Hľadať tu :-)

pondelok 2. novembra 2020

Dominik Dán - Klbko zmijí

 Ahojte priatelia 😄 V provom rade vám prajem pekný deň a veľa zdravia. 

Dlho som nerobila recenziu na knihu. Jednak nie je moc času čítať s mimi, ale ... ale keď vyšla ďalšia "dánovka" a ešte k nej dávali mapku "Nášho mesta", nedokázala som odolať a hneď išla do košíka. Doniesol mi ju kuriér až domov a mapka potešila. Z jednej strany je mapka a z druhej chronologicky zoradené knihy. Mám v pláne si ich takto prečítať, bude to dávať väčší zmysel, než tak ako vychádzajú, kde raz je Krauz ešte mladé zelené ucho a v ďalšej detektív s 30 ročnou praxou.

Takže má vražda majiteľa herne a zároveň kandidáta na primátora mestskej časti a vražda advokáta niečo spoločné? Na prvý pohľad nie, ale rozsiahle pátranie zavedie hneď dva tímy kancelárie 141 k spoločnému menovateľovi, pánovi X. Podarí sa ho odhaliť? 
Spoiler: aj osobné životy vyšetrovateľov z kancelárie 141 pokračujú. O Petru sa Chosé stará v domácom liečení a žiaľ rekonštrukcia sánky a protézy nedopadne práve najlepšie. Edo je stále v nemocnici a nevyzerá to s ním vôbec dobre a v závere knihy sa ocitáme v daždivom počasí na cintoríne, kde najstaršieho detektíva svorne oplakáva takmer polovica policajného zboru.




2 komentáre:

  1. Zatím jsem od tohoto pána nečetla nic, vypadá to zajímavě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš rada detektívky, tak vrelo odporúčam :-)

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...