Hľadať tu :-)

utorok 9. januára 2024

Týždeň 26. 12. 2023 - 01. 01. 2024

Utorok - Ráno som mala stále sople, tak som sa hrala s Pampúšikom. Potom som sa najedla, dali sme ho spinkať, pobalila som sa a vyrazila som na cestu domov.
Cesta bola fajn, ale z upchatých dutín ma bolela hlava a len veľmi ťažko sa mi rozmýšľalo. 
Prišla som domov, osprchovala som sa, zapla som práčku a zaspala som. Zobudila som sa niekedy uprostred noci, bola som asi hodinu hore a potom som opäť zaspala.

Streda - V práci celkom fajn, aj keď kolegyňa je úplne chorá, ledva dýcha a ja tiež ešte soplím. Doma som trochu poupratovala, telefonovala s chalanmi aj maminou. 

Štvrtok - V práci celkom fajn, aj keď dosť chodili ľudia po veci z výpredaja. A bolo aj celkom dosť návratiek. Doma som viac-menej oddychovala. Dala som ešte oprať pár drobností.

Piatok - V práci to bolo prekvapivo fajn. Aj keď kolegyňa vyzerala, že to neudýcha. Aj som sa ponúkla, že pôjde domov a ja ostanem do večera, ale nechcela. Tak čo už.
Doma som volala asi hodinku s chalanmi, potom som si napustila vaňu a v nej som relaxovala.

Sobota - Dopoludnia vyšlo slniečko, tak som cvakla fotiek všetkých vianočných prírastkov a potom som išla do mesta vrátiť do Dráčika fľašku. Mali tam krásne RH, len škoda, že tá, ktorá sa mi páčila najviac je nižšia než klasické RH. Tak som odchádzala s prázdnou. Zastavila som sa aj vedľa v Pepcu, ale tam tiež nič zaujímavé.
Poobede mi volal Krstný, že čo robíme na Silvestra, tak som mu ozrejmila, že ja som sama doma, tak sa opýtal, či môže prísť a si hovorím, že fajn, že aj tak by som sa iba nudila.
Večer som ešte skladala lego, strašne ma to bavilo.

Nedeľa - Ráno som sa vybrala do Kauflandu, nech teda niečo nakúpim na večer. Urpatovala som skriňu a našla som hneď dve tričká z mojej minulosti. O jednom som vedela, že ho mám. Na druhé som už takmer úplne zabudla, ale keďže je od PP, tak to bolo také úplne, že som si na to spomenula, ako mi ho dal a ako som ho potom všade nosila a vypárala z neho logo firmy, nech nesvietim na ulici.
Najedla som sa a dostavala som Lego a potom som začala zháňať súčiastky z ocinovho Lego Buggati, že aj to opravím. Akurát som ležala, keď mi prišla správa od Krstného, že príde o pol druhej autobusom. Tak som ešte povysávala so starým vysávačom, čo sa dalo a začala som chystať občerstvenie.
Prišiel Krstný a chvíľu nastavoval HBO, potom mi písala Susan, či sa ideme prejsť, tak sme šli všetci traja na taký mierny senecký okruh a potom sme už len jedli, kecali, pozerali dokument o Whitney Houston a čakali na polnoc.

Pondelok - Po polnoci som zavolala mamine, lebo som vedela, že je u nej kamarátka, že nespí. Chalanom som nevolala, lebo tam som naopak predpokladala, že spia. 
Potom som si šla ľahnúť aj ja. Zaspala som ani neviem ako.
Zobudila som sa krátko po ôsmej a Krstný bol už tiež hore. Pustili sme si zvyšok toho dokumentu, ale mňa to nejako moc nezaujímalo. Najedli sme sa a kecali sme a potom som navrhla Krstnému, že ho odveziem do Hlavného mesta. Tam sme dorazili celkom fajn, lebo ma navigoval. Späť som niekde zrejme zabudla odbočiť, takže som sa ocitla v blízkosti bytovky, kde som kedysi bývala. Mala som 100 chutí sa tam zastaviť a poslať PP, že či si spomenie, kde som, ale nakoniec som sa ovládla a odšoférovala pekne domov.
Poupratovala som, že keby náhodou sa stihla zajtra inventúra, nech môžem ísť hneď ráno do Keksov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...