Hľadať tu :-)

streda 15. júna 2022

Týždeň 24. 05. - 30. 05. 2022

Utorok (24. 05.) - Pohodový deň. Poobede sme sa so Susan ešte dohodli, že zajtra nás po Tancuľkove prídu počkať do mesta a pôjdeme do Pralinky. Celkom sa teším, aj keď mám dosť nervy kvôli tomu mailu z Tancuľkova.

Streda (25. 05.) - Tak sme sa ráno vybrali do Tancuľkova pomerne skoro, lebo som tam jednak chcela byť medzi prvými a išli sme peši, ale v podstate sme prišli v rovnaký čas ako ešte jedna maminka s chlapčekom, ktorí chodia pravidelne a potom prišla ešte pani s dievčatkom, ktoré má Pampúšik tak rád. Tak sme sa porozprávali, že ten mail bol kvôli jednému dievčatku, ktoré ani neprišlo. Takže pohoda. Na aktivitách sme dostali klobúčiky a myšky, bolo to moc fajn.
Kvôli kongersu sme museli ísť zozadu, takže sme budovu museli obísť a na moje prekvapenie tam bola aj Veve s chlapcami, takže sme boli riadna partia. Pampúšik si chvíľu kočíkoval Víťazku. V Pralinke to bolo fajn, na to, koľko nás bolo. Domov sme prišli vyšťavení.

Štvrtok (26. 05.) - Pampúšik ešte o pol siedmej spinkal. To bola krása. Boli sme von, Romi sa ma pýtala, či zajtra pôjdeme na otvorenie kino sezóny. Si hovorím, že rada, ale že asi budem musieť ísť autom, aby Pampúšik nebol už veľmi unavený, keďže koniec programu bude až o siedmej. Keď prišiel Drahý z práce, išli sme autom do Tesca. 

Piatok (27. 05.) - Potrebovala som ísť do Tesca, ale zavolala mi mamina a už bolo dosť hodín. Tak som sa rozhodla ísť autom. Prvýkrát sama. Teda s Pampúšikom, ale však to akoby som bola sama. Zaparkovala som predom a potom sa mi strašne zdalo, že mi ostalo svietiť svetlo vzadu. Aj som si hovorila, či to nie je odrazom slnka, ale aj keď som si zatienila, tak sa mi zdalo, že mi stále svieti, ale nakoniec si hovorím, že netuším, čo s tým a že keď tak zavolám Drahému, že čo s tým. Vybrali sme sa teda na ihrisko a keď som sa otočila, zbadala som, že k hojdačke sa blížia LL. To ma naozaj príjemne prekvapilo. Poprosila som teda veľkú L, či by sa mi nešla na to auto pozrieť. Aj jej sa zdalo, že to svieti, ale išla ešte okolo suseda z vedľajšieho vchodu a spolu s ňou sme nakoniec tak zatienili auto, že naozaj nesvietilo. To mi odhľahlo. 
Drahý prišiel z práce a hneď, ty si bola autom. A ja že hej, že som bola v Tescu. Keď sa Pampúšik zobudil, najedli sme sa a vyrazili sme teda autom na Amfiteáter. Bolo tam hrozne veľa áut (to som čakala), ale našli sme miesto. Na Amfiteátri bola teda aj Máša a medveď, Labková patrola, Mimoň, balóny a tak podobne. Myslím, že Pampúšik si to užil. Stretli sme aj Romi s celou rodinkou. Chlapi sa držali spolu a my dve s malou spolu. Neskôr to vyzeralo na búrku a tak sme išli domov. Krátko po príchode domov, sa aj rozpršalo.

Sobota (28. 05.) - Ráno sme sa motkali, potom išiel Drahý ešte niečo nastaviť do práce, Pampúšik zaspal neskoro, zobudil sa, najedli sme sa a vyrazili sme do Pezinka do Zámockej záhrady na pávy. Mimo to, že som to prešla, to bolo v pohode a pávy boli nádherné, hlavne ten albino. 

Nedeľa (29. 05.) - Na internete som zistila, že v Pezinku je dnes Deň detí hasičov. Tak jasné, pôjdeme aj tam. Proste totálne nabitý víkend. No dva či trikrát som zle odbočila, Drahý nervózny, takže sme sa ešte aj pohádali. Proste paráda a potom sa čuduje, že s ním nechcem chodiť. Tak ale keď niekto prebehne výjazd z kruhového objazdu, tak ho predsa nechám prejsť ho celý ešte raz. No, nie lepšie je na niekoho nakričať, že je neschopný. To je mega. Po príchode domov sme sa ešte zastavili na ihrisku pri LL. To vyprázdnené pieskovisko pôsobí dosť desivo.

Pondelok (30. 05.) - Náročný pondelok. Pampúšik mal nejaký zase rastový zubový záchvat. Tak len chodil nervózny, akurát vonku sa to mierne zlepšilo, ale už vyzerá, že je polovica tej potvory von.

2 komentáre:

  1. Pěkný týden jsi měla. O co šlo v tom mailu z Tanculkova? Minule jsi psala jen něco o změněné energii.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bol taký divný dlhý mail, o Tom, že skupinka sa zmenila, zmenila sa v nej energia a že proste musíme pracovať s tými povahami. Taký o ničom konkrétnom

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...