Hľadať tu :-)

štvrtok 2. júna 2022

Týždeň 10.05.22 - 16. 05. 22

Utorok (10. 05.) - A opäť nový týždeň :-) Je teplo, na mňa až moc :-D Ráno sa Pampúšik pokúšal zobudiť Drahého. Bolo to celkom vtipné. Myslím, že ani on úplne nechápe, že má tatina doma. 
Vonku sme stretli Susan s Kubíkom a mala bublifuk, no to bolo niečo pre Pampúšika. Drahý išiel okolo obeda ešte za doktorkou kvôli PNke a išiel ju potom zaniesť kolegovi.
Žehlila som a keď sa Pampúšik zobudil, tak sme triedili letné a zimné vecičky. Zbadal tričko s mimoňom a rozbehol sa do obývačky, čo som sa celkom zľakla, lebo som tam mala ešte nevychladnutú žehličku a on si šiel vziať plyšového mimoňa, čo som si myslela, že už dávno na neho aj zabudol, lebo ležal v poličke už pár mesiacov.
Potom sme išli von, Pampúšik na križovatke zabočil k LL, tak sme sa hrali tam, babule boli asi niekde na výlete, lebo auto tam nemali.
Večer nechcel zaspať, vyvádzal a hádzal cumlík a tak sme sa tam jašili, že som ho nejako priľahla a odmietla som ho hľadať. Drahý chvíľu ako aj protestoval, či Pampúšik zaspí aj bez neho, ale netrvalo to ani moc dlho a zaspal aj bez "du-dú".

Streda (11. 05.) - Vstali sme ráno, niečo sme upratali a išli sme von. Hrali sme sa chvíľu so Susan a Kubíkom na pieskovisku pri LL a Pampúšk potom ešte odbočil k tým rodinným domom a tam sme našli také mikro jazierko a pána rezbára, ktorý mu dal mačičku. Bolo horúco aj aj dosť neskoro už, už aj Drahý mi volal, že obed.

Najedli sme sa, snažili sme sa Pampúšika uspať, ale bez "dudu" to asi nepôjde, neviem. Uvidíme. Vrátiť mu ju moc nechcem. 
Poobede sme boli u nás na ihrisku a potom za nami na chvíľu došiel aj Drahý.

Štvrtok (12. 05.) - Je to také zaujímavé, že Drahý je s nami doma. Totálne nič pri ňom nestíham. Pomaly sa aj teším, že pôjde opäť do práce.
Pampúšik sa vonku rovno vybral cez križovatku, lebo tam zarovnávali tentokrát tie diery.
Potom sme sa však stretli s oboma Kubkami a ich maminkami a všetci boli na motorkách. Čistý motorgang.
Potom Romi išla domov a Kubík s Pampúšikom ešte išli pozrieť koscov, bola horúčava. Susan išla domov a my sme sa ešte zastavili na kamienkovom ihrisku, proste sme domov prišli úplne vyšťavení a Pampúšik opäť nespal na obed. No, snáď sa to zlepší a nebude to koniec obednému spánku, lebo to by ma asi porazilo.
Poobede sme boli ešte von a potom Pampi zaspal ako zaťatý.

Piatok (13. 05.) - piatok trinásteho. To sa fakt hodí. Ráno sme sa rozhodli ísť do Tesca. Autom. To by nevadilo, ale keď sme sa blížili k vchodu, zbadala som kočiar Ľadovej kráľovnej, tak to bola asi tá posledná osoba, ktorú som chcela vidieť. Aj sa mi darilo sa jej vyhnúť, ale pri obslužných pultoch som zbadala jednu z jej potomiek a potom sme na seba narazili ešte nespočetnekrát. Ale prežili sme, všetci. Drahý išiel naložiť nákup a mňa s malým poslal zatiaľ do Kiku, to bol osudový omyl, lebo ten si to namieril rovno do Deichmannu k tej malej TV. Tak som aspoň kúpila papučky, potom sme boli v DMke, v Tedi, v Kiku a hurá domov.
Pampi konečne zaspal cez obed. Tak to ma naozaj potešilo. Poobede sme išli von. Drahý zháňal Sestričku kvôli PNke, bol z toho nervózny a že on ide na pivo, že uspávam dnes ja (:D - zlatý, že dnes). Domov prišiel samozrejme kvalitne opitý, že zaspal v obývačke.

