Hľadať tu :-)

nedeľa 17. júla 2022

Týždeň 14.06. - 20. 06. 2020

Utorok (14.06.) - Pohodový utorok. Teplo, ihrisko. Pampúšik zaspal aj napriek hluku, ktorý vytvárali robotníci u susedov.

Streda (15.06.) - Ráno sme sa akosi nevedeli vychystať a tak som sa rozhodla, že pôjdeme do Tancuľkova autom. Rovno som zaparkovala cca tam, kde minule. Vo výťahu som sa stretla s jednou maminkou, ktorá tiež chodí pravidelne a sprvoti nás bolo len pár, ale nakoniec sme boli siedmi. Mali sme taký chlapčenský program - autíčka a lietadlá, potom sme sa hrali s "volantmi" a tak. Bolo to fajn. Pampúšik sa potom zamotal k takým škôlkárom, ale podarilo sa mi ho presvedčiť, že pôjdeme domov. Najedli sme sa, osprchovali a takmer ihneď zaspal, aj keď ešte trošku búchali susedia.
Zobudil sa krátko po tretej a na "obed" si pýtal chlebík s medom, ale aspoň ho zjedol, takže vlastne úspech. Prišiel Drahý a išli sme do Kauflandu, potom do Lidlu, tam sme sa na parkovisku pohádali kvôli parkovaniu, lebo mi strhol volant, proste nervy. Poštu sme už nestihli.

Štvrtok (16.06.) - Bolo teplo, ale pofukovalo, takže vonku bolo vlastne príjemne. Susedia sú už takmer ticho, zrejme majú hrubé práce hotové. Volal mi Drahý, že sa zdrží v práci, či po neho prídem a vezmem aj poštu, že mi ešte zavolá, keď skončia. Vravím si OK. Napísala mi LL, že či pôjdeme von a si hovorím, však na chvíľu môžeme, že kto vie kedy zavolá Drahý, aby sme pre neho išli, tak som vzala tašku s poštou, hodila som ju do auta a vydali sme sa smerom k LL. Tam sme sa hrali aj s ich susedom, keď volal Drahý, že ho vezme kolega, tak som mu povedala, že pošta je v aute. Potom sa zatiahla obloha, aj boli výstrahy pred búrkami, tak sme sa radšej pobrali domov.

Piatok (17.06.) - Ráno bolo pomerne chladno. Najprv som premýšľala, že pôjdeme do Tesca a tých obchodov pri ňom peši, ale potom si hovorím, že to bude strašne dlho trvať aj bez toho, keďže som tam chcela ísť ešte do DMky, Kiku, takže som išla autom. V poslednej dobe si pripadám ako Američanka, že ešte aj do blízkych objektov idem autom :-D
Takže v Tescu som kúpila mliečko, akciové plienky a pre Drahého jeho obľúbené cukrírky. V DMke žiletky a kapsičky, v Tedi balóniky a potom sme vyrazili domov. Zaparkovala som riťou, aj keď dosť krivo, ale sa mi s tým už nechcelo hrať a začínala som mať pocit, že čím viac to vyrovnávam, tým viac je to krivo, v čiarach som bola, tak som to nechala tak, že keď príde Drahý, tak to vyrovná, keď bude chcieť. 
Vyrazili sme na ihrisko, keď som oproti na ulici uvidela LL, ale mali trojkolku, takže mi došlo, že sa niekam chystajú, ale aj tak som ich chcela aspoň pozdraviť a že idú do Dráčika, tak si hovorím, že to by sme mohli ísť s nimi. Trochu som si neuvedomila, že nemám ani kočík ani motorku, takže som si Pampúšika viac menej odniesla na koni a tiež v Dráčiku to s ním bola celkom "zábava". Ale bol tam produktový manažér a predstavoval tam bábiky a hovoril o Shadow High. To ma úplne odrovnalo. Dúfam, že ich čoskoro dostanú, strašne by som ich chcela vidieť na živo a ak budú dostupné u nás aj dvojičky, tak neviem-neviem, či odolám.
Potom sme išli okolo fontány, bola pustená, to ma fakt dosť potešilo. Pampúšik si vybral takú loptičku, akurát, že za Billou ju hodil do dvora jedného rodinného domu a bolo po loptičke. To bolo plaču, ale pri kontajneroch boli nejaké vyhodené hračky, tak si adoptoval plyšovú ovečku, akoby sme nemali tých zvieratiek dosť, ale no.
Pampúšik už o pol jednej spal. To je hádam rekord tento týždeň. Zobudil sa pred treťou, najedli sme sa spolu a potom sme trošku upratovali. Napísala mi LL, či nepôjdeme von, tak sme išli. Aj sme prišli domov a Drahého nikde. Keď som dávala chladiť vodu, tak som videla ako Michal ide smerom od krčmy, tak mi to bolo hneď jasné, takže sa hneď dovalil, tak si hovorím, že super, že mohol dať aspoň vedieť. Proste zase nervy :-D Potom hneď zaspal skôr ako Pampúšik, ktorému to v poslednej dobe trvá.

