Hľadať tu :-)

štvrtok 6. augusta 2020

bez ničoho

Prosím, cíť, že je to nastálo,
že veľa lásky tam zostalo.
Zostalo v tvojom srdci na rozdanie,
povedz, že to nie je zdanie.

Že toto bude už konečné rozhodnutie,
že to nezmení žiadne hnutie.
Kľakni si predo mňa na kolená,
porzi do očí a povedz: buď moja žena.

Buď len môj, nechcem byť sama,
túžim po privítaní doma.
Raz to príde, viem, len kedy?
Raz to príde a bude navždy.

Možno len snívam, ale mám nádej
Chcem od života akciu, nie len prázdny dej.
Viem, že raz to príde všetko aj ku mne,
všetko bude nádherné, všetko ako vo sne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...