Hľadať tu :-)

nedeľa 9. augusta 2020

Waitting

Who I am waitting for?
Your´s blue eyes are away,
Tvoje sladké pery,
musím plakať
Don´t forget me!

Look at me...I am nothing
Chladné zimné večery
Počuť nežné kroky,
Somobdy walks behind me

She goes around me
and says nothing
Stará priateľka z minulosti,
už ma nepozná

Nobody sees your nice face
nobody can speak about you with me
pre všetkých sme my dvaja minulost
nik nás už nespája...

So I go home and sleep many days
and when I wake up
Si minulosť a spomienka
a ja som slobodná

Na koho čakám?
Tvoje modré oči sú preč
Your sweet lips
I must cry...
Nezabudni na mňa!

Pozri na mňa...som nič.
Cold winters evenings
It´s hear mellow steps
niekto kráča za mnou

Predje okolo mňa
a nepovie nič
Old friend form pastness
she doesn´t know me

Nikto nevidí tvoju peknú tvár
nikto nemôže hovoriť so mnou o tebe
for all we are both pastness
nobody´s binds our yet...

Idem domov a spím mnoho dní
a keď sa zobudím
You are the pastness and nemory
and I am free again

Nikky, 13. 05. 2007

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...