Hľadať tu :-)

pondelok 18. júla 2022

Týždeň 21.06.2020 - 27. 06. 2022

Utorok (21.06.) - Dopoludnia sme sa vychystali pomerne neskoro von, ale bolo teplo a Pampúšika to celkom slušne zmohlo, takže prespal od pol druhej až do pol piatej, takže som si stihla poupratovať a ešte aj nafotiť Emi, z čoho mám teda slušnú radosť.
Som tieto dni taká rozcítená, ako sa blížia Pampúšikove narodeniny, že pred dvomi rokmi o takomto čase som už v podstate bola v nemocnici. Aj mám celkovo z tých narodenín trochu strach, aby to nedopadlo ako minulý rok a celé sa to vo mne tak mieša, že aj sa teším na oslavu, aj sa bojím, aj proste sa mi vracajú spomienky.

Streda (22.06.) - Som strašne rozcítená, sa cítim ako tehotná v prvom trimestri, za každú somarinu sa pomaly idem rozplakať. 
Pampúšik sa zobudil krátko po siedmej, čo bolo super, aby sme sa stihli vychystať do Tancuľkova. Strašne sa mi chcelo spať, v noci som asi nespala najlepšie. Išla som autom, už automaticky som zaparkovala pri Žihadielku. V Tancuľkove bola aj jeden ocino, lebo pani porodila už druhé dievčatko a aj ešte jedna pani už porodila v pondelok. 
Po Tancuľkove sme sa ešte išli pohrať na chvíľu na ihrisko k LL.
Poobede sme plánovali ísť do Bratislavy, keďže dnes je posledný deň výstava Lega na Nivách. 
Drahý prišiel trošku neskôr, ale nakoniec sme to všetko pekne stihli. Akurát, že to nebola výstava, ale len dve hracie zóny, ale tak to nevadilo. Zastavili sme sa v DMke, v AllToys a dali sme si Mekáč a potom sme išli autobusom opäť naspäť domov.
Pampúšik nevedel zaspať, asi aký bol unavený alebo zo zážitkov, takže zaspal až po deviatej.

Štvrtok (23.06.) - Tak a moje bábo má dva roky. Neuveriteľné. Oslávenec sa zobudil až krátko pred ôsmou. Chcela som urobiť Pampúšikovi porovnávaciu fotku v stoličke, no ale kým sa mi nejaká pekná podarila, tak bol celý od jogurtu. Potom som mu chcela urobiť porovnávaciu fotku pri tatre, ale išlo to veľmi podobne, ale nakoniec sa mi podarilo urobiť aspoň ako tak na porovnanie. Písala mi LL, či nepôjdeme s deťmi na zmrzlinu, si hovorím, však môžeme. Tak sme sa o chvíľku stretli, dievčatá zablahoželali malému oslávencovi. dostal malú tatru s hrabličkami, lopatkou a dvomi formičkami v tvare autíčok a nejaké balóny. 
Dali sme si zmrzlinu a potom sme sa zastavili pri fontáne, tak som na rýchlo vybehla ešte kúpiť Pampúšikovi fľašku, lebo sme tú našu včera zabudli na Tancuľkove. Kúpila som fľašku a ešte krásnu letnú súpravu s Mickeym. Potom sme išli na ihrisko k Bille, bolo tam dosť ľudí, ale deti sa vyhrali a potom sme išli domov. Ja s Pampúšikom sme ešte išli autom do Lidlu, kde som kúpila taký citrónový koláč, ktorý poslúži dnes ako torta.
Potom Pamúšik išiel spinkať a keď prišiel Drahý z práce, tak som vybrala ten citrónový koláč a zapichli sme do neho sviečku a chceli sme, aby ju Pampúšik sfúkol, ale veľmi mu to nešlo a potom sme rozbalili Albi knihu od babky z Košíc.
Potom sme ešte išli na chvíľu von.

Piatok (24.06.) - Ráno ma Pamúšik presviedčal, že nechce plienku, ale ani cikať do nočníka, tam mala cikať bábika. Tak som mu dala aspoň slipky, no samozrejme, ihneď sa vycikal, tak som mu na von dala plienku, že na toto sa ja musím ešte duševne pripraviť.
Okolo desiatej prišiel kuriér a doniesol mi Winter Break Poppy, je nádherná. Potom sme už išli konečne von.
Boli sme dosť dlho, lebo som sa zakecala s Romi. Keď Pampúšik zaspal, fotila som Poppy. Je fakt krásna.
Poobede som zaviezla Drahého a jeho kolegu do krčmy, keďže jeho kolega má choré nohy a jeho auto mala dcéra a keďže som už bola v aute, tak som sa rozhodla, že s Pampúšikom pôjdeme na Amfik do parku sa pohrať. Potom som prišla ešte po chalanov do krčmy, vypila som jednu kofolu a išli sme zaviesť kolegu a domov.

Sobota (25.06.) - Ráno sa chalani zobudili pomerne neskoro, tak som si sťahovala fotky, hrala som sa na mobile a tak podobne, kým sa zobudili. Naraňajkovali sme sa a Drahému volali z práce, že sa im niečo pokazilo, tak som ho bola zaviesť, zobrala som potom Pampúšika von, bolo ešte dosť popršané, ale tak gumáky to zvládli. Stretli sme aj Benyho s rodičmi. Potom sme išli po Drahého do práce ho zaniesť domov.
Poobede išiel znovu do práce, ale to už išiel na biku, lebo Pampúšik spinkal a my sme potom boli von. Zakotvili sme nakoniec u LL na ihrisku, kde sa Pampúšik hral s bagrami. 

Nedeľa (26.06.) - Pohodová nedeľa. Urobili sme polievočku, Pampúšik papal za stolom ako veľký chlapec. 

Pondelok (27.06.) - Pohodový slnečný pondelok. Premýšľam, čo priniesť na občerstvenie do Tancuľkova.


2 komentáre:

  1. Říkám si, co je Albi kniha. Znám jen vydavatelství Albi. Tak hledám a vyskočí nějaké dětské knihy od onoho Albi. Chválím babičku, že se v tom vyzná. V těchto dětských věcech jsem úplně mimo. A musím podotknout, že jsi naprosto ideální žena. Vozit muže s jeho kumpánem do hospody a z hospody domů je sen každého muže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Babička sa nevyzná, vyzná sa nevesta, babička financuje :-D
      Ideálna žena :-D :-D :-D no, keby taxikárčenie bol znak ideálnosti, bolo by to fajn.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...