Hľadať tu :-)

utorok 12. decembra 2023

Týždeň 28. 11. 2023 - 04. 12. 2023

Utorok - Pampúšik väčšinu noci prekašľal, takže ráno sa mu nechcelo vstávať, ale nakoniec sme sa celkom slušne vychystali. 
V práci bolo celkom v pohode. So zástupkyňou je to väčšinou celkom fajn. 
Po práci som išla teda k obchodu s farbami v našej ulici, naložili sme doplna auto a išli sme to odviesť do toho domu pri kruháči, kde bol doteraz bike obchod. Ani som netušila, že skončili. Pani bola milá, pomerne rýchlo sme jej to tam naskladali, Pampúšik sa jej veľmi páčil.
Nechala som Drahého vycúvať a aby sme nebrzdili premávku, poprosila som ho, nech odšoféruje až do Tesca. Sú to také dve minúty, možno ani to nie. Bol z toho síce vystrašený, ale zvládol to. Naozaj o šiestej na hlavnom ťahu je taká premávka, že nebol priestor si presadnúť. Nakúpili sme nejaké potraviny a Pampúšikovi ešte sirup od kašľa. 
Chcela som pozerať Nemocnicu, ale úplne som zaspala s chalanmi.

Streda - Zobudila som sa okolo polnoci a asi hodinu som nevedela zaspať. V robote celkom fajn, dokonca nás šéfka pochválila za poriadok :-O 
Kolegyňa si so mnou bez problému na zajtra vymenila zmenu. Ostala som v šoku, dokonca aj šéfka s tým bola v pohode.
Po práci Drahý naložil do auta ešte nejaké veci a išli sme opäť do tej budovy, tam to zložil a potom sme chceli ísť natankovať, ale na tej čerpačke za Tescom bola nejaká porucha, tak hovorím, že ja naspäť na diaľničnú v tomto čase nejdem, že tam sa nevymoceme, tak sme išli za Kaufland a zastavili sme sa v Lidli, lenže Pampúšik medzičasom v aute zaspal, tak do Lidlu išiel len Drahý.
Prišli sme domov, Pampúšik sa trochu prebral a potom išiel opäť spinkať.

Štvrtok - Ráno som sa zobudila spolu s Drahým a ožehlila som aspoň pár drobností, aby sme mali na zajtra. Napísala mi aj LL, tak sme sa dohodli, že pôjdeme spolu do škôlky, nech sa aspoň trochu vidíme. 
Tak som jej dala konečne tie pančuchy pre malú LL a potom som ju išla ešte odprevadiť k jej bytovke, nech sa trochu porozprávame. 
V práci to bolo fajn, šlo to pomerne rýchlo.
Doma sme sa snažili nastaviť telku od O2, ale nešlo to, tak som im nakoniec volala, aby sme zistili, že budem potrebovať ešte nejaké zariadenie, aby nám to šlo, že zajtra nám to odošlú na predajňu. Drahý bol úplne na nervy a ja z neho v podstate tiež. Podarilo sa mi to nainštalovať aspoň do mobilu a chcela som si pozrieť Nemocnicu, ale totálne som zaspala.

Piatok - Zobudila som sa okolo jednej, tak som si pozrela aspoň Nemocnicu zo záznamu a trochu som potriedila veci, čo chcem zobrať k mamine. 
Potom zaspala a zobudila som sa o pol siedmej, napchala som nejaké veci do tašky a išla dať Pampúšika do škôlky.
V práci toho bolo dosť veľa, keďže som robila návratku, upratovala som sklad a ešte som robila aj nové zakladače, keďže je nový mesiac. Vôbec mi to nešlo a hlavne som vôbec nestíhala a to som chcela ešte aj povysávať. No, nehrozilo.
Ale aspoň som si našla na nete jednu veľmi milú radu:
Len ti chcem pripomenúť, že s človekom, ktorého si vyberieš na spoločný život, budete spolu naozaj ŽIŤ...Riešiť problémy, platiť účty, starať sa o domácnosť. Budete mať deti, budete ich vychovávať...Budete si každý večer spolu líhať do postele a každé ráno, keď vstaneš, uvidíš jeho tvár...Bude to človek, ktorý ti ostane, keď už raz nebudeš mať rodičov a tvoje kamarátky či súrodenci budú mať vlastné životy a rodiny...Tak ja len že....VYBERAJ OPATRNE.
Ďakujem za milú radu, akurát, že prišla "trošku" neskoro.
Pršalo, snežilo, bolo proste "krásne" krásne počasie. 
Drahý mi okolo štvrtej volal, že keď bol po Pampúšika v škôlke, že mu hovorili, že asi bude chorý, lebo že mal zimnicu, že mu viackrát merali teplotu, ale že nemal teplotu. 
Tak som si ešte nechala tie šanóny nie úplne dokončené, že to proste v pondelok dorobím. Do toho mi písala mamina, že nech kúpim ešte chlieb a bryndzu. Proste úplne na parádu.
Prišla som domov, Pampúšik mal už teplotu, bol dosť horúci, horeli mu líčka, takže Drahý či naozaj chcem ísť k mame a ja že už to nebudem teraz meniť, že uvidíme, keď tak, v meste je predsa veľká nemocnica, že cez víkend by sme aj tak museli ísť do Hlavného mesta do nemocnice. 
Kým som sa dobalila, išiel kúpiť do Žabky chlieb s bryndzou, ale že bryndzu nemali, tak čo už. Poriešime zajtra asi.
Ledva som vyšla na diaľnicu, začalo totálne liať a lialo celú cestu, akurát pred Keksami sa to zmenilo a už nepršalo, ale poletoval sneh.
Napriek tomu všetkému sme prišli ani nie za 2,5 hodiny. 
Napriek pokročilej hodine bolo vonku dosť príjemne. Pampúšik mal teplotu aj v noci a v podstate sám zaspal pri jedle, tak som ho preniesla do postele. V noci som mu potom dala čípok na teplotu

