Hľadať tu :-)

pondelok 3. augusta 2020

Túžim

Túžim sa ťa znovu dotknúť,
znova ťa mať pri sebe,
ale ty si už roky preč,
vrraj láska vyžaduje obete.

Túžim po dotykoch,
po láskaní tvojich dlaní,
bolo to pred rokmi,
alebo len v lani?

Túžim počuť tlkot srdca,
cítiť tvoj dych na hrudi
stratil si sa v spomienkach,
už dávno ti nie som po chuti.

Túžim ťa aspoň vidieť,
aspoň zahliadnuť na chvíľu,
možno ma konečne osvieti,
konečne vyvedie z omylu

túžim, aby si po mne túžil,
túžil ako nikdy predtým
smútim za tebou,
ale čo urobím s tým?

Túžim zabudnúť,
že si vôbec existoval,
že si ma učil,
že si ma miloval.

Dával si mi zlomenú nádej
a tajné sľuby
vravel si: ja som ten,
čo ťa veľmi ľúbi

Nikky, 21. 05. 2007

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...