Hľadať tu :-)

pondelok 16. novembra 2020

Žehličkový darček

Ahojte priatelia 😌 Tento rok sa niesol v znamení darčekov, či už pre Pampúšika, ktorý je samozrejme môj životný darček, ale aj pre mňa a ja som sa rozhodla to trochu zdokumentovať.

Dnes si teda predstavíme darček, ktorý som dostala krátko pred pôrodom, 12. 06. 2020 od môjho úžasného Milého. Asi by sa mu nepotešila každá žena, ale ja celkom rada žehlím a moja predposledná žehlička mi žiaľ padla a pukla a už nebolo úplne bezpečné ju používať. Tiež jej výkon nebol úplne najlepší a preto som si vybrala novú a objednala a Milý ju vyzdvihol a zaplatil, takže som ju dostala ako darček.


Žehličkou som okrem iného ožehlila krásny setík bodynka, polodupačiek a čapičky od Terinky. Hoci ho moc Pampúšik nevyužil, keďže body je krátke a všetko je veľkosť 62, takže mu to v lete bolo ešte dosť veľké, mala som ho neskutočne rada, už len pretože je v mojej obľúbenej modrej. Postúpim ho kamarátke, ktorá by cca na jar/leto mala mať chlapčiatko v tejto veľkosti 




2 komentáre:

  1. Krásná žehlička, vypadá elegantně. A oblečení si pamatuji, jak nedávno jsi žehlila a už půjde pryč. Toto letí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Mám Tefalky veľmi rada. No, je krásne kvalitné, ale Pampúšikovi bolo v lete ešte veľké. On teraz tak potrebuje 62. No veru, za chvíľu mám 5 mesačného chlapa. Kde je moje miminko 3kg? :-D

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...