Hľadať tu :-)

nedeľa 16. augusta 2020

Úvod

 Ahojte priatelia,

tak vás tu oficiálne vítam. Včera som preniesla články zo svojho blogu to-sa-moze-stat-len-mne.blog.cz sem a tak kto máte záujem, môžte si to tu prezrieť. Dúfam, že sa mi podarí blogovať aj ďalej a hlavne dokončiť sériu "vystrašená prvotehuľka", ktorú som reálne dokončila takmer pred 8 týžňami, ale čo sa týka blogu, sme tuším ešte len niekde v minulom roku. Omg :-D

Ale...ale skener som opäť rozbehla, krstný mi sľúbil, že mi rozšíri pamäť tohto (novšieho) notebooku, takže vyzerá, že nie je všetkým dňom koniec ako sa hovorí.

Tak to je na úvod asi aj všetko, čo som chcela. Ľúbte sa, množte sa a majte peknú nedeľu.

4 komentáre:

  1. Nevím, proč jsem měl dojem, že tyhle články píše babička... a ona je to zatím mladá maminka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie som si celkom istá, či ma to teší alebo desí, ale dnes sa ako babička cítim, mám totiž taký hekšenšúz, že sa ledva hýbem.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...