Hľadať tu :-)

utorok 12. decembra 2023

Týždeň 05. 12. 2023 - 11. 12. 2023

Utorok - V práci celom pohoda. Šéfka bola v pohode. Po práci som sa zastavila ešte v obchode. 

Streda - Nejako som si ani neuvedomila, že dnes treba nakúpiť na Mikuláša :-D V poslednej dobe nejako nestíham vôbec. Takže som sa po práci zastavila ešte v Lidli. Po obrovskej dileme som si vzala ešte jednu z tých základných Barbie, aj keď mali všetky hrozné oči, ale tak ja som ju chcela kvôli šatám hlavne, ale možno si nechám aj bábiku. Uvidím.
Chalani doma dosť kašlú, tak neviem.

Štvrtok - Ráno som rozdala dievčatám na príjme čokolády. Vyzerali celkom potešené, kto vie. Nám dal vedúci skladu čokoládovú lízanku, bolo to fajn.
Kolegyňa bola dosť odpálená a tak išla na obed domov a zajtra budem sama. Tak prídem trochu skôr. Aj keď sa baby dohodli, že Bryndziarka bude ráno, ale však to nevadí, ja zatiaľ upracem.

Piatok - Tak som prišla do práce okolo pol ôsmej a každý, že čo tu robím. Bryndziarka sa asi urazila, hoci som jej len chcela pomôcť, ale tak čo už. Nevadí. Tak som si urobila príjemku aj návratku sama, na šťastie ani jedno nebolo nejako extra veľké. Aj som pretrela poličky a trochu pozametala, nech sa nepovie. 
Na šťastie šéfka s tým, že som prišla až taký problém nemala.
Dokonca, že ak chcem, môžem si to niekedy vybrať ako nadčas. Tak super.

Sobota - Drahý išiel hneď ráno maľovať tie priestory, že či mu vezmem pár vecí, ale nechcelo sa mi ani z postele, tak išiel sám autom. Tak som bola s Pampúšikom sama doma. Okolo obeda sme sa vybrali do obchodu, to už začínal vyvádzať, ale zdarne sme prišli domov, najedol sa a spinkal asi tri hodiny. Oprala som všetko, čo som doma našla.
Drahý prišiel asi okolo šiestej a takmer ihneď zaspal, že mu nie je dobre. 

Nedeľa - Do rána napadalo snehu, ale že kopa. Drahý napriek tomu, že včera umieral, išiel aj tak maľovať. To už som nemala ani chuť komentovať. 
Susedia odhadzovali sneh a tak som sa vybrala aj ja s Pampúšikom, ale ten nemá dobré rukavice, tak bol rýchlo premočený, ale aspoň sme odkopali auto, aj tak do toho začalo potom pršať.
Volala som mamine a potom aj tatinovi. Potom som urobila rezne a kašu a keď Pampúšik zaspal, došiel Drahý a že keď sa Pampúšik zobudí, tak pôjdeme natankovať  a na nákupy. Tak sme išli do Grobu, to už mi svietila kontrolka, čo ma spoľahlivo dostane do nepohody, takže mi v hlave šrotovalo iba to, kde je čerpacia stanica najbližšia. V Sinsay zase niekam Drahý sa odpojil, samozrejme Pampúšik za ním s jednou rukavicou nasadenou, ktorú som mu chcela vyskúšať. Proste úchvat, takže sme sa samozrejme pohádali, domov sme šli nahnevaní s vrieskajúcim dieťaťom na zadných sedadlách. Ja fakt už prisahám, že s nimi na nákup nikdy nepôjdem.

Pondelok - Kolegyňa prišla do práce skôr, aby si nadrobila ten štvrtok. Mali sme trochu viac roboty ako zvyčajne, chodili ľudia už aj dopoludnia. Ale bolo to fajn.
Po práci sme sa s Drahým opäť nepochopili, takže som šla v takom daždi cúvať, potom som prešla cez obrubník, ale asi som to zvládla, nevyzerá, že by autu niečo bolo. Pampúšik zaspal v aute, kým Drahý vyložil veci na opravu toho priestoru z auta a potom išiel do krčmy, údajne dať chlapom peniaze. Povedal, že príde okolo šiestej, o pol ôsmej ešte nebol doma, tak sme sa s Pampúšikom najedli, osprchovali a keď som ho obliekala, tak došiel Drahý. Išiel sa ešte osprchovať.
Potom sme spolu pozerali Modré z neba, ale Pampúšik sa budil, tak som viac bola s ním v spálni ako v obývačke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...