Hľadať tu :-)

piatok 27. mája 2022

Týždeň 17.05. 22 - 23. 05. 22

Utorok (17.05.) - Opäť nový týždeň, lebo moje týždne začínajú utorkami. Hneď od rána miestami popŕchalo, proste von sa viac-menej nedalo ísť. Ale v miernom daždi sme vybehli aspoň do Billy na chvíľku. Takže žehlenie, pranie a proste tak po dome :-) Spýtala som sa Drahého, či by nešiel zajtra s Pampúšikom do Tancuľkova a on, že jasné, tak som pre istotu napísala Reny, či je to v pohode, ona, že jasné, takže pohoda. Som zvedavá, ako sa im to bude páčiť. Zavolala som ocinovi a Lifke, ocino úplne chorý, ani nemal hlas, takže sme si viac-menej pokecali s Lifkou. Drahý mi ešte večer dva lístky na poštu. Mermani sú tu, juchú!

Streda (18. 05) - ráno sme sa zobudili pomerne neskoro. Drahý prišiel krátko po ôsmej, čo bolo úplne super, aby sme sa pred pol vychystali. Odprevadila som ich do triedy, už tam bola jedna mamička s dcérkou, na chodbe som sa stretla s Reny a utekala som k zubárke. Pomerne skoro ma zobrala, bolo to celkom v pohode, mám rada jej rockovú muziku, keď ma dokončovala, tak hrali Kabáti. Odchádzala som tesne pred desiatou, takže som sa vybrala za chlapmi do Labyrintu, stihla som sa vycikať a už sme sa stretli pri kočíku. Prišli sme domov, Drahý išiel hneď do práce. Pampúšik vzal von štvorkolku a vybrali sme sa smerom k LL, ale odbočil ešte o uličku skôr, tam sa šmykol na šmykľavke, potom sme prešli k pieskovisku pri LL, tam boli dve mamičky s menším deťmi, ale bola pohoda. Keď sme išli domov, ešte sme sa zastavili u nás na ihrisku, bola tam Romi s deťmi, tak sa chalani chvíľu pohrali a potom sme už išli domov, keďže bol už obed a aj horúco.
Poobede sme boli v Lidli a keď sme išli späť, tak mi prišiel dosť zvláštny e-mail od Reny, že v Tancuľkove je nejaká zmenená energia, mala som z toho veľmi zmiešané pocity. 

Štvrtok (19.05.) - Ráno som vstala, keď Drahý odišiel do práce. Trochu som pracovala s fotkami a pred siedmou sa zobudil Pampúšik. Krátko po ôsmej sme vyrazili do mesta, keďže včera prišla aj Sunny do Z-boxu. Napísala som SuperJane ohľadne torty, ale žiaľ nemôže, lebo práve v tú sobotu má jej starší synček operáciu. Och, toto ja tak ťažko nesiem. Neviem si predstaviť, že operujú predškoláka a ešte menšie, dokonca novorodencov. Mňa okrem pôrodu nikdy neoperovali, tak mám pred tým veľký rešpekt. Zastavili sme sa na ihrisku Košická a kadetade, keďže Pampúšik si vzal so sebou motorku a ja keďže som vedela, že budeme mať veľa nákladu, kočík, ale nakoniec sme všetko zvládli a na ihrisku za poštou som dokonca mala možnosť vybaliť na rýchlo jedného Mermana, keďže Pampúšik sa spokojne hral s kamienkami.
Potom išla okolo nás Susan a tak sme s nimi išli smerom k nám a ešte aj u nás na ihrisko. Pampúšik potom nemohol dosť dlho zaspať a bola som z toho poriadne nervózna, ale nakoniec sa zaspal a ja som mohla variť cestoviny a potom aj trochu fotiť, ale svetlo bolo asi moc. Strašne mi to presvetľovalo a mala som z toho akurát tak nervy.
Poobede som chlapcov "vyhnala" von. Nakoniec bol Drahý rád, lebo boli oteckovia von.

Piatok - Bola som nejako mimo ráno a kým sme sa vychystali k Tescu do packety, bolo už dosť hodín. Potom ešte do Tesca po pár drobností a na ihrisko. Mali tam krásne Disney body, žiaľ, nie v Pampúšikovej veľkosti. Potom ešte na ihrisko. Boli tam obaja Kubkovia. Dokonca som si chvíľu pokočíkovala Víťazku.
Inak taký normálny deň. 


Sobota - Zobudili sme sa, najedli sme sa a že ideme do Tesca. Tam sme spravili dosť veľký nákup, dosť fúkalo, ale inak bolo fajn. Aj jazda bola celkom fajn, na to, že sa nestihol poriadne ani zohriať motor. Potom som vzala Pampúšika ešte na motorku, chcel ocikať taký kvietok, ale žiaľ mu nič nešlo, tak bol z toho trochu sklamaný. 
Poobede už pršalo, tak sme kvasili doma.

Nedeľa - Ráno už vyzeralo fajn počasie, tak sme sa rozhodli, že keď sa Pampúšik vybúva, že pôjdeme do Královej pozrieť sa na most. Síce ja by som šla aj inam, ale povedala som si, že fajn. Proste bude to šoférovanie. Pampúšik však nie a nie zaspať, tak išli chlapi spolu ešte robiť šatôčky a potom sme sa vybrali do Královej. Odtiaľ ešte po chleba do Lidlu a keď Drahý parkoval, všimla som si, že Pampúšik spinká. Tak sme zjedli v aute zmrzlinu a potom ho Drahý chcel vybrať z auta, ale sa prebral, tak sme sa išli ešte pohrať na ihrisko.

Pondelok - Tak ostáva mesiac do narodenín. Takto pred dvomi rokmi som už stepovala doma a nevedela sa dočkať, kedy už budem mať bábo na rukách a už je to skoro samostatný chlapček. 
Boli sme v Bille a bol to boj ísť domov, s kočíkom pre bábiky, nákupom a Pampúšikom na rukách bolo aj tých pár metrov zážitok, ale nakoniec sme to nejako dobojovali až domov. Potom na ihrisko, spánok, ihrisko a večer :-D Niekedy sú tie dni neskutočne rovnaké.

2 komentáre:

  1. Měla jsi pěkný týden, oblečení v Pampi velikosti tam bude třeba jindy. Co to je Tanculkov? Nějaký kurz tance?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, taký klasický, teda až na prírastky do zbierky 😍 Ono je to pekné, ale v rámci toho, že by som ho pomaly chcela odplienkovat, tak sú body nepraktické 😢
      Tanculkovo je taká pohybová príprava alebo ako to nazvať

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...