Hľadať tu :-)

sobota 23. júla 2022

Týždeň 12. 07. 2022 - 18. 07. 2022

Utorok (12. 07.) - Bolo dosť chladno, ale Pamúšik chcel ísť pozrieť vláčiky, tak sme išli ku koľajniciam, potom k sliepkam, až k bufetu na konci jazera. Tam bol jedne pán s dvomi deťmi, ale inak nikto. Krátko po našom príchode začalo popŕchať, Pampúšik nechcel ísť domov, chcel, aby som ho zobrala, potom spadol z motorky, no proste neustály plač a dážď k tomu, proste pecka :-D
Poobede sme sa s chalanmi vybrali do mesta po zásielku a do parku a potom sme išli domov. Prišiel mi Barbie nábytok, som úplne nadšená.
Večer si ešte prišiel jeden pán po tie kľúče, že sú dcérkine.

Streda (13.07.) - Vstali sme pomerne skoro a hrali sme sa s nábytkom pre Barbie. Bolo to moc fajn. 
Potom sme išli von a zastavili sme sa na ihrisku pri LL. Potom sme ešte išli k nám a tam sme stretli známych, tak si Pampúšik vyskúšal bicykel, aj mu to celkom išlo, ale ešte potrebuje nabrať svaly na nohách.
Poobede sme boli tiež ešte von a na večer sa sám hral asi štvrť hodinu s knihou. 

Štvrtok (14.07.) - Dopoludnia sme boli na ihrisku pri LL, lebo to je jediné miesto v okolí, kde je dopoludnia tieň. 
Keď prišiel Drahý domov, vybrali sme sa na nákup do Kauflandu a zastavili sme sa aj v Lidli, kúpila som Pampúšikovi pyžamko a ponožtičky.

Piatok (15.07.) - Bolo opäť dosť teplo, ale ostali sme na ihrisku pri nás, lebo Pampúšik sa tam začal hrať s dievčatkom, dokonca si od neho požičal kolobežku a dal mu motorku. Tie deti sú niekedy také úžasné.
Drahý prišiel z práce a hneď mu volali, že niečo nejde, že či ho zaveziem, tak som ho zaviezla, tak poto mi prišiel povedať, že ešte to bude tak minimálne na dve hodiny, že či ho počkáme alebo ideme, tak vravím ideme, čo by som tam na ceste s malým robila dve hodiny. Zaparkovala som vážne dosť krivo, ale tak som si hovorila, že ešte pôjdem po Drahého, tak som sa to ani nesnažila vyrovnávať, resp. aj tých pár mojich pokusov to len zhoršovalo. Ako sme prišli na ihrisko, tak som videla, že LL práve odchádzajú, lebo im prišiel tatino, tak sme sa ledva pozdravili, ale však to nevadilo.
Drahý nevolal, že skončil ešte ani o pol ôsmej, tak sme išli domov, dala som Pampúšikovi najesť, okúpala som ho a uspala a Drahý prišiel až okolo deviatej večer.

Sobota (16.07.) - Dopoludnia boli chalani spolu von a ja som upratovala, keďže cez víkend má prísť majiteľka bytu. Potom sme sa najedli, horko-ťažko sme uspali Pampúšika a poobede sme sa vybrali do Kostolnej do Motýlej záhrady. Tam to bolo tak krásne. Ja zbožňujem motýle, to bol pre mňa raj, ale Pamúšik by ich rád preskúmal, takže Drahý na neho musel dávať zvýšený pozor, čo ho znervózňovalo. Hneď vedľa bolo aj malé ihrisko, tak sa tam Pampúšik trochu pohral.
Zastavili sme sa ešte v Lidli po pečivo na ráno a ja som neodolala a kúpila som Pampúšikovi trenírky. Snáď z nich úplne nevyrastie, kým sa nám podarí odplienkovať. Tiež kraťasy s Tom&Jerry a sadu tričiek.



