Hľadať tu :-)

streda 27. decembra 2023

Maličkosti

Ahojte priatelia 👋

Dnes netradične vám prvýkrát píšem článok na mobile, ale chcem si tu uložiť také drobnosti, ktoré ma predvčerom a včera veľmi potešili a týkali sa jednej a tej istej veci a to môjho auta.

Pre vysvetlenie, v SC som so svojimi BB EČV dosť rozoznateľná a keď vidíte čierny Swift s BB značkou a Z na zadku, máte 100%, že som to ja. V BB je to iné, keďže tam majú takmer všetky autá BB značky a teda aj čierne Swifty a čuduj sa svete, niektoré majú aj Z 🤣🤣🤣

Preto ma pobavila správa, ktorú som dostala v pondelok 25. 12., či šoférujem a keď som chcela vedieť prečo, tak som dostala túto odpoveď:


Takže to bolo také milé, že si táto osôbka myslela, že som to ja 😍 aj keď som nebola 😢

Ale keď som na druhý deň večer dostala obdobnú správu od človeka, ktorý mi nenapísal od apríla, žasla som:


V tomto prípade som to dokonca naozaj bola ja 🤣

Tak ja len toľko, že aj takéto maličkosti sú pre mňa veľmi hrejivé pri srdiečku 🥰

Máte to aj vy tak, že keď vidíte auto podobné niekomu blízkemu, že si na neho spomeniete? 

Úprimne, ja to tak mám asi len s dvomi autami, z toho jedno je také, že tam mám 99% šancu, že to je auto presne toho človeka, na ktorého myslím, lebo má jedinečnú farbu a tiež značky z iného kraja.

Druhý prípad je kamoškine auto, ktoré je síce na prvý pohľad dosť bežné, akurát, že to jej má takú úpravu, že to je tiež na 99% ona.

Tak priatelia, tešte sa z drobností, ktoré vám život prináša ☺️




2 komentáre:

  1. Když někde vypadá auto jako naše nebo dědy, tak si na to hned vzpomenu. Dřív si manžel půjčoval sdílená auta a vždycky, když náš Kulíšek někde viděl takové auto s polepy té společnosti nebo I trochu podobné, tak říkal, že je to tátovo auto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je moc milé 🥰 synček tiež kedysi na jedno takmer rovnaké hovoril, že je naše. Čo na tom, že naše bolo pred bytovkou.

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...