Hľadať tu :-)

streda 5. augusta 2020

Koniec blog.cz

Ahojte priatelia 😃

Tak vás srdečne vítam na svojom novom blogu, teda starom, keďže je tu pár príspevkov ešte z roku 2012. Každopádne sem plánujem previesť svoj blog z blog.cz a to teda to-sa-moze-stat-len-mne.blog.cz. 

Na tému toho, že blog.cz končí už asi napísal každý to svoje. Dali nám návod, ako si blog stiahnuť. Aj keď som mala z toho strach, tak to šlo v podstate pomerne jednoducho a rýchlo. 
Potom sa začali šíriť správy, že sa síce fotky preniesli, ale len ako odkazy do galerie.cz a teda, keď blog.cz a aj galerie.cz k 16. 08. skončia, obrázky zmiznú.
Blog.cz nám opäť dal návod, ako si obrázky stiahnuť, ale mne osobne to vôbec nejde. Nejde mi kliknúť na to tlačidlo stáhnout jako zip a nie som sama. 
Nepodarilo sa mi to ani po dvoch dňoch a ani program "image dowloader", ktorý ponúkajú sa mi nepodarilo stiahnuť, až dnes, ALE...ale všetky fotky sťahujem kvôli priestoru na starom notebooku  Asus eee PC, ktorý som si kupovala tuším v roku 2008 alebo 2009, no má operačný systém windows 7 Starter a nikdy nebol preinštalovaný.
No včera som začala sťahovať fotky jednotlivo, ale asi si viete predstaviť, že ak mám na nikusikba.blog.cz 1459 článkov, ak by bolo v každom článku len 10 fotiek, tak koľko toho asi je. Podarilo sa mi zatiaľ stiahnuť 3 zložky, čo je asi tak cca 20 článkov. Podotýkam s miminkom na rukách. Juch juch. No dúfam, že sa mi podarí rozchodiť ten program.
Som spoľahnutá ako zálohu ešte u dvoch ľudí, že mi spravia zálohu celého blogu, ale ak ma poznáte, tak viete, že si veci najradšej urobím sama.

Prajem pekný deň,

Nikky

2 komentáre:

  1. Držím palce, aby ti to se stahováním nakonec dopadlo dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záloha fotiek sa na šťastie pošťastila, už to len natlačiť do správnych článkov :-)

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...