Nedeľa (17.07.) - Drahý ma ráno "zabil" s informáciou, že chce ísť do Ikei. To samotné by nebol až taký príšerný nápad, keby za tým nedodal, ale nemáme diaľničnú známku. Aj napriek dočasnej absencii rannej kávy mi došlo, že chce ísť autom. Zakryla som svoj vydesený výraz a odpovedala som, že som konečne kúpila ročnú diaľničnú známku. Tak sme sa dohodli, že pôjdeme ráno, lebo kto vie kedy Pampúšik zaspí a tým pádom kedy sa poobede zobudí a že podvečer už bude v Našom Meste plno áut, lebo prídu cezpoľní. Si hovorím, Ok, mám tak polhodinku - hodinku duševnej prípravy, to nejako dám. Čo na tom, že autom som bola v najväčšom meste na Slovensku naposledy s inštruktorom pred rokom.
No, došli sme, síce mi to zdochlo na takom kopci tesne pred cieľom, ale nepohádali sme sa, hoci som videla, že už ním cuká. Ani sme nedošli poriadne do Ikei a už otázka, či nie sme hladní, tak ja nie, lebo ja raňajkujem. Nevadí, nejako sme zvládli aj to. Samozrejme Pampúšika naháňal po celej Ikei, neviem, kde stále berie tú naivnú predstavu, že on bude chodiť pomaly a pekne po obchode. Myslím, že ani o 5 rokov to tak nebude.
Nakoniec sme si dali hot-dogy, už nechcem ani vidieť a zastavili sme sa aj v Avione v AllToys a v tom novom Dráčiku, ktorý je hneď vedľa Datartu, to mi prišlo také mierne komické, ale inak ten Dráčik je obrovský a mali tam toľko RH, koľko som pokope ešte hádam nikdy nevidela. No, zážitok. 
Pampúšik bol už unavený, predsa len 2,5 hodiny viac menej stále na nohách nie je pre neho úplne ešte sranda, takže v aute zaspal. Keď Drahý parkoval, počula som, že v aute niečo strašne klepoce a Drahý hneď, že to nič nie je, otvoril kapotu, niečo tam premastil a zhodnotil, že treba vymeniť nejaké ložisko, že to je záležitosť pár eur. Tak som sa upokojila. Chcela som, aby nechal Pampúšika spať, však auto bolo v tieni, nebolo ani zase až tak strašidelne horúco, ale to nie, že on ho vynesie ani nebude vedieť. Myslela som si svoje, zatiaľ sa VŽDY prebral, keď sme ho chceli vybrať zo sedačky a inak tomu nebolo ani teraz. Potom doma už nechcel spať, však on bol po 40 minútach vyspinkaný. 
Tak som ho nakoniec nemordovala a vzala som ho von.
Drahý musel ísť do práce, tak sa Pampúšik najedol za novým stolom a potom v podstate ihneď zaspal.

Pondelok (18. 07.) - Ráno som vstala o dosť skôr ako Pampúšik a tak som poprechádzala kadejaké inzeráty a našla som Basics Goddess džínovú za takú cenu, že som ju tam nemohla nechať. 
Pampúšik raňajkoval makovku s medom a skoro celú jednu polovičku zjedol.
Potom sme sa s Pampúšikom boli poprechádzať po okolí a bolo to celkom fajn. Naobedovali sme sa a Pampúšik spal strašne dlho. Medzičasom prišiel Drahý domov a hneď musel ísť aj naspäť do práce. 
Konečne mi dnes odpísali z Mattelu. Baby sú už na colnici. Paráda.
Večer mi poslal Pán profesor link na tú Holiday Walmart Barbie. Hneď som si ju objednala. Veľmi sa teším.



4 komentáre:

  1. Pěkná trička a další oblečky jsi synkovi koupila. Už je z tebe ostřílená řidička.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a to si hovorím, že má toho dosť 🤣
      No, kiež by, ale to ešte potrvá

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...