Hľadať tu :-)

streda 10. januára 2024

Názory jedného môjho EX

 Ahojte priatelia ✋

Asi ako každého v živote, aj moji drahí Ex sú pre mňa priam nevyčerpateľným zdrojom inšpirácie a keďže si o 90% z nich myslím, že by určite mohli využiť služby odbornej pomoci, čo rada rozoberám s jednou mojou českou kamoškou, ktorá si o tieto články párkrát už poprosila a ja som dnes náhodou pri hľadaní niečoho úplného iného v mailoch narazila na toto, tak som sa rozhodla urobiť jej radosť a vyplodiť zo seba ďalší článok.

Celý text je z pôvodného mailu od neho, iba som vymazala mená:

ten tvoj XY je na fb ako XY ze? fakt wau, vybrala si si uzasne, dalsi exemplar z BB bahna. kotlebovsky vymlety blbecek s uboho vulgarnym prejavom (vulgarnym bez priciny). ale krasne to do seba zapada. to co mu pises je ako z dennikov z pred nejakych 5 - 10 rokov. vybrala si rianeho blbecka ako casto pred 5 -10 rokmi.nechaa si si pomotat hlavu a kvoli takemu si zahodila cosi co stalo za viac ako tvoj polocigansky neonacek (je to inak chore ze cigan je nacek, ked nacisti ciganov hubili v plyne) a zopakovala si si s inym clovekom cosi podobne ako si urobila XYZ (ktory v tom case stal tiez za viac nez tvoji podareni milenci) pred nejakymi vyse 5 rokmi. a aka ironia, XYZ ako taka ruka z minulosti sa ti ozyva akoby ta tahal spat. ale tahat ta spat do tej doby nemusi. ty si tam klesla sama. fakt by som nikdy neveril ze k tomu to dopracujes, mal som o tebe ovela vyssiu mienku...


Ja by som tiež neverila, že človek, ktorému som bezvýhradne dôverovala, ktorý o mne vedel úplne ale úplne ale úplne všetko, má o mne takúto mienku. Naivne som si myslela, že chápe dôvody môjho správania. To, že sa za to hanbím a v jednom prípade ma to dodnes mrzí, lebo si to ten človek naozaj ničím nezaslúžil. Napriek tomu si nemyslím, že vzbudzovať v človeku nepríjemné pocity pripomínaním chýb z minulosti, je úplne fajn. 

2 komentáre:

  1. Je to síla. Motal do tohoto textu mnoho postav, až se v tom člověk málem ztrácí. Těžce nesl, že jsi pak měla nového přítele, ač tě nechtěl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, presne tak. Motal do toho častokrát veci a osoby, ktoré s tým nijako nesúviseli a ktoré by ani nepoznal, keby som voči nemu nemala predtým bezvýhradnú dôveru. Ale to už je dávna minulosť. Sama som bola prekvapená, že to ešte niekde v prachu gmailu existuje.

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...