Hľadať tu :-)

štvrtok 19. novembra 2020

Margot Artemis (veľká)

 Ahojte priatelia 😊 Mám pocit, že som hrozne dlho nerobila žiadnu recenziu a už vôbec nie na sladkosti. Nie, že by som sa im až tak vyhýbala, skôr akosi na to nebola nejako chuť. 

Pred nejakým časom som v Tescu našla veľkú Margot Artemis a hoci som vtedy mala dosť čerstvú nie práve dobrú skúsenosť s Margot Protein, rozhodla som sa, že to skúsim, že hádam na punčovej nemohli nič skaziť a presne tak to bolo. Oproti klasickej malej Margot Artemis je táto len jednozložková a má len tú ružovú časť a chutí podľa mňa takmer identicky ako malá Margot Artemis a teda pre mňa úžasne. Mňam.


Sójová tyčinka75% s punčovou príchuťou máčaná v kakaovej poleve 25%. 81g. Zloženie: cukor, sója 18,6% (vločky, krupica), rastlinné tuky (palmový, palmojadrový, olej zo semien maslovníka), glukózový sirup, 4% kakaového prášku so znížený množstvom tuku, strúhaný kokos 2%, sušený výrobok mliečnej srvátky, zvlhčovadlo (glycerol), alkohol, kaová hmota, emulgároy (lecitíny, sorbitantristeárt, polyglycerlpolyricinotát), kyselina (kyselina citrónová), glokózo-fruktózový sirup, kakaové maslo, sušené mlieko, orechy (lieskové, vlašské, mandle), stabilizátor (ivertáza), arómy, dextrín (rozpustná kukuričná vláknina), višne, višňové pyré, šťavy z koncentrátov (banán, višňa, marhuľa), sušené vaječné bielky, jedlá soľ, rastlinné koncentráty a extrakty (čierna mrkva, mrkva, sladké zemiaky, reďkovka, jablko, čerešňa, požit farbiarsky, ibištek), extrakt kurkumy, koncentrát spruliny, farbivá (riboflavíny, karotény, karmíny, extrakt z papriky). Môže obsahovať arašidy a iné orechy.

Mne to síce môže byť fuk, ale je bezlepková. 



2 komentáre:

  1. Zajímavé. Ani nevím, že jsou i jiné příchutě než klasika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jojo, Margotiek je celkom dosť a pomerne často robia limitky.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...