Hľadať tu :-)

utorok 5. septembra 2023

Týždeň 29. 08. 2023 - 04. 09. 2023

Utorok - Do rána trochu popršalo. Dnes je Deň začiatku SNP. Drahý s Pampúšikom sa vybrali aj von a ja som žehlila. O chvíľu boli chalani späť, že začína pršať a od vtedy striedavo pršalo.
Na šťastie poobede už prestalo, tak som napísala Susan, či nepôjdu von a že malý ešte spí, ale potom, že prídu a aj prišli, na ihrisku sa objavilo autíčko na vozenie Minicooper, ale chalani sa celkom slušne na ňom striedali, bolo to fajn.
Boli sme sa aj prejsť po okolí a stretli sme susedku LL s drobcom, tak sme trochu obišli sídlisko a išli sme domov.

Streda - V noci opäť pršalo, takže bolo dosť chladno a mokro, tak sme sa s Pampúšikom boli len tak prejsť a trochu sa pohrať do veľkého pieskoviska, keďže včera tam chlapci obdivovali nejaké hračky pod sieťovinou.
Najedli sme sa, zaspal dosť neskoro. 
Poobede mi písala Susan, či nepôjdeme von, tak som jej napísala, že ideme aj hneď. Na workoutovom bolo také veľké dievča na tom autíčku Minicooper a bola tam aj Ľadová kráľovná s mladšou dcérou a partnerom a jeho dieťaťom, takže som mu ho nechcela ísť veľmi pýtať, tak šiel sám párkrát k tomu dievčaťu tak asi na meter, ale samozrejme nepovedal jej nič, ale tak už výkon bol, že vôbec odišiel odo mňa. Neskôr prišla aj Susan so synčekom a dokonca aj susedka LL so synčekom. Samozrejme všetci traja chalani sa chceli voziť, ale nakoniec sa dohodli a pekne sa striedali, len susedka LL podotkla, že by bolo možno lepšie, keby to autíčko nebolo, aby neboli hádky. To ani netušila, že bude mať pravdu.
Večer sa Pampúšik sťažoval, že ho štípe pipík, ale nijako zvlášť.

Štvrtok - Pampúšik sa ráno opäť sťažoval na štípanie, tak som sa rozhodla, že ho vezmem k doktorke, ale jeho doktorka je po operácii nohy PN a zástup na tento týždeň mala v Hlavnom meste, zhodou okolností v Najväčšom sídlisku. Takže si hovorím, tak OK a hlavne začínala pani doktorka ordinovať o 10tej, tak si hovorím, to dáme. Tak sme vyrazili na aute do Hlavného mesta. Ani neviem ako som sa dostala k Technopolu, ale keďže som si to neskoro všimla, tak som zle odbočila, tak som tam rovno zaparkovala a som si povedala, že tých pár zastávok pôjdeme busom, akurát, že som nastúpila na zlý autobus, takže sme sa odviezli na koniec Najväčšieho sídliska a tam to bolo celé rozkopané, ale bolo to tak veľmi zaujímavé byť tak blízko bytovky, kde som žila s Migom. 

A keďže ďalší autobus naspäť išiel o 20 minút, tak sme sa na polikliniku vybrali peši. Došli sme tam krátko po 10tej, bolo tam už jedno dievčatko a potom sme išli my. Pani doktorka skontrolovala pohľadom, povedala, že to vyzerá OK a že máme ísť odniesť vzorku moču do labákov a počkať na výsledky. Tie boli raz dva. Tak sme išli dole k doktorke, tá povedala, že infekcia tam nie je, ale že mu vyšli vyzrážané soli a že má viac piť a máme ho omývať niekoľkokrát denne.
Bolo krásne slnečno, tak sme sa prešli okolo Draždiaka k autu a vyrazili sme domov. 
Najedli sme sa a potom sme išli spať. A Pampúšik spal ešte o piatej, potom sme vyrazili von.

Piatok - Deň ústavy. Bolo pekne teplo a poobede sme sa stretli so Susan s Kubíkom a prišla aj Veve a dala mi vecičky pre drobca za ten madrac a ten si tam hneď našiel papuče s Labkovou patrolou.

Sobota - Bola som nejaká taká otrávená, opäť začalo popŕchať, chalani išli aj na chvíľku von, hľadať Minicooper, ale o chvíľu boli aj naspať a takto sa to striedalo celý deň. Urobili sme si halušky na obed a bolo fajn.
Poobede boli opäť von chalani, ja som upratovala. Potom sme si urobili Popcorn a išli sme spať.

Nedeľa - Celý deň sme boli všetci traja nervózni. Chalani boli von doobeda, ja som varila, potom Pampúšik nechcel zaspať. Poobede opäť chalani išli von a potom som prišla za nimi aj ja, prišla aj Susan s Kubíkom, doniesla mi ešte nejaké papiere do škôlky. Drahého potom volali do práce a išiel. Potom prišiel a už sme išli domov, najedli sme sa, umyli a Pampúšik takmer okamžite zaspal. Takže sme o pol deviatej už mali ticho.

Pondelok - Vstala som ešte pred šiestou, bolo ešte šero. Pampúšik vstal pred pol siedmou, takže sme všetko krásne stihli a v škôlke sme boli okolo pol ôsmej a stretli sme sa tam takmer so všetkými známymi. Pampúšik to v šatni zvládol celkom fajn, ale potom už na okne plakal. Di plakala tiež, ani sme sa pomaly nepozdravili.
Dosť dlho sme kecali s LL až sme ju pozvali domov, po asi hodinke a pol sme sa rozlúčili a Drahý so mnou sme sa vybrali do O2 a potom aj do Telecomu, do obchodu a trochu sme poupratovali a s LL sme sa dohodli, že po 12tej pôjdeme po deti a tak aj bolo. Tí boli celkom nadšení, pochválili sa, že jedli, malá LL ešte bola celá od kakaa. Chvíľu sa hrali na škôlkárskom ihrisku a potom sme išli domov. Pohrali sme sa a chceli sme ho dať uspať, ale trvalo to hádam aj hodinu, kým konečne zaspal.
Vstal pred štvrtou, dal si jogurt a vyrazili sme von. Dosť fúkalo, mne vyletnenej v kraťasoch bolo aj dosť chladno, ale keď prišla von Susan, tak sme sa presunuli na slniečko, potom ešte na bagrové a opäť k nám a asi o pol siedmej prišiel Drahý a že už pôjdeme domov, aby sme nešli spať neskoro. Moc to nepomohlo, Pampúšik asi hodinu rozoberal celý deň, čo bude zajtra v škôlke, že zoberie sovu namiesto mačky a že tam už bude aj spinkať. Ale tak zvládli sme to. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo možno o mne neviete...

Ahojte, dnes vám ako obyčajne odhalím kúsok svojej duše. Radšej duše ako tela alebo? No, neviem, čo je horšie niekedy.  No, každopádne takét...