Hľadať tu :-)

nedeľa 21. júla 2024

Závislá

Chcem ťa bozkávať,
stále počujem tie slová
čo by som dala za to
počuť ich tak znova

Niekedy by som chcela vrátiť,
roky, kedy som ani netušila či žiješ,
nemyslela na teba dňom a nocou
a bolo mi jedno, s ktorou si micou...

Tak mi prosím daj návod,
ako znova mám zabudnúť.
Netušíš, čo všetko si začal,
keď si mi v tú noc napísal.

Nevieš, aké je to pozerať na dátum,
Deň nezávislosti, viem,
aké je to pozerať na každé Mondeo,
aj keď má od modrej ďaleko....

Aké je to na balkóne stáť,
nechať štyri dé hrať...
Vraj nemám plakať,
už nemám čakať...

na tvoje sexy správy,
neznášam tieto stavy,
keď tvoje fotky vidím,
ako závislá sa cítim...

Chvíle eufórie striedajú prepady,
čo sú to všetko za nápady,
sama seba občas nespoznávam,
keď v noci unavená nezaspávam...

Nad všetkým premýšľam tisíci raz,
do pekla, chcem ťa vidieť zas.
8 miliárd ľudí na planéte
a ja túžim aspoň po jednej vete,

jednom slove práve do teba,
je to moja potrava, potreba
potrebujem ďalšiu dávku naťahovania,
bozkov, dotykov, milovania.

Nikky, 19. 07. 2024

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 07. 2024 - 05. 08. 2024

Utorok - Zobudila som sa krátko po druhej, že mi treba na wc. Tak som zobudila aj Pampúšika, aby sa nepocikal do rána.  Krátko na to prišie...