Hľadať tu :-)

nedeľa 20. augusta 2023

Týždeň 08. 08. 2023 - 14. 08. 2023

Utorok - Bolo pomerne chladno. Vybrala som sa s Pampúšikom na bagrové ihrisko a stretli sme s tam s LL susedkou so synčekom. Chlapci sa pekne pohrali, ani sa extra moc nevadili, takže sme sa mohli porozprávať.  Ani sa nenazdáme a bude bábätko na svete.
Poobede sme boli na našom ihrisku.

Streda - Drahý má od dnes nanútenú dovolenku, takže vzal Pampúšika dopoludnia von on a ja som varila. 
Pampúšik po obede nezaspal, ale tak čo už. Vzala som ho tým pádom pomerne skoro von a krátko po ôsmej už spinkal.

Štvrtok - Bola som dohodnutá s jednou pani, že si prídem prevziať plienky a potom som chcela ísť do Kauflandu. Drahému sa nechcelo, tak som naložila do auta len Pampúšika a išli sme. 
Keď sme prišli, tak mi písala susedka LL, či nie sme von, tak som jej napísala, že Drahý s Pampúšikom sa už chystajú. Varila som upratovala.
Poobede sme ešte boli so všetkým von. Ešte som Susan hovorila ako sa teším zajtra k Prvej žene na to posedenie.
V noci som skladala lego. Okolo jednej vyzeralo, že to dokončím, len mi nešli spraviť kolesá. Mala som na to hrozné nervy, fakt skúška mojich nervov, lebo keď som zložila jedno, rozpadlo sa mi druhé a takto dookola. Niekedy okolo jednej som to nakoniec vzdala, že to dokončím inokedy.

Piatok - Ráno sa na tie kolesá pozrel Drahý a tiež to nevedel nijako zložiť, tak som napísala tomu chalanovi, ktorý to navrhoval. Napísal mi, že zrejme omylom zabalil nesprávne kolesá a že mi objedná správne a pošle. Tak si hovorím, že OK, že však to až tak neponáhľa a že aj tak ideme preč.
Drahý s Pampúšikom išli von a nijako sme sa nedohodli na obede, tak som objednala pizzu.
Potom mi písala Prvá žena, že už mám pripravený chlebík, ale že má hroznú migrénu a večer to ruší. No, čo už. Tak som jej napísala, že idem na nákup a cestou sa u nej zastavím. V
Vybrali sme sa teda všetci do Lidlu, odtiaľ som sa zastavila v bankomate a išli sme k Prvej žene po chlebík.
Keď sme prišli k bytovke, tak bola pred vedľajším vchodom polícia a zo strany od kuchyne sanitka.

Bol tam dokonca ten záchranár, ktorý viezol aj mňa a Pampúšika, keď spadol zo stoličky. Vešala som bielizeň na okne, keď som počula, že policajt povedal takým pánom, že občiansky, zdravotnú kartičku a podobne im dá koroner, tak mi došlo, že niekto zomrel. Najprv som sa bála, že jedna susedka, keďže jej dcéra s vnukom boli vonku, ale na to vyzerali príliš veselo.
Dovešala som a prišla som za Drahý a Pampúšikom na ihrisko a ten mi hneď povedal, že zomrel taký starý bradatý pán, že zrejme opitý zaspal vo vani, že vytopil tú susedku, čo má s nami spoločnú obývačkovú stenu a tak.
Prišla ešte potom na ihrisko aj Dí a sa ma pýtala, či ideme večer k Prvej žene a ja že nie, že má migrénu, ale že ja by som šla aspoň na kofolu. Tak sme sa dohodli, že si napíšeme, keď uspíme deti.
Tak som jej okolo pol desiatej napísala, že ako je na tom a ona, že malý ešte nespí, ale pred desiatou mi napísala, že o desať minút. Tak sme vybehli len ku nám do krčmy a kecali sme asi tri hodiny. Domov som prišla okolo jednej a išla som hneď spať.

Sobota - Ráno som dožehlila posledné oblečenie a pobalila som nás a chalani za ten čas dali variť segedín a potom išli von.
Najedli sme sa, pobalili do auta a vyrazila som s Pampúšikom k mamine. Ešte sme len vyrazili a zastali sme v kolóne kvôli údržbe diaľnice.

A ísť tuto za pánom z Čiech bola fakt lahôdka. Brzdil na poslednú chvíľu, takže som sa asi polhodinku bála, že mu skončím na kufri. 
Takže namiesto dvoch hodín som šla asi tri a pol, ale dobro došli a to bolo hlavné.
Najlepšie bolo, že babina nebola doma, tak sme sa vybrali ju hľadať najprv do doliny, ale potom mi došlo, že v tomto teple asi išla na tajch, tak sme sa otočili a v tom mi zvonil telefón, tak som vedela, že už je doma. Tak sme sa zvítali a hneď mi hovorí, že Tienik nejako zle dýcha, že pôjdeme asi pre istotu k veterinárovi tento týždeň. Reku OK. Nie je problém.
Pampúšika som osprchovala cca okolo pol siedmej, keďže nespal v aute ani minútku a už začínal byť unavený.

Nedeľa - Bola som s Pampúšikom a Tienikom na prechádzku po dedine. Boli sme aj pod kostolom, stretli sme tam senecký Swift, tak som bola taká potešená. Pampúšik si spúšťal dole kopcom autíčko, strašne ho to bavilo.
Potom sme parili buchty, no mňam. Ešte aj Pampúšik zjedol dve po polievke a potom zaspal.
Poobede sme išli znovu von, už sme prišli aj k jazeru, boli tam dokonca rybky. Proste paráda. Prišla za nami aj babina a išli sme na kofolku a džúsik do krčmy a Pampúšik sa tam hral v pieskovisku.

Pondelok - Tienik dýchal hrozne ťažko a akoby chrčal, tak sme sa rozhodli, že zavoláme k veterinárovi. Síce mal veterinár dovolenku, ale nejaký ho zastupoval. Zobral mu krv, ale uzavrel to, že je to kotercový kašeľ, tak sme sa upokojili, že nič horšie.
Babina bola objednaná na strihanie na Starých Horách na jednu, ale keď sme tam prišli, tak bolo len krátko po dvanástej, tak sme sa rozhodli ísť na obed, aj keď v podstate si Pampúšik dal pár súst halušiek, tak som to dojedla a mamina len limonádu a potom išla k tej kaderníčke a ja s Pampúšikom sme išli do obchodu po zmrzlinu. Zhodnotili sme, že keďže cestu prerábajú a autobusy chodia s veľkým omeškaním, že najjednoduchšie bude, keď babinu počkáme a všetci pôjdeme spolu autom domov.
Pampúšik takmer okamžite zaspal, babina šla s havkáčmi a ja som si čítala.
Večer sa babke dostalo obrovskej cti a mohla okúpať Pampúšika.





2 komentáre:

  1. Vidím, že jste měli tedy v domě smutné pozdvižení. Dáváš zajímavé přezdívky "tvým ženám". První žena, to zní jak manželka starosty, nebo kapitánka vašeho gangu. A navíc je pěkné, že se rozrůstáte, další nová postava Dí. S Tienikem je to smutné, že tak náhle onemocněl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo 😢 Áno, ony sa volajú rovnako. A to bola kapitánka nášho týmu, ona pečie.
      Ona je stará postava, ale doteraz nedostala vlastné meno 🤣
      No, bolo to hrozne rýchle

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...