Hľadať tu :-)

pondelok 10. augusta 2020

Čeroz

Ukrajinská mafia Čeroz zabrala,
krásnych šikovných ľudí dodala.
A Slováci sú v menšine,
nespravodlivosť však nie je.

Lebo či si Čech, Ukrajinec, Slovák,
narobíš sa ako kokot tak či tak
Nie som zlá, ale robiť nebudem,
veď výplatu za 3 dni rozbijem...

Tak povedz prečo tu mám byť,
bez Macka aj tak neviem žiť.
Ľudia sa tu striedajú ako ponožky,
nezarobia ani na vodu a rožky.

Tak dávam dnes výpoveď,
čakám už len na odpoveď.
Áno, slečna, môžte ísť, tam sú dvere,
idem, veď mi za domovom srdce reve.

Tak odchádzam a mám zvláštny pocit,
rozmýšľam, či skutočne som mala odísť.
Niekedy je možno lepšie zuby zatnúť,
no nikedy je lepšie zbaliť sa a vypadnúť.

Čas ukáže, čo bolo správne, dosť sa bojím,
no čo eraz ja poviem, tak za tým si stojím.
Zbohom priatelia, zbohom vedenie,
snáď sa stretneme, ale radšej nie...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...