Hľadať tu :-)

piatok 19. januára 2024

Týždeň 09. 01. 2024 - 15. 01. 2024

Utorok - V robote toho bolo dosť veľa, keďže som bola sama a aj celý týždeň budem, ale dalo sa to. Dokončila som konečne tie zakladače. 
Volal mi kuriér, že má pre mňa balíček na adresu, či som doma. Hovorím, že nie, tak že mi ho nechá na odbernom mieste. Tak som zvedavá, aké tam budú otváracie hodiny, či budem mať šancu si ho ísť vyzdvihnúť, keďže to bude veľký balík, tak nemôžem poslať chalanov po neho do mesta.
Okolo obeda mi prišla smska, že kde je uložený balík, no na šťastie sú od deviatej, tak sa tam zajtra pred prácou stíham ešte zastaviť.
Drahý ma ešte poprosil, či mu zanesiem listy na poštu. Tak si hovorím, že nie je problém.

Streda - Ráno som sa teda s Pampúšikom dosť rýchlo vychystala do škôlky. Prišla som autom k pošte, aj som sa dosť čudovala, že tam nie je moc ľudí, aby som zistila, že pošta nie je od 07:00 otvorená, ale až od 08:00. Chvíľu som uvažovala, že čo teraz, keďže som mala viac ako polhodiny čas, tak som sa zastavila v Lidli a potom som sa vrátila na poštu. Tam mi pani poštárka oznámila, že takéto otváracie hodiny majú už asi dva roky. Aspoň vidieť, ako často chodím na poštu takto skoro ráno. Zastavila som sa ešte doma, aby som si umyla vlasy a potom som sa vybrala po balík. Pani mi ho dala dokonca dve minúty pred 9tou. Asi nečakala, že tam už bude niekto stepovať, keď otočila ceduľku na OTVORENÉ.
Balík som si zbežne prešla, ale naozaj len zbežne, lebo som sa ponáhľala do práce.
Volal mi Drahý, že či po práci pôjdeme na nákup, že jemu sa nechce ísť v piatok. No, akože vôbec sa mi nechcelo a mu hovorím, že v aute mám veľkú krabicu a v kufri späťák, že budem musieť najprv prísť a vyložiť veci z auta.
Takže som prišla pred bytovku, vyložili sme veci, nasadli chalani a išli sme do Kauflandu. Domov sme samozrejme prišli neskoro a Pampúšik potreboval ešte porozbaľovať celý balík s bábikami z Ameriky. Takže na pohodu.

Štvrtok - Ráno sme sa pomerne rýchlo vychystali do škôlky. Svietilo slniečko, tak som ešte na rýchlo urobila fotku všetkých nových prírastkov spolu a bábiky som poodkladala a vyrazila do práce.
Bolo toho dnes už menej a bola to viac-menej pohodička.
Drahý išiel niekam niečo vybaviť, keď som prišla z práce, ani som nemala energiu na to nejako reagovať.

Piatok - V práci už dosť pohodička a pokoj. Písala som LL o jedno Lego, keď už pracuje v tom Rajihračiek, nech to trochu využijem. Bola tam pár euro zľava. Mi napísala, či by som sa zajtra večer, keď uspíme deti nechcela zastaviť. Tak si hovorím, že by to bolo super a napísala som jej, že mile rada.

Sobota - Drahý išiel ráno na dom, tak som upratovala a hrala sa s Pampúšikom. Na obed odmietol spinkať, tak sme robili muffiny. Bola pohoda. Boli sme sa potom poobede aj pobicyklovať, lebo velice chcel ísť na bicykel, tak sme si spravili také malé koliečko.
Večer som išla ešte k LL na vínko. Tesne pred polnocou som išla domov.

Nedeľa - Nevedela som zaspať, tak som bola asi ešte hodinu hore a potom som konečne zaspala v obývačke, lebo chalani spali cez celú posteľ.
Ráno ma zobudili, ale potom som ešte asi hodinku driemala, kým Pampúšik pozeral rozprávky a Drahý išiel opäť na dom.
Rozbalila som s Pampúšikom Tie Dye Barbie, lebo velice z nej chcel fixky, potom si chvíľu kreslil. Urobila som obed, najedli sme sa a Pampúšik potom zaspal. 
Písala mi aj Susan, či sa nepôjdeme prejsť, ale keďže Pampúšik takmer do 17tej spinkal, tak som to odvolala.
Prišiel potom aj Drahý, že sme neboli ani von, tak som mu to vysvetilila.

Pondelok - Ráno sa ani mne ani Pampúšikovi vôbec nechcelo vstávať. Nakoniec sme sa celkom dobre vychystali, ale aj tak som sa musela vrátiť po pyžamko. Proste, mala som ho pripravené na posteli, ale nezobrala som ho. My máme obrovské šťastie, že máme škôlku tak blízko.
V práci ma Brynziarka zaúčala na príjem, ale mala som z toho hlavu v smútku a vôbec tomu nerozumiem. Som zvedavá, ako budeme zastupovať šéfku počas februárovej PNky.
Aby toho nebolo na dnes málo, tak zástupkyňa dnes oznámila, že je tehotná. Takže budem mať zase novú šéfku.
Domov som prišla úplne vyšťavená. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...