce, čo mi spomínal Drahý, že či by som sa s nimi nemohla stretnúť o druhej. No hovorím, že to asi nepôjde, že mi nemá takto kto postrážiť syna, že sa dohodnem s partnerom, či by nemohol prísť skôr z práce a že na tretiu. Tak sme sa dohodli, uspala som Pampúšika, prezliekla som sa, prišiel Drahý, že prečo som to dala na tretiu, že oni majú potom poradu, ale to som ho už poriadne ani nevnímala.
Celá rozstrasená som potom išla do mesta autom, prebehla som námestie, aby sme sa stretli v cukrárni. Pohovor bol rýchly a dosť divný. Ani nie pred pol štvrtou som už bola doma, kde už ma čakal Drahý a okamžite vyrazil naspäť do práce.
Asi o pol piatej sa zobudil Pampúšik a vyrazili sme na menší nákup do Billy. 
Podvečer ešte prišli na ihrisko aj Susan s Kubíkom, tak sa chalani trochu vybláznili. V noci sa strhol dážď, ale už to bolo aj potrebné.

Štvrtok - Bolo mokro po daždi, ale vybrala som sa s Pampúšikom na menšiu prechádzku počas ktorej sa tak začalo otepľovať, že som ľutovala, že som mu dala tepláky. Išli sme okolo jazera, tam sme stretli také malé české dievčatko s babkou, ktoré sa dokonca nakoniec nahé kúpalo v jazere. Nemyslím si, že dnes bola voda na kúpanie, ale tak OK. A to dievčatko tam na druhú stranu bolo iba chvíľu. Pampúšik sa s ním samozrejme chcel hrať a tak si nešťastne čupol do jazera, že si zamočil celú riťku až na slipky, takže som ho vyzliekla a dala som mu bundičku, aby nebehal úplne dole holý a aby ho neprefúklo, lebo dosť fúkalo.


Prišiel mi @ zo zásielkovne, že mám už uložený balíček s Legom. No, snáď zajtra sa poň zastavím. Dnes nejako nestíham.
Tiež mi napísala logopedička @ s informáciami ako ďalej.
Keď prišiel Drahý, išli sme Pampúšikovi kúpiť prilbu na bicykel a zašli sme na veľký nákup do Kauflandu.
Potom sme už boli u nás na ihrisku.

Piatok - Človek sa ani nenazdá a je koniec týždňa. Pampúšik vstal okolo pol ôsmej a hneď chcel ísť na bicykel s novou prilbou.
Napísala mi aj nová logopedička a dohodli sme sa na 07. 09. na ďalšie stretnutie. Takže super.
Napísala mi aj LL, či nepôjdeme do herničky, keď je tak horúco vonku, nech majú detičky trochu zmenu. Tak sme sa vypravili, cesta nám trvala strašne dlho, lebo malá LL ešte aj spadla na kolobežke tak dosť nešťastne, že si slušne šuchla koleno. Ale v herničke sa pekne hrali, bolo fajn, takže sme vydržali až do obeda a potom sme sa krok sun krok presúvali naspäť domov a LL nadávala, že nabudúce, nech jej poviem, že ideme autom, že toto je strach a hrôza ísť hodinu taký krátky úsek a ešte v teple a že či sa poobede nepôjdeme kúpať na Strieborné jazero. Si hovorím, že včera sme išli okolo, ale že uvidíme, ako drobec vstane a že môžeme.
Pampúšik akoby to vedel, tak vstal už o pol štvrtej a bol nadšený z toho, že by mal ísť do vody, takže bol ochotný sa aj obliecť a pobaliť a okolo štvrtej sme sa na križovatke stretli s dievčatami a vybrali sme sa k vode. Bolo dosť ľudí, ale našli sme si miesto a bolo to fajn. Pampúšik sa spočiatku bál, na šťastie nám LL podarovala jedny rukávniky a potom a už čľapkal. Neskôr za nami prišiel aj Drahý z práce a bolo to super.

Sobota - Nejako sme rýchlo ráno povstávali a vybrali sme sa na nákupy až v aute hovorím Drahému, že ale tie obchodíky pri Tescu otvárajú až o deviatej, tak hovorí, že pôjdeme umyť auto. Tak si hovorím, tak dobre, že môže byť.
Umyli sme teda auto, povysávali a išli sme do obuvi, kde si Drahý už dávnejšie vyhliadol jeden batoh. Potom do Tedi, kde sme kúpili koleso a ešte do Kiku, kde sme kúpili nafukovačku (to sme netušili, že všetko stihneme využiť presne 2x, ale nevadí, poslúži budúci rok). 

Vybrala som aj balík zo Z-boxu. Am sou ixsajtid! 
Chalani sa potom vybrali von a ja som neodolala a rozbalila balík. Bol precízne zabalený 😍 Omg, toľko čiernych dielkov, to kedy budem stavať, na to som strašne ale strašne zvedavá.




Žasnem nad tou nádherou. 
Poobede mi písala LL, či nepôjdeme sa opäť kúpať, tak som jej napísala, že prídeme, keď sa Pampúšik vyspí a tak sme asi na hodinku a pol išli, lebo dievčatá už potom išli domov.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Poobede sme sa boli kúpať, bez dievčat, ale aj tak to bolo dosť fajn. 

Pondelok - Dala som oprať zvyšné veci, čo nám ostali ešte na pranie a išli sme na ihrisko. Urobila som palacinky a poobede sme išli k nám na piesok. 


2 komentáre:

  1. Ještě že pro jistotu nosíš s sebou Pampimu takovou velkou bundu, pěkně jsi to vyřešila s mokrým zadkem. Lego auto je pěkné, přesně tobě na míru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, keď sme vtedy vyrazili, tak ešte jemne popŕchalo, tak mal bundičku do dažďa, tak som mu ju obliekla, bola to skôr náhoda, že to takto vyšlo.
      Hej, Lego je neskutočná skúška nervov a ako bonus mi chalan dodal nesprávne kolesá 🤣🤦 ale už to riešime, takže čoskoro bude Lego Swišťo aj hotový.

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...