Hľadať tu :-)

streda 3. júla 2024

Zámena/výmena manželiek

Ahojte 😏

Áno, občas aj ja neodolám túžbe "ku všetkému" sa vyjadriť. Myslím, že s týmto programom, ktorý sa stále vysiela (myslím, že už nenatáča, ale môžem sa mýliť) v oboch republikách sa už stretol každý a vlastný názor si môže urobiť tiež každý.

Kým som nemala deti, tak som si hovorila, že OK, kopa z toho je zinscenovaná, nafúknutá a podobne, ale aj tak mi v drvivej väčšine bolo neskutočne ľúto detí. O to viac, keď tam maminy schopné nechať deti pod jeden rok. 
To, v akých podmienkach mnohokrát tie deti žili, to je kapitola sama o sebe. No, keď som sa stala sama mamou, tak mi to došlo v plnom rozsahu, že toto by som nikdy svojmu dieťaťu neurobila. 
Akože ja by som do tohto programu a ani do nijakého iného nikdy nešla a myslím, že by ma ani nevybrali, lebo nie som dostatočne exotická, ale narodením synčeka som o tom na bilión percent presvedečná.

Zrovna dnes som narazila na toto video a sama som bola prekvapená, že som z toho určite videla väčšinu, no úplne súhlasím so záverom toho videa:



2 komentáre:

  1. Těžko říci, každý to má jinak včetně dětí. Někomu výměna pomohla, jinému uškodila.V jednom z dílů se objevila i paní, která se výměny účastnila už po druhé. V prvním případě jako dvanáctileté pubertální zlobivé dítě a prý jí to tehdy pomohlo, proto jde do toho asi po 17 letech znovu už sama jako matka. Takže vše je případ od případu. Někdy těm dětem naopak pomůže pohled z venčí od jiné ženy, nebo že se na to podívá sociálka. Avšak často si tam opravdu utrhnou ostudu, ale jsou občas i neutrální případy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak 12 ročnému sa to už dá asi lepšie vysvetliť než 12 mesačnému 🤣
      Ale aj tak mi to príde neskutočný zásah do súkromia, ale každý to vníma inak a mnohí naozaj veľmi potrebovali peniaze.
      Áno, niektoré výmeny boli fajn, trebárs tá s veľmi, ale aj iné, ale niektoré boli pošahané na oboch stranách

      Odstrániť

INFP-T Mediátor

Ahojte :-) V poslednej dobe strašidelne nestíham, ešte hádam viac ako zvyčajne, ale prechádzala som články od ľudí, ktorých odoberám a u Ana...