Hľadať tu :-)

streda 6. septembra 2023

KC Dyer - Cesta za tebou za 80 dní

Ahojte 💕

Dnes by som si sem rada uložila recenziu na knižku, ktorú som naposledy prečítala.

Túto knihu som dostala ako bonus k nákupu inej knihy, ktorú som ale ešte nedočítala. Táto knižka sa čítala veľmi dobre a prečítala som ju za pár dní. 

Hlavná hrdinka sa musí postarať o finančné zabezpečenie rodinného kníhkupectva a preto kývne na inzerát agentúry, ktorá robí cesty po celom svete pre klientov. Teraz majú klienta, ktorý chce po stopách knihy Jula Verna prejsť svet za 80 dní bez použitia komerčných airolínií. Na to ale musia najprv nájsť agenta, ktorý to prejde pred ním a napíše správy a odporúčania. Takto sa k tomu dostane Ramona, ktorá okrem jedného školského výletu nikdy neopustila USA a v podstate ani rodné mesto. Na tomto dobrodružstve stretáva aj partnera a mnoho dobrodužstiev. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...