Sobota (18.06.) - Drahý pred ôsmou odišiel za Mišom, lebo tak boli dohodnutí, že pôjdu na dom robiť tie priečky. Tak si hovorím, že super a my dvaja máme čo robiť. Si hovorím, že by bolo dobré, keby som vyprala ovečku, takže do DMky kúpiť ten špeci gél. Jo. Nebola som v DMke včera, nie. No, aj tak som vyliala už takmer poslednú aviváž. Si hovorím, že pôjdem autom, odparkujem pri Amfiku, pôjdeme do DMky na námestí a potom do Amfiku a keď už bude Pampúšik bude unavený, odveziem ho domov. Lenže som zabudla, že na Jazerách je Zraz veteránov, takže parkovisko bolo úplne plné, ešte oproti mne aj vyšla z tej úzkej uličky nejaká kočka, tak som musela cúvať, no horor stres :-D tak si hovorím, že zaparkujem pri zubárke, ale potom, že to bude už dosť ďaleko na námestie, že to skúsim vziať z dolnej strany, ale ani tam nič, Jednota plná, takže som zaparkovala o dve ulice od našej :-D :-D :-D Tak sme išli do DMky na námestí a potom na to veľké ihrisko. Bolo už dosť horúco, tak sme išli domov.
Pred spánkom zjedol mozarellku a napchal si "mňau-mňau" do stoličky.
Tesne predtým než Pampúšik zaspal, mi volal Drahý, že ešte stále sú na dome, že je toho tam ešte dosť veľa, ale že sa bude ponáhľať. Tak som urobila palacinky a potom som pracovala trochu na blogu, nech to zase niekam posuniem.
Okolo štvrtej sa zobudilo to naše prerastené bábo, spapal palacinku a akurát mi písala LL, že sú u nás na ihrisku, či nie sme von, tak som jej volala, že už ideme, či sú ešte tam, do toho mi volal Drahý že išiel do krčmy na rybu, že bol hladný, to som už úplne vypenila, potom prišiel za nami, kopal si s Pampúšikom a LL loptu aj s ich susedom. Dosť dlho sme boli von a potom Pampúšik pomerne rýchlo zaspal, teda na tie jeho zaspávania v poslednej dobe to bolo pomerne rýchlo.

Nedeľa (19.06.) - Zobudila som sa prvá, chvíľu som pozerala youtube, keď som začula zvuky zo spálne, takže som spravila mliečko a neskôr chalanom aj raňajky. Vybrali sa pomerne skoro von, ale aj prišli po krátkej chvíli naspäť, že je moc horúco, tak sme sa hrali doma s balónom a plyšiakmi. Snažili sme sa ho uložiť skôr, ale zaspal aj tak až okolo druhej, proste to musí prísť jeho čas. Pozerali sme telku, najedli sme sa, keď sa Pampúšik zobudil a neskôr sme išli von, najprv sme boli na ihrisku úplne sami, tak sme si púšťali bublifuky a hrali sme sa v piesku, potom tam prišlo jedno dievčatko s maminou, ale aj to po chvíľke odišlo a o nejakú chvíľku tam prišla susedka z vedľajšieho vchodu so psíkom, tak s ňou sme dosť dlho kecali, že ako je fajne už takto podvečer von.
Pampúšik zaspal až po deviatej, ja som sa potom vybrala ešte do obývačky, myslela som si, že pôjde Lego Masters, ale nešlo, tak som sa pustila do blogovania a zároveň som si ešte písala s jednou zberateľkou.

Pondelok (20. 06.) - S tou zberateľkou som sa rozlúčila asi o pol druhej v noci, ale napriek tomu som nebola ráno nejako zvlášť mŕtva, predstavy boli horšie. Hlásili, že má byť doteraz najteplejší deň roku aj tie teploty na to vyzerali. Oprala som teda ešte koberčeky a podsedáky, nech to pekne preschne, keď už má byť tak horúco. Potom sme sa vybrali von a išli sme na ihrisko k LL, keďže tam je dopoludnia tieň. Krátko po tom, ako sme prišli, vyšla von aj ich susedka so synčekom. Tak sa spolu celkom slušne pohrali s bagrami a podobne. Už sme sa pomaly aj chystali domov, keď som zbadala prichádzať LL auto a z neho sa vyrútila celá rodinka a baby s nami ostali chvíľu von, ale bolo naozaj dosť teplo, takže sme sa pobrali všetci domov. Pampúšik proti tomu výnimočne ani extra neprotestoval, dokonca sa žiadal odniesť, čo robí teraz pomerne často. Do toho mi volala Mami, prekvapená, že sme ešte von, ale v podstate sme už boli na ceste domov. Celú cestu som teda pretelefonovala a ešte aj potom dosť dlho doma. Dnes poobede jej má prísť technik zapojiť TV, tak som zvedavá.
Drahý prišiel domov, keď Pampúšik odmietal "obedovať" a že či ho odveziem do servisu, nech si konečne dá spraviť ten defekt. Si hovorím, že v pohode. Samozrejme, keďže ani jeden presne nevedel, v ktorej uličke a presne kde to je, tak sme trochu blúdili, až som navrhla, aby sme zastali na tom parkovisku pri autobusovej stanici a potom sme to už pomerne rýchlo našli. Drahý, že pôjdeme na zmrzlinu, keď už sme tam, ale Pampúšik nie a nie sedieť tam, takže nakoniec to bolo také trochu stresu a potom sme išli ešte do Kauflandu na nákup a ešte von. Proste taký trochu náročnejší dníček.



4 komentáre:

  1. V tom Tanculkově vás je tedy málo, představovala jsem si tak dvacet dětí. Třeba je synek více unavený z tepla, proto chce víc nosit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by sa už do tej miestnosti ani moc nepomestili a bol by to aj dosť chaos, myslím, že 10 detí je tak maximum. Aj teplo, aj zúbky, ale ja som si to užívala, lebo inak sa moc kontaktovať telesne nechce.

      Odstrániť
    2. Tak to jo. Představovala jsem si to větší, takovou třídu plnou dětí. Tak ať zoubky už brzy vyrostou.

      Odstrániť
    3. Chápem. Zúbky sú už na šťastie všetky prerezané.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...