Hľadať tu :-)

štvrtok 11. júla 2024

Týždeň 25. 06. 2024 - 01. 07. 2024

Utorok - Zobudila som sa o 06:44. Vôbec nechápem, že mi nezvonil budík. Na šťastie sme sa aj tak s Pampúšikom vychystali pomerne rýchlo a všetko sme pekne stihli.
V práci boli prvé rozhovory/porady ohľadom prestupu do Nay a také kadejaké info chodí, že neviem, čo čakať zajtra. 
Inak je horúco, zajtra sa má trochu ochladiť, tak som zvedavá. Po robote som sa zastavila ešte u Prvej ženy po riady, čo vyradila. Potom som prišla domov celá spotená. Volal mi Drahý, že či idem von alebo či majú prísť domov. Tak hovorím, že si dám sprchu a prídem. Tak som si chvíľku oddýchla a potom som šla za nimi von. Bola tam aj Romi s deťmi a ešte jedna spolužiačka chlapcov s maminkou a bračekom, neskôr prišli aj chalani od Di a dokonca aj Susan sa zastavila, tak to bolo také fajn.
Doma mal už Pampúšik útlm, rozplakal sa, že ostal len posledný kúsok pizze a mal z toho dosť akože rev. Potom ešte za niečo, nakoniec zaspal asi v priebehu dvoch minút.
Potom mi písal Drahý, či spím, tak sme chvíľu spolu volali. Nemalo to ale žiadny reálny význam.

Streda - Zobudila som sa o piatej, ale nič sa mi nechcelo, tak som len tak ležala v posteli. Okolo šiestej začalo trochu popŕchať, tak som dala dole veci z okna a potom som zobudila Pampúšika, dosť dlho sme sa ešte mojkali v posteli a potom sme sa vybrali  do škôlky. Vyrazila som do práce pomerne neskoro, ale stihla som to pekne.
Hneď nám posunuli tú úžasnú poradu z 10 na 11, ale zbehlo to rýchlo. No páni z Nay boli takí no neviem. Ale tak ani náš vedúci celého skladu nie je zrovna najsympatickejší človek na svete. Jedna z tých ponúk vyzerá byť celkom fajn, len je to na 12tky,  no musím sa o tom poradiť doma, ale podmienky vyzerajú fajn. Štyri mesiace by sme mali garantovaný plat taký ako máme tu a potom by sme mohli rozviazať pomer dohodou a mali by sme aj nárok na odstupné, ak ho máme teraz, čo ja asi nemám, ale tak uvidíme, čo príde.
Objednala som si burger po porade. Baby tiež zvažujú, že sa pôjdu na tú robotu aspoň pozrieť. Tak som napísala personalistke, nech sa so mnou skontaktujú.

Štvrtok - Napísala mi LL, že či viem niečo o tom, že sme mali dať učiteľkám darčeky už dnes. Reku, mne aj vypadlo, že je koniec školského roku a na darčeky som fakt nemala ani náladu ani nič, ale poprosila som aspoň Drahého, nech kúpi nejakú kvetinku pre pani učiteľky, teda pre každú. Tak mi potom poobede volal, že či môžu byť ruže. Si hovorím, že jasné, že snáď každá žena má rada ruže. 
Začína byť už dosť teplo, z čoho mám ohromnú radosť :-D
Dohodla som sa s vedúcou, že zajtra pôjdem okolo pol druhej domov, keď príde kolegyňa do práce, takže sa teším.

Piatok - Ráno sme išli s ružičkami ešte do Žabky a kúpili sme také tie plnené piškótky pre kuchárku a upratovačku a tak sme to odovzdali a potom som sa vybrala do práce.
Bolo to celkom fajn, aj keď bolo toho pomerne dosť, však piatok je vždy návratka a upratovanie, ale šlo to a o druhej som už bola doma. Drahý doma nebol a myslela som si, že je len niekde po blízku, lebo mobil mal v nabíjačke, tak som sa osprchovala, trochu upratala a zrazu prišiel domov aj s Pampúšikom. Tak sme potom boli von a bolo to fajn.

Sobota - Pampúšik v noci začal kašľať. Tak parádne nám začala sobota. Drahý na mňa vyletel, že prečo on musí ostať opäť s Pampúšikom a že čo budeme zase robiť. Tak mu hovorím, že ma to veľmi mrzí, ale proste kolegyňa bude mať na budúci týždeň dovolenku a že tri dni zo štyroch idem na celý deň, takže bude to aj pre mňa dosť náročné. 
Tak ma to všetko už vyčerpáva. 
Napísala som PP aj Otravovi k meninám a teda samozrejme aj bráchovi. Potom sme si s Otravom vymenili pár správ. Ostala som prekvapená, že sa so mnou baví. 
U PP to ostalo pekne v statuse poslané ako predošlá správa. Chcela by som sa tváriť, že mi je to jedno, ale nie je.

Nedeľa - A skončil jún. Ani neviem ako. Pol rok prešiel. Fúha. Volal mi majiteľ bytu, že kedy pôjdeme prepísať energie a kedy si preberiem svoj byt. Stále nejako neverím, že sa to vlastne stalo. No, tak budúci utorok mu vyhovuje rovnako ako mne. Tak sa teším aj som z toho roztrasená.

Pondelok - A je prvého. Ráno som odviezla chalanov k poliklinike a potom do práce. Na celý deň. Ale ja užívam si to. Celkom pokoj tu bol. Aj zajtra takto, v stredu normálne na poobednú a štvrtok znova takto.
Doktorka dala Pampúšikovi dva sirupy na vykašliavanie. A ak sa to do štvrtku nezlepší, že máme prísť znova, tak uvidíme.

2 komentáre:

  1. Ani nevím, že se učitelkám ve školce dávají dárky. To si teda o mně musely myslet kdo ví co, když jsem nic nedala. A ty ještě i pro kucharku a uklízečku. Zasloužíš obdiv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, vraj tradícia, ja si pamätám, že sme nosili v škole kvietky na koniec roka. Oni sa hlavne s týmito učiteľkami lúčili, budúci rok už budú mať iné.
      No, pani kuchárka sa nám každé ráno zdravila a Pampúšik ju mal hádam radšej ako jednu z pani učiteliek, takže asi tak. A pani upratovačka im tam tiež dosť pomáhala. Pre mňa to bola drobnosť, no pre ne asi nezvyk, lebo vyzerali tak milo dojato.

      Odstrániť

Týždeň 30. 07. 2024 - 05. 08. 2024

Utorok - Zobudila som sa krátko po druhej, že mi treba na wc. Tak som zobudila aj Pampúšika, aby sa nepocikal do rána.  Krátko na to prišie...