Hľadať tu :-)

utorok 23. januára 2024

Týždeň 16. 01. 2024 - 22. 01. 2024

Utorok - Dnes už prišla ma zaúčať pre istotu vedúca z príjmu. Bolo to o niečo lepšie, ale aj tak tomu systému nechápem. 
Po práci som sa zastavila ešte v Lidli po pár drobností a potom som uvarila zemiakový prívarok. 

Streda - Ráno opäť prišla vedúca z príjmu ma zaúčať na tie dodáky. Mám pocit, že už sa v tom trošku lepším. Inak pohoda, čo sa týka práce. 
Doma to bolo tiež celkom fajn.

Štvrtok - Ráno opäť dodáky, ale inak fajn. Akurát sa po mne zviezla umývačka pri vydávaní a tak budem mať na predkolení krásnu modrinu. Doma som sa na to pozerala, tak je to fakt pecka :-D
V noci som dostala nejaký bruchabol, takže som s prestávkami spala asi 3 hodiny. Fakt paráda.

Piatok - Ráno som bola ako chodiaca mŕtvola, ale na šťastie sa brucho upokojilo. Modrina už nebolí, v práci toho bolo celkom dosť, ale aspoň rýchlo prešiel čas. Šéfka povedala, že pôjde na zväčšenie pŕs, akurát netuším, či to myslela vážne alebo nie a nie som si istá, či ma to naozaj zaujíma. Však uvidíme, keď príde v marci po PNke do práce. Ak si dá urobiť prsia, tak to si asi človek všimne :-D
Pred obedom mi volal Drahý, že mu volali zo škôlky, že Pampúšik často chodí cikať aj kakať, že ani na vychádzku ho nezobrali, tak povedal, že okolo jednej príde pre neho. To už podľa mňa mohol aj počkať tie dve hodiny, ale tak ako chce.
Keď som prišla domov, tak išiel na poštu a ešte niečo vybavovať a ja som sa s Pampúšikom hrala s vláčikom. 
Neprišlo mi, že by cikal nejako zvlášť často, tak uvidíme.

Sobota -   Dopoludnia som sa snažila dať dokopy náš byt, ale popri malom, ktorý ma neustále volal sa hrať, to bola dosť márna snaha, ale aspoň sme dali oprať. 
Nechcel síce nič moc papať a párkrát sa pýtal kakať, aj keď bez úspechu, ale necikal nijako zvlášť často. Aspoň mi to tak neprišlo.
Boli sme s autom aj po nejaké náradie na dom, že vraj Drahý má tento víkend už hotovo, som zvedavá. 
Zastavila som sa autom s Pampúšikom aj v Kauflande na menší nákup.

Nedeľa - Od rána som bola akási oťapená a nič sa mi nechcelo, hlava ma bolela. Pampúšik vymýšľal, potom sa mu podarilo rozliať jogurt, z čoho sa samozrejme rozplakal. Tiež každú chvíľu chodil cikať.
Celkovo to bol taký náročný deň, že som bola rada, že mu aspoň mäso chutilo, keďže ryžu moc nejedol a kompót. Potom nechcel spinkať ani ležať, furt len behal niekam. 
Okolo pol štvrtej prišiel Drahý a že chce ísť niekam na výlet, no mne sa vôbec nechcelo, že Pampúšik je nevybehaný, že pôjdem do Ikei, nech sa vybehá. No reku skvelý nápad. To je úplne miesto na vybehanie pre malé dieťa. 
Nakoniec sme sa úplne dohádali, lebo zase volal so svojou mamou a sa sťažoval, že je bordel po celom byte a podobne. 
Nakoniec okolo šiestej odišiel, že pôjde na hodinku dať chlapom peniaze za robotu a na pivo. Tak sme s Pampúšikom odložili spoločne lego tým že mi ho bagroval do bedne a urobila som mu vaňu a uložila som ho spať. Zaspal takmer okamžite, keďže nespal cez obed a aj od únavy s ním.
Drahý prišiel o deviatej a zasvietil v chodbe tak, že som myslela, že zobudí aj Pampúšika, ale ten sa na šťastie iba pomrvil. Potom si ľahol do obývačky a ja som zaspala na šťastie takmer ihneď.

Pondelok - Zobudila som sa o druhej, potom o štvrtej, o piatej, potom o šiestej na budík. Následne sa pomaly zobudil aj Pampúšik. Následne sme sa motali a zobudili tatíka. 
Išla som do roboty, ale musela som rozmraziť auto, bolo ako kocka ľadu. Drahý išiel potom s Pampúšikom k doktorke. Neskôr mi volal, že mu pozrela moč aj vzala CRP, ale žiadny zápal tam nie je, že má veľa piť a že môže ísť normálne do škôlky. Tak som zvedavá, čo zajtra povie učiteľka.
Objednala som chladničku a zajtra by nám ju rovno mohli aj doviesť, to je milené :-)

2 komentáre:

  1. Věřím, že systém budeš brzy ovládat na jedničku. Škoda, že drahý nemá rozumnou mamku, která by mu naopak naznačila, že by bylo dobré, kdyby také v bytě trochu pouklidil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, uvidíme, podľa mňa, čím viac s tým budem robiť, tým viac mi to bude dávať zmysel, aspoň dúfam.
      A on upratuje dosť, možno práve preto ho to tak vytáča. Mňa zas vytáča, že radšej upratuje a robí čokoľvek iné než by sa venoval malému.

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...