Hľadať tu :-)

nedeľa 3. septembra 2023

Týždeň 22. 08. 2023 - 28. 08. 2023

Utorok - Pampúšik, že chce buchty, tak sme sa vybrali kúpiť droždie do Lidlu, plus nejaké drobnosti. Keď sme prichádzali domov, tak akurát prišla aj zastupujúca poštárka, tak som si od nej vzala obálku s kolesami na Lego Swišťa. 
Začali sme robiť buchty a som si najprv aj myslela, že stihneme ísť aspoň trochu von, ale dlho to trvalo a bolo skoro 11, keď som bola ako tak hotová. Tak som trochu upratala a jašili sme sa s Pampúšikom na posteli, keď zazvonila susedka oproti, či by som nebola ochotná dať jej dole tašky, že o chvíľu príde dcéra po ňu, tak sme s ňou takmer hodinku čakali, ale dobre bolo, ani som si neuvedomila, že o takomto čase je za našou bytovkou tieň, takže Pampúšik sa tam vybláznil so šiškami a ja som si s pani pokecala, ani som netušila, že má už na 80 rokov.
Potom som uložila Pampúšika spať, ale po necelej hodine bol už aj hore, tak sme upratovali a hrali sa s Legom a okolo piatej prišiel Drahý, najedol sa, upratal a zobral Pampúšika von, prišli okolo siedmej a boli zase dosť v bojovej nálade, tak sme sa len najedli, osprchovali a zaľahli. Pampúšik zaspal pred deviatou, takže som stihla pozrieť aj pomerne veľkú časť Nemocnice, dnes šiel prvý diel, tak som mala radosť.

Streda - Ráno som sa vybrala s Pampúšikom autom do Tesca, lebo som sa rozhodla, že urobím také to školské rizoto. 
Keď sme prišli z Tesca, išli sme aj na bagrové ihrisko, ale vôbec nikto tam nebol, ale aj tak sme sa celkom slušne zabavili, potom som urobila rizoto a myslím, že mi skvelo vyšlo.

Pampúšik zjedol asi 3/4 kopčeka, takže super, tešila som sa :-)
Poobede Pampúšik pomerne rýchlo zaspal, dnes už nebolo tak hrozne teplo, skôr dusno, ale miestami aj pofukoval vetrík.

Štvrtok - Dopoludnia sme boli na bagorovom a stretli sme tam susedku LL s drobcom, tak sme sa dohodli, že poobede by sme sa mohli ísť kúpať na Jazero, keď je tak horúco.
Po tom, ako sa Pampúšik zobudil, sme si teda ešte napísali a akurát prišiel Drahý z práce a že jemu sa nechce ísť s nami, tak sme šli len my dvaja. Vo vode bolo super a nakoniec mi volal aj Drahý, že či sme ešte stále pri Jazere, ale to sme sa už viac-menej balili, keď prišiel. Išli sme ešte do bufetu na langoš a potom sme Jazero obišli z druhej strany a išli sme domov.

Piatok - Ráno som sa zobudila ako taký zombie, keďže celú noc som sa prehadzovala, ale ráno bolo pomerne chladno a bolo pod mrakom. Najedli sme sa, obliekli, vyčistila som Pampúšikovi zuby najlepšie ako som vedela a nasadli sme do auta. Nakoniec ten nápad, aby som zaparkovala niekde v tej časti mesta, ako býva môj brat, vyzeral ako super. Do Hlavného mesta som prišla bez problému a hoci som nemala miesto úplne pri bratovej bytovke, bola som blízko. Z jeho zastávky to trolejom k Pampúšikovej zubárky boli len štyri zastávky. Horšie bolo, že na zastávke nebol automat na lístky a na tabuli nebolo číslo na sms lístok, iba info, že lístok sa dá zakúpiť cez appku. Tak ešteže sme boli tak rýchlo v Hlavnom meste a mohla som sa zo 10 minút trápiť s aplikáciou, kým sa mi podarilo kúpiť lístok. 
Pampúšik sa u zubárky na recepcii hral s autíčkami a po chvíli nás volali dnu. Pred samotnou ambulanciou začal kričať, že on nechce, ale nakoniec si sadol do kresla, potom nechcel otvoriť ústa, ale nakoniec sme to všetko zvládli. Odtiaľ sme išli 70tkou na Prístavný most a z neho 98 do Vivo. Tentokrát som v zdravotnej poisťovni vybavila všetko, aj keď ma nepotešili, že v postate o týždeň by som tam mohla ísť aj znovu, ale to asi nehrozí.
Zastavili sme sa v Lidli, v Dráčiku a v Pepcu. 
Pampúšik potom, že on chce ísť električkou. Sprvoti som bola proti, keďže už dosť pieklo a zastávka električky nemala žiadne krytie a hlavne som nevedela, ako sa potom dostaneme k autu, ale na šťastie z Trnavského mýta šiel spoj na našu prvú zastávku. Našli sme tam potom aj skvelú fontánu.

Myslela som si, že Pampúšik zaspí po ceste, ale nie, celú cestu mi supľoval navigáciu. Na šťastie doma takmer okamžite odpadol.
Poobede sme boli ešte vonku.

Sobota - Drahý musel ísť dopoludnia na chvíľku do práce a ja s Pampúšikom sme urobili rezne s ryžou. Potom prišiel Drahý domov a išli sme dať Pampúšika spinkať, ale zaspala som ja a nie oni a našla som si potom na dverách od WC tento odkaz:

Tak si hovorím super, že takto skoro by som asi nešla k vode, ale hádam budú v tieni.  Tak som upratala, trochu fotila, napiekla jablkový koláč a asi o pol siedmej som volala Drahému, že by bolo na čase aj prísť domov. Tak prišli, rýchla sprcha a o pol ôsmej odpadli v posteli obaja.
Tak som ešte večer blogovala a písala som si s LL.

Nedeľa - Pekná slnečná nedeľa, boli sme vonku. Neverím, že budúci víkend sa už budeme chystať do škôlky.

Pondelok - Ráno som sa s Pampúšikom vybrala do Lidlu, keďže zajtra budú obchody zatvorené a potom sme boli na ihrisku. Poobede išiel Drahý na poštu, tak som ho poprosila, aby mi vybral balík, tak sme ho hneď aj rozbalili a potom sme išli von ešte. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...