Hľadať tu :-)

štvrtok 21. júla 2022

Týždeň 05. 07. 2022 - 11. 07. 2022

Utorok (05.07.) - takže sviatok Cyrila a Metoda, čo nás nijako zvlášť neovplyvnilo, keďže je voľno. Akurát od rána začalo aspoň popŕchať a neskôr aj pršalo, takže sme boli viac menej doma. 
Pampúšik "varil" s maminou cesnakovú polievku a celkom dosť z nej následne zjedol. 
Potom zaspal s autobusom v ruke, no darček ako vyšitý.
Poobede už bolo lepšie, ale stále trochu popŕchalo.

Streda (06.07.) - Ráno mamina, že sa necíti dobre, tak si odmerala tlak a bol neskutočne vysoký, tak, že či ju vezmem do nemocnice alebo má volať záchranku. Tak reku, ja Ťa vezmem, ale keď zavoláš záchranku, tak Ti niečo pichnú hneď a nie po xy hodinách, takže došla rýchla, napichali ju a zobrali nám ju do "srdcového ústavu".
Bola som z toho dosť na nervy, takže so mnou nebola veľmi reč. 
Po včerajšom daždi ostalo dosť chladno.
Mamina mi potom okolo obeda volala, že si ju nechajú v ústave na pozorovanie, nadiktovala mi, čo jej mám priniesť, takže keď sa Pampúšik zobudil a najedol, sme vyrazili do Keksov. Zaniesla som veci, išli sme ešte do Kauflandu. Mi to príde úsmevné, že som tam už druhýkrát zas posledných pár dní. Keď sme nakúpili, volala som tatinovi, či by sme sa mohli zastaviť na kávu, tak sme boli, potom sme boli na ihrisku, aby aj Pampúšik mal taký svoj program. Naspäť sme prišli až o pol ôsmej večer.

Štvrtok (07.07.) - Dopoludnia som chcela nafotiť všetky darčeky, ale zistila som, že z oboch stavebníc Lega mi už chýbala jedna kocka. Jednu som neskôr našla, ale tú super guľu som nevedela nájsť (keďže toto píšem o dosť oneskorene, tak mamina mi už volala, že ju našla). 
Mamina mi volala krátko po tom ako som uspala Pampúšika, že cca o dve hodiny ju pustia, tak si hovorím, že OK. Drahý, že či pôjdem teda po ňu sama, tak si hovorím, že čo mi iné ostáva. Tak som sa umyla, najedla, prezliekla a vydala som sa na cestu. Samozrejme, že som zabudla odbočiť, takže som si nadbehla, ale nakoniec som to na prvom možnom výjazde stočila naspäť do mesta a tak som nakoniec prišla správne, hoci som skoro vrazila do auta, lebo som neskoro vytočila auto, ale ako obaja sme to zvládli. Vďaka mladý muž, veľká vďaka. Mamina si chcela vybrať lieky, ale ani jedna sme nemala rúško, takže sme nemohli a ja som úplne rada, že sme išli domov.
Na večer som ešte na rýchlo urobila makovú bublaninu a polovica do noci zmizla :-D

Piatok (08.07.) - Zobudila som sa o pol šietej a chlapi ešte spali, obaja, tak som si čítala. Chalani sa zobudili, išli sme sa prejsť k ovečkám a tak.
Na obed som nie a nie uspať Pampúšika, ale nakoniec zaspal. Keď zaspal, tak sme sa vybrali do Keksov a samozrejme, že najlepšie bude ísť opäť do Kauflandu, však tam je lekáreň. No skoro ma porazilo, ale tak nevadí, pohoda.
Večer so mnou uspávala mamina a zaspala pri Pamúšikovi, to bolo také milé.

Sobota (09.07.) - Pohodová sobota. Drahý sa ma asi 5x opýtal, či som nepísala Inžinierovi, či nepôjde s nami domov a ja že nie, že ja to odšoférujem. Mamina tiež vyzerala tak neisto, ale ja som sa cítila, že to bude super. 

Nedeľa (10.07.) - Takže ráno sme vstali, hrali sme sa na záhrade a tak. Pobalila som nás a asi prvýkrát mám pocit, že sme nič nezabudli. Najedli sme sa a po asi hodinke od obeda sme vyrazili, aby Pampúšik pospinkal v aute. Samozrejme, že ešte, keď sme sa nakladali do auta, začalo popŕchať, na Starých Horách začalo už liať, takže som šla prvýkrát na diaľnicu a vyzeralo to, že v obrovskom lejaku, ale na šťastie asi po 40km prestalo pršať a zvyšok cesty už svietilo krásne slniečko. Pamúšik sa po asi hodinke a pol prebral, takže sme sa zastavili na najbližšom odpočívadle, ktoré bolo nádherné, bolo tam aj ihrisko pre deti, lavičky, normálne tam ľudia jedli. Na čerpacej stanici sme sa boli vycikať, Pampúšik dostal ovocnú kapsičku a mohli sme vyraziť, poslednú polhodinku už bol nervózny, ale zvládli sme to, zastavili sme sa v Tescu, tam som volala mamine, že sme už v SC. Keď sme sa vybaľovali, napísala mi LL, že či sme už doma, že sú u nás na ihrisku, tak som vyrazila s Pampúšikom za nimi.

Pondelok (11.07.) - Dopoludnia sme upratovali, prali a tak podobne. Bola som celkom šťastná, že som požehlila všetko pred odchodom. 
Na obed som urobila palacinky a Pampúšik zjedol hneď na obed skoro celé dve! To je môj chlapec :-D
Potom sme upratali a išli von. Na pieskovisku boli len také staršie dievčatá a Pampúšik našiel v pieskovisku kľúče. Pýtala som sa dievčat, ktoré tam ostali, či nie sú ich, ale neboli, keďže tam už nikto nebol, vzala som ich so sebou a vyvesila na internet.


2 komentáre:

  1. To zní jak nějaká averze na Kaufland v Keksech. :-D Jsi šikula, že jsi už zpátky řídila sama.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale nie, len mi to prišlo také vtipné, že z 10 dní som 5x išla tou istou trasou.
      No, raz to muselo prísť, ale tiež ma to prekvapilo, že som sa na to dala a keď prišiel ten lejak, nebolo mi všetko jedno.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...