Hľadať tu :-)

nedeľa 30. júla 2023

Týždeň 27. 06. 2023 - 03. 07. 2023

Utorok - Chalani sa dopoludnia dosť bicyklovali a ja som upratovala. Najedli sme sa, úspešne sme uspali Pampúšika a vyrazili sme do Keksov, aby som zaviezla Drahého na vlak. Prišli sme pomerne skoro a vlak mal už ohlásené meškanie, tak sme zašli ešte do Dráčika. Akože nič moc tam nemali. V podstate asi nič, čo by som ešte nevidela.
Potom sme sa rozlúčili, Drahý išiel na vlak a ja som sa vrátila k mamine a Pampúšikovi. Keď sa zobudil, boli sme sa poprechádzať.

Streda - Mamina varila a ja s Pampúšikom sme boli von, najprv sa vozil na biku, ale potom si zobral fúrik a išli sme do krčmy na ihrisko. Bolo pomerne chladno a mamina sa stále smeje, že som zbalila iba letné veci. No, čo už. Na zákrute zaparkoval Swift, tak som ho musela s ním odfotiť. No, proste som ho nakazila.

Poobede sme sa boli všetci prejsť, proste taká pohoda.

Štvrtok - Mamina ráno volala na veterinu a že dnes by sme si už po Murka mohli prísť. Tak sme sa vybrali najprv na nákup do Kauflandu, zastavila som sa aj v Pepcu, aby som drobcovi kúpila mikinu a vzala som aj tepláčky a potom aj po Murka. Dosť dlho to trvalo, kým nám ho pani vydala a ešte mu dávala čip, takže domov sme prišli už pomerne neskoro. Mamina nechala Murka nám v spálni, aby ho psíkovia neotravovali, ale labrador aj tak za ním neskutočne pišťal, keďže má mačky doma a chcel sa s ním hrať. 
Podvečer už Muro vyliezol z prepravky, ale v rámci radosti môjho dieťaťa zaliezol pre istotu pod posteľ, ale v noci už vyliezol a spal s nami. Na šťastie nemal potrebu po nás loziť, pekne spal na konci postele.

Piatok - Pampúšik sa budí pomerne skoro, nejako nechce veľmi dobre tento pobyt spať. Hrali sme sa, boli sme vonku a poobede sme prijali chivavy. Labrador z nich bol úplne nadšený, oni až tak nie.
Poupratovala som konečne aj veci z postieľky a pomaly prenášam všetko do skrine. Však, keď ju už mamina má, tak nech ju využíva :-D

Sobota - Mamina robila marhuľové gule, Pampúšikovi nejako nechutili, asi preto, lebo tie marhule boli dosť kyslé, ale ja som sa teda obžrala, inak sa to povedať nedá, takže po obede som sa pár hodín iba gúľala.

Poobede sme sa boli všetci prejsť až k prameňu a ešte trochu ďalej, ale potom začalo popŕchať, tak sme sa otočili domov.
Napísala som ešte tatinