Hľadať tu :-)

piatok 20. novembra 2020

Od Růženky a od "dankovcov"

 Ahojte priatelia 😃 Prajem vám krásny deň. Momentálne je štvrtok večer, ale článok vyjde zrejme zajtra. Dáme si opäť nálož darčekov, keďže v mobile mám cez 700 fotiek a je čas s tým niečo urobiť, lebo pamäť vypisuje 99% naplnenie.

Takže, 21. 08. ku mne doputoval úžasný balíček od Růženky

Kúpila Pamúšíkovi rovnaké body ako ja, ibaže väčšie a s dlhým rukávom, ale zhoda v motíve ma veľmi milo potešila.
Tiež mu vlasnoručne vytvorila tohto macíka na spinkanie:

Krátko na to mi prišiel balík aj z Banskej Štiavnice, kde žije mamkin kamarát Dano s manželkou a ktorým sa krátko pred narodením nášho Pampúšika narodilo predčasne dievčatko, ktoré žiaľ nedostávalo toľko výživy, koľko by potrebovalo a narodilo sa s pôrodnou hmotnosťou len 1,9kg. Viem, že sa rodia a zachraňujú aj detičky s o mnoho menšou pôrodnou hmotnosťou, ale samozrejme tým musela ísť malá Lada do inkubátora a tatino videl malú princeznú prvýkrát na živo až po mesiaci. Žiaľ, vtedy ešte panovali veľmi prísne obmedzenia. Na šťastie, kým som sa v pôrodnici ocitla ja, na chvíľu sa obnovil polo normálny stav, ale to dnes nie je predmetom vyšetrovania.

Deka a pohľadnica. Pohľadnica je zhodou okolností dvojičkou pohľadnice, ktorá nám prišla od Milého sestry a jej rodiny.













2 komentáre:

  1. Krásné dárky. Ta shoda motivů body je nečekané a příjemné překvapení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, to som nečakala, že budem mať pohľadnicové dvojičky. Ani neviem, či ešte nejaké mám, ale asi áno.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...