Hľadať tu :-)

utorok 17. novembra 2020

Od babinky

 Ahojte priatelia 😌 Dnes budeme pokračovať v darčekoch a predstavíme si darčeky, ktoré priniesla moja mami pre Pampúšika.

Podbradníčky

Super teplá deka. V lete som ju moc nevyužívala, ale teraz je permanentne v kočíku.


Spací vak. Krásny hrejivý. Žiaľ, Pampúšik v ňom vydržal pol minúty. 

Macko, ktorý púšťa biely šum a nejaké melódie. Moc nezaujal, teda vôbec.

Mami priniesla aj krásnu darčekovú sadu. Nedokázala počkať, kým si ju nafotím a rozbalila ju bezo mňa, takže pôvodné balenie vám už neukážem.

Bodynko

Čiapočka, najčastejšie využívaný kúsok. Výborne sedí, neskĺzava sa na oči. Fakt super.

Kabátik

Dupačky


2 komentáre:

  1. Krásné dárky ti mamka přivezla, jen škoda, že úplně všechny nesedly. Ale to člověk těžko odhadne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to kupovala, keď ešte nebol ani na svete, takže je to fakt o šťastí. Ja som dnes zistila, že aj Lu mi k penovému puzzle poslala O-ball, takže som nemusela kupovať, no čo už.

      Odstrániť

Týždeň 09. 04. 2024 - 15. 04. 2024

Utorok - Udržuj si odstup od ľudí, ktorí nikdy nepripustia, že urobili chybu...ktorí urobia všetko preto, aby si mal Ty pocit viny, že si s...