Sobota - Zobudila som sa pomerne skoro, lebo prišli susedovci z nočnej. Som rada, že práve E. je naša susedka, lepšie to dopadnúť nemohlo. 
Pampúšik ešte o deviatej spal, tak som sa vybrala do mesta zháňať bryndzu. Mamina síce nebola nadšená, že ho nechávam s ňou, že bude za mnou plakať, ale ja som verila, že to zvládnu.
Zašla som do Billy a potom som si hovorila, že skúsim ešte pozrieť v Kiku také tie lyžiarske rukavice pre Pampúšika, nech sa môže trochu pohrať na snehu. No, nemali. Tak som sa vrátila hore. Pampúšik sa na mňa vraj len opýtal, ale že inak bol v pohode, akurát, že nechcel jesť. Tak som mu dala jeho obľúbený muffin z Lidlu, ale aj do neho len párkrát zahryzol. 
Bol odmäk, sneh sa menil na ľad. Mamina urobila halušky, ale Pampúšik ich aj tak moc nechcel papať. Potom sme išli pomôcť trochu s drevom, ale fakt len trochu, lebo som nechcela, aby Pampúšik pobehoval po tej stodole, ale vonku samého som tiež moc nemohla nechať a potom už bol aj premočený a chcel ísť do vnútra, takže mamina si to ponosila viac-menej sama. Ešte sa potom vydala aj lopatovať sneh, ale bol strašne ťažký, keďže bol mokrý a nešlo to dobre.
Dnu prišla už dosť neskoro a celá zničená. Pampúšik na večer opäť chytal teplotu a zaspal, kým som išla mamine ohriať polievku.
Pozerali sme Modré z neba a takmer ihneď ako to skončilo, tak vypadol prúd. Vybil sa mi úplne mobil medzitým.

Nedeľa - Ani ráno ešte nešla elektrina. Človek si hneď uvedomí, že všetko je na elektrinu. Asi okolo šiestej prešiel pluh po dedine, takže zhrnul to minimum snehu, čo v noci napadlo a nechal úplný ľad. V rámci toho, že celý deň bolo pod nulou, bol to skvelý ťah. Akoby nemohol popluhovať včera, keď bola brečka. 
Keďže ani o desiatej nevyzeralo, že by išli pustiť elektrinu, tak za Mikulášom k tajchu išla s nami aj mamina. Rýchlo sme to vybavili, lebo bolo fakt nechutne zima. Na šťastie, keď sme prišli domov, tak po chvíli spustili elektrinu a mamina mohla dať piecť mäso.
Najedli sme sa a vyrazili sme na cestu domov. Pampúšik v aute takmer ihneď zaspal a spal asi hodinu a pol. Zobudil sa pomerne blízko k cieľu.
Drahý doma nebol, tak som mu volala, že kde je, tak prišiel asi o pol hodinu.

Pondelok - Chalani išli ráno k doktorke, tak dala malému ATB, že má slabší zápal priedušiek. Drahý mi volal, že stále nejde zvuk  na TV. Tak sme po práci sa s tým ešte hrali a tak chalan, že nám to zariadenie vymenia. Takže na parádu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...