Hľadať tu :-)

sobota 4. júna 2022

Týždeň 03.05.22 - 09.05.22

Utorok (03. 05.) - Celý deň pršalo, takže sme neboli ani von, len doma. Ale prišiel mi mail z USP, že spracovávajú moju zásielku, takže zajtra by mohol prísť kuriér.

Streda (04.05.) - Volala som s mamčou, proste taká pohoda. Potom sme vybehli na chvíľu do Billy a keď sme sa vrátili, akurát volal kuriér. Juchú, tenisky sú tu. A že sa Pampúšik z nich tešil.
Potom chudák zaspal okolo pol druhej a o štvrtej ešte spal. Aspoň som mala čas trochu triediť fotky a urobiť nejaké tie články.



Štvrtok (05.05.) - Na ihrisku sme stretli Susan s Kubíkom. Kubík dostal od Veve k narodeninám autíčko a bublifuk. Bublifuk totálne zabral Pampúšik. 
Doma ma prekvapil Drahý, že mi písal, ale ja som nepozerala na mobil. Totálne opuchol na tvári. Zrejme zub, ale nič ho údajne nebolí, tak uvidíme.
Poobede som dala bublifuk Pampúšikovi von, ale najprv mi ním "umyl" auto, ale potom ho na seba takmer celý vylial, takže sme sa išli domov prezliecť a potom opäť von. Opäť sme stretli 

Piatok (06.05.) - Zobudili sme sa, najedli a išli sme zaviesť Drahého k zubárke. S Pampúšikom sme si najprv púšťali rádio v aute, ale vyzeralo to na dlho, tak sme sa išli poprechádzať po okolí. Nakoniec ho asi po dvoch hodinách pustili. Zápal, dostal antibiotiká a nejaké protizápalové lieky. Potom sme sa ešte zastavili na chvíľku v Lidli, keď už sme boli oproti a autom.
Poobede klasika na ihrisku.

Sobota (07. 05.) - Pohodová sobota. Poobede je program k MDŽ na námestí, tak ak Pampúšik vstane v nejakom normálnom čase, môžeme sa ísť pozrieť.
Pampúšik sa zobudil síce pomerne neskoro, ale aj tak sme sa vybrali na námestie. Bolo tam plno, ale to sa dalo očakávať. Myslím si, že sa to Pampúšikovi aj tak páčilo, hlavne maskoty Šmolkov a trampolína.

Nedeľa (08.05.) - deň Matiek. Druhýkrát ako mama. Sľúbila som jednej kočke v skupinke, že jej nafotím princeznú softbody Barbie, tak som ich vytiahla, na to došiel Pampúšik so Strapaňou a išli si dávať pusky.
Motali sme sa doma. Pampúšik klasicky zaspal až okolo pol druhej, tak sa zobudil krátko po pol štvrtej. Drahý urobil kura s kapustou a knedľou a všetci sme sa najedli, dokonca aj Pampúšik nechal takmer prázdny tanier.
Išli sme von do piesku, proste taká klasika.


Pondelok (09. 05.) - Tak nám začína týždeň doma s tatinom. Zobudila som sa po pol siedmej a obaja chlapi ešte spali. O chvíľu sa ale zobudil ten  mladší, čo som bola aj rada, lebo som chcela, aby sa stihol vykakať pred tým než pôjdeme do Tancuľkova. Dnes bola tanečná aktivita s dúhovým padákom a malými loptičkami a bolo to zaujímavé a deti to bavilo by som povedala a v akrobatickej časti bol hadík.
Doma pohoda, Drahý po liekoch dosť spí a Pampi skúšal násadku na záchod. Sedel tam asi polhodinu a nič, ale keď ho to baví.

Poobede sme išli von, boli sme najprv na ihrisku, vracali sme sa cez workoutové, tam Pampúšik ešte si musel pocvičiť.

A tesne pred bytovkou sme stretli ešte susedky z vedľajšieho vchodu so psíkom. Tak ešte išiel s tou mladšou venčiť, takže domov sme prišli hádam o pol ôsmej a to už rovno odpadol :-D

2 komentáre:

  1. Pampušik je šikovný, že tak dlouho vydrží sedět v klidu na záchodě. A hezké, že se mu líbí a baví ho kroužek. Nové boty má krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sedieť ho tam baví, akurát, že to je tak všetko 🤣🤣🤣
      No, kde sú deti a môže vystrájať, tak to ho baví 😍
      Jo, tenisky sú super

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...