Sobota - Drahý bol ráno samozrejme rozbitý, čo som úplne očakávala. Keďže včera sa nám nepodarilo kúpiť šortky pre Pampiho, tak sme sa vybrali do Pepca, ale ani tam nemali nič v požadovanej veľkosti, akurát sme tam kúpili plavky a to bolo všetko, tak sme sa vybrali na zmrzlinu. Pampi dostal svoju prvú vlastnú kopčekovú zmrzku, ale netušil, čo s tým. Zašla som ešte do "azijata" nad Billou, ale tam tiež nič moc nemali, akurát jednu súpravu s Labkovou patrolou aj to vo veľkosti 98, tak snáď mu to nebude moc veľké. Išli sme ešte do pekárne a na kebab a potom domov, ale Pampi sa chcel ísť ešte hrať, tak sme sa zastavili na oplotenom ihrisku, kde mali kolky, tak s tým sme sa všetci traja chvíľu hrali. 


Nedeľa - strašne sa nám nič nechcelo. Pampúšik sa ráno hral so skladačkou. Neskôr sme šli všetci traja von, Drahý chcel ísť opäť dozadu, ale mne sa tam nechcelo, na šťastie Pampúšik zamieril na kamienkové ihrisko, tak sme sa tam chvíľu hrali, aj ho to tam bavilo, ale začínalo byť riadne teplo, tak sme sa presunuli k nám, tam boli baby s deťmi, tak Drahý, že ide do obchodu, tak sme sa potom stretli doma. Obaja zaspali, ja som pripravila syr, potom som ho aj vysmažila a Drahý dal zemiaky do rúry. Najedli sme sa a Drahý, že pôjdeme na Amfik, ale nikto sa nehýbal a už bolo skoro päť hodín, ale išli sme len k nám a po chvíli sme tam boli už sami. No nedeľa, zajtra treba ísť do práce a školy/škôlky. Až sa mi nechce veriť, že o rok aj čosi toto budeme riešiť aj my.

Pondelok (16. 05) - Pamúšik sa zobudil krátko po Drahého odchode do práce, ale na šťastie po mliečku ešte zaspal. Potom sme vstali, osprchovali sme sa, naraňajkovali a vybrali sme sa do Jednoty, lebo tam mali mať kávu v akcii. Na križovatke sme stretli Simi s deťmi a čoskoro došla aj Zuzka s Kubkom. Nakúpili sme a išli sme domov, cestou sme stretli Veroniku s chlapcami a ona ešte stretla kamarátku s malým a všetci sme prišli k nám na ihrisko a potom prišli aj Zuzka s Kubkom. Pampúšik mu zorganizoval motorku a zdrhol za deťmi zo škôlky na oplotené ihrisko, ktoré si ho hneď adoptovali. Išli sme domov, zavolali sme babine a potom som uložila Pampiho spať a v podstate celkom rýchlo zaspal, tak som si šla trochu fotiť. Bolo super mať po sto rokoch opäť bábiky v ruke. Písala som si aj s jednou zberateľkou, bolo to veľmi milé. Volal Drahý, že bude dlhšie v robote a že po robote zájde na langoš. No na parádu. Úprimne, neviem, čo si mám o tom všetkom myslieť. Nakoniec sa Pampúšik zobudil skoro o štvrtej, ohriala som mu buchtu, skoro celú ju zjedol. Písala mi L, či nepôjdeme von, tak sme sa tam stretli. Potom prišiel aj Drahý. Potom sme išli domov a pri uspávaní zaspal skôr ako Pampúšik.

2 komentáre:

  1. Fotka motorkářského gangu je vtipná, to se povedlo. Držím tedy palce v oddudlikovani Pampušika. Třeba se správně velké šortky povede koupit jindy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, oni traja sú spolu zlatí 😍
      "Dudu" zatiaľ úspešne odložená. Ani, keď ju videl bábätku, tak si nepýtal.
      Šortky sme nakoniec objednali 🤣

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...