Hľadať tu :-)

utorok 19. decembra 2023

Týždeň 12. 12. 2023 - 18. 12. 2023

Utorok - Drahý zaspal v obývačke, takže niekedy v noci som mu šla vypnúť TV. Zobudila som sa krátko pred budíkom a pomerne vyspatá, teda nie že by som si rada ešte neľahla, ale bolo to o poznanie lepšie než v posledné dni.
Obliekla som sa a zobudila som aj Pampúšika, potom sa prebral Drahý a som mu navrhla, že ak sa rýchlo dajú dokopy, že ich stihnem odviesť na stanicu. 
Trochu som sa bála, či to stihnem do práce, ale prišla som ešte o pár minút skôr než včera. 
Po práci som bola s chalanmi na nákupoch. Bolo to v rámci našich možností celkom fajn. Drahý potom ešte išiel na dom, však čo by ma nevytočil na záver dňa. Nákup, hladné dieťa, nepripravená večera a on si odíde. Však prečo nie....
Potom prišiel, uspali sme Pampúšika a išli sme pozerať Nemocnicu.

Streda - Ráno som sa zobudila o 05:19 na to, že Drahý odchádza do práce. Krátko na to sa zobudil aj Pampúšik, tak sme mali také pomalé ráno a pomaly sme sa vychystali do škôlky. Aj napriek tomu som zabudla pyžamko aj potvrdenie od doktorky, takže som sa ešte vracala, ale aj tak som prišla do práce len o pár minút neskôr než včera.
V práci celkom pohoda. Už trochu boli ľudia aj dopoludnia.
Šéfka bola tiež v pohode. 
Po práci som sa ešte zastavila na pošte po balík z Mattelu a ešte po druhý balík do zásielkovne, takže domov som prišla trošku neskôr.

Štvrtok - Dnes bolo menej ľudí ako včera a bola celkom pohoda v robote. Drahý išiel po práci do budovy, že im neschne penetrák, či čo. Došiel domov o ôsmej, proste na parádu. 
Pampúšik počas hovoru s dedkom chytil úplný amok, rozhádzal všetko lego, hodil pod posteľ krémy, ledva so ho osprchovala a dala do pyžama. Do toho teda prišiel Drahý, začal hneď nadávať, že aký neskutočný bordel máme po celom byte (áno, mali sme) a že ja hojdám dieťa v náručí. Áno, snažila som sa ho trochu upokojiť.

Piatok - V práci celkom fajn. Nešlo mi urobiť nejako návratku. Aj som sa tam sekla v jednej veci, ale hádam to nebude až taký hrozný prúser. Pochybujem, že by práve tento rýžovar niekomu strašne chýbal ešte pod stromčekom. 
V poslednej dobe som nejaká unavená.
Pampúšik sa v noci budil, zaspal asi o jednej.

Sobota - Vstala som krátko po piatej a cítila som sa už úplne vyspatá, ale vedela som, že to na mňa potom doľahne.
V práci toho bolo minimum. Okolo 11tej prišlo pár ľudí, ale inak to bola pohoda. Prišla dokonca nová zástupkyňa za mnou sa pokecať, to bolo milé.
Písala mi LL ohľadom tých fotiek a zrušenej besiedky, že malá LL totálne soplí, že budúci týždeň nepôjde do škôlky. 
Prišla som domov a Pampúšik tiež celý zasoplený, ukašlaný. Drahý, že on s ním nemôže už ostať doma, že šéf má už teraz nervy, že by sme ho zaviezli k mamine, že uvidíme ako na tom bude zajtra.
V noci kašľal a budil sa, takže asi o moc lepšie to nie je.

Nedeľa - V robote bola dosť nuda, zastavila sa za mnou opäť aj zástupkyňa. Volal mi aj Drahý, že volal mamine, že mám teda Pampúšika doviesť a že čo má pobaliť. 
No, nemám z toho dobrý pocit, ale tak čo už. Tak som prišla domov, najedla som sa a vyrazili sme na cestu.
Drahý s nami nešiel, lebo by sme sa museli ešte dnes vrátiť a takto som mohla aspoň prespať u maminy a ísť až ráno.
Cesta bola v pohode, svietilo slniečko a bolo to moc fajn. Prišli sme krátko po štvrtej a v dedine čisté ľadové kráľovstvo.
Hrali sme sa, Pampúšik moc nechcel papať. Mamina mu vybalila všetky veci pekne do skrine. Som zvedavá, ako to budú spolu zvládať.
Inak Pampúšik sa predvádzal, vyvádzal neskutočne. Nakoniec sa ešte večer tak rozkašľal, až sa dovracal. Ale bola to možno aj moja chyba, lebo som mu dala mucosolvan ešte dosť krátko pred spaním.

Pondelok - Krátko po polnoci chytil Pampúšik strašný záchvat kašľa. Potom o piatej a znovu o šiestej a to už sme vstávali, predsa len som sa potrebovala vypraviť na cestu. 
Rozmrazila som auto, pobalila si tých pár vecí a vyrazila som na cestu. Pred Nitrou bola nejaká veľká havária, takže odkláňali autá z diaľnice, takže som šla asi hodinu obchádzkou a pomaly, lebo aj na tej obchádzke sa ešte stala ďalšia nehoda. Do práce som prišla o pol hodinu neskôr, ale to nevadilo. Šéfka o tom vedela dopredu.
Mamina mi okolo pol 12tej volala, že je Pampúšik zlatý, ale že sa neustále pýta, kedy pôjde domov, lebo mamina mu nevie poskladať naspäť lego pizza autíčko. 
V práci celkom fajn. Prišiel mi aj @ zo škôlky, že besiedka bude 20. 12. 2023. No, takže my tam určite nebudeme, čo už. Možno niekedy nabudúce.
Som zvedavá, ako to mamina s Pampúšikom spolu zvládnu. Mám z toho miestami celkom výčitky. 
Keď som prišla domov, tak Drahý akurát volal s maminou a Pampúšikom. 
Doniesol mi dokonca hamburger na večeru. Chvíľu sme sa spolu rozprávali, ale potom zaspal na gauči, tak som vypla telku a zhlasla som mu a išla som sa osprchovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...