Hľadať tu :-)

utorok 11. augusta 2020

Rozlúčka s Prahou

Poslednýkrát na známych miestach,
poslednýkrát prechádzam Prahou,
poslednýkrát na dlhší čas,
smutno mi bude za ňou.

Lúčim sa s tebou, drahá moja,
pohľadom bozkávam sto tvojich veží
Nasadám do vlaku,
spomienka ma ťaží

Ešte cítim chuť jeho pier,
ešte počujem jeho šepot slov
a jeho som tu nechala
Zbohom, Kajo, ďalej lov!

Zbohom všetky Čerozáci!
Verím, že sa ešte uvidíme.
Niekedy na vás nezabudnem,
určite sa stretneme.

Zbohom Vlaďka, Vlasta, Danka,
Funny, Mikla, Vladko, Miško.
Zbohom všetci moji...
prošilo to tak friško...

Zbohom Juliya, Marínka,
zbohom všetky moje krásky.
Veľa šťastia, úspechov,
želám vám z lásky

Nikky, 30. 04. 2007, 22:00

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...