Hľadať tu :-)

streda 17. júla 2024

Týždeň 02. 07. 2024 - 08. 07. 2024

Utorok - Môžeš zavrieť oči pred vecami, ktoré nechceš vidieť. Ale nemôžeš zavrieť srdce pred tým, čo cítiš.
Ráno som sa chvíľu pohrala s Pampúšikom, kým som musela ísť do práce. Je to také náročné, keďže sa snažíme nezobudiť Drahého, ktorý je po nočnej. 
Keď som odchádzala, tak som mu zapla Playko, nie som z toho 2x nadšená, ale tak nech sa Drahý vyspí aspoň kúsok.
V práci opäť na celý deň, ale páči sa mi tento týždeň, keď som tu sama. Pampúšikovi sa mierne zlepšil kašeľ, tak som rada.
Keď som prišla domov, tak sme sa už len pohrali s legom, najedli sme sa, umyli a išli spať. U

Streda - Ak ti niekto pomôže a sám sa trápi, nie je to pomoc, ale láska.
Ráno som vstala aj s Pampúšikom pomerne skoro a hrali sme sa spolu. Potom som išla do práce. Tam pohoda a doma v podstate tiež. 
Niekedy sa zamýšľam, že je to také, že som v noci jediná dospelá doma. Trochu si tak hovorím, že je to príprava na bývanie v bytíčku. Kto vie, kedy to vôbec nastane.

Štvrtok - Koho milujeme, toho nie sme nikdy vene rozhodnutí opustiť. Aj keby nám ublížil majviac. (Colette)
Tak s týmto až tak úplne nesúhlasím. Niekedy je potreba opustiť to, čo milujeme. 
Opäť na celý deň do práce, ale bola pohoda. Celkom sa teším k mamine na tých pár dní. Po práci ma milo prekvapilo, že nejaký kolega/kolegyňa sa zaparkoval vedľa mňa so svojim Swišťom


Piatok - Dlho som nevedela zaspať, ani neviem kvôli čomu. Takže ráno som bola dosť mŕtva, ale pobalila som nás, Drahý mňa a Pampúšika naložil do auta a vyrazila som do Šurian. Bola to celkom fajn cesta. 
Akurát sme vošli do Šurian, keď Pampúšik, že je hladný, tak sme sa zastavili na čerpačke, kúpili sme si nejaké tie raňajky a vybrali sme sa na stanicu. Bola pomerne blízko a keď som zaparkovala, uvidela som akurát maminu, takže super načasovanie.
Následne sme vyrazili do Dubníka. Prekvapivo som nikde nezablúdila a keby mamina vedela popisné číslo, tak tam trafíme na prvú dobrú. Napriek tomu sme to zvládli super. 
Strávili sme asi hodinu - hodinu a pol so šteniatkami pri pani, ale slniečko stúpalo a pomaly sme sa vydali na cestu, predsa len na Opičky to mala byť dvojhodinová cesta a aj bola a bola nudná, samé polia, nie a nie sa dostať na diaľnicu. Pampúšikovi sa nepodarilo zaspať, takže na posledných 50km už vrešťal a bolo to na nevydržanie.
U maminy sme sa najedli, aj keď Pampúšik hubové rizoto statočne odignoroval a aj poobedný spánok. Za to mne sa chcelo spať strašne moc.
Šteniatko je prípad a neskutočný hryzoš :-D

Sobota - Zobudila som sa pomerne skoro a začala som si čítať. Ja proste musím u maminy vždy niečo prečítať. Pred obedom mi napísal Jacob, že čo robím poobede. Tak som mu napísala, že žiaľ opäť nie som v Slniečkove a on, že ide zo Škoda zrazu, že keď chcem, tak môžeme dať v Keksoch kávu. Tak si hovorím, že jo, že by to mohlo byť celkom fajn sa vidieť po rokoch.
Tak som sa dohodla s maminou, či bude s Pampúšikom, že zbehnem na nákup a na kávu. 
S Jacobom sme sa nakoniec našli na čerpačke a bolo to fajn. Také Superb je dosť pekné autíčko :-D ale na môjho malinkého Pištíka aj tak nič nemá.
Som si tak hovorila, kým sme sa dohadovali, že kam pôjdeme, že mať tak kľúče od bytu, mohli by sme ísť ku mne. Aj keď to je také dosť blbé, lebo kávu by som mu nemala veľmi ako navariť, keďže tam nemám ani kanvicu a sedeli by sme na parketách :-D ale za to, keby nám bola náhodou zima, mohli by sme si zapnúť podlahové kúrenie :-D :-D :-D
Potom mi prezradil, že on má s manželkou zapnuté vzájomné zdieľanie polohy. Tak si hovorím, že existuje ešte horší level dôvery vzťahu, než aký zažívam ja. 
Toto by mi ani nenapadlo, že by som po partnerovi chcela, aby mal so mnou zapnuté zdieľanie polohy. 
Cestou naspäť som mala strašnú chuť sa zataviť na Sídlisku a potom si hovorím, že na čo by to asi bolo tak dobré. 
Čo by som asi tak urobila, keby ho stretnem nebodaj? Ani sama neviem....
Mamina s Pampúšikom už boli v posteli, keď som prišla a myslím, že som im prerušila uspávanie, ktoré sa tým pádom dosť predĺžilo, ale zvládli sme to nakoniec.
Normálne mi to Jacobovo manželstvo nedalo zaspať. Asi mi už vážne šibe. Ale tak, čo je to za manželstvo, že nemôžem nikam ísť, s nikým sa stretnúť...A možno za to všetko môžu moje naivné predstavy o manželstve....to asi tak najskôr :-D
Šteniatko spalo s nami.

Nedeľa - Šteniatko ma zobudilo okolo druhej, tak sme sa šli prejsť :-D Toľko hviezd som už dávno nevidela. Chvíľu trvalo, kým šteniatko spravilo, čo malo, aj mi už bolo trochu chladno, ale mala taká nočná prechádzka svoje čaro. Akurát, že som po nej nevedela dosť dlho zaspať a o pol šiestej bol už opäť celý dom na nohách. Ach jáj, to je dovolenka :-D
Inak pohodová nedeľa, bolo teplo a tak sme poobede išli na tajch trochu a na prechádzku.

Pondelok - Volal mi majiteľ bytu, že teda o pol ôsmej sa stretneme na byte. Si hovorím, že dosť skoro, ale zase budeme to mať rýchlo za sebou.
Dopoludnia boli na vedľajších domoch umývať strechy pred natieraním. To sme pozorovali asi polhodinku s Pampúšikom, potom sme zašli asi na hodinku na Staré Hory na ihrisko, ale bolo hrozne horúco.
Pampúšik potom zaspal a zobudil sa na to, že z domu oproti prišlo špeciálne auto zobrať kontajner. A že život na dedine je nuda. To určite.

Poobede sme sa boli všetci prejsť aj so šteniatkom. 


2 komentáre:

  1. Mamka si nakonec nového psa pořídila? Je to roztomilé štěňátko, tak ať dělá samou radost.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, veru. Ona s tým prišla už dávnejšie, že chce na 60tku šteniatko, ale s polročným predstihom :-D
      Hej hej, radosť s ním žiť :-D zatiaľ všetko vo veľkom hryzie :-D

      Odstrániť

Týždeň 30. 07. 2024 - 05. 08. 2024

Utorok - Zobudila som sa krátko po druhej, že mi treba na wc. Tak som zobudila aj Pampúšika, aby sa nepocikal do rána.  Krátko na to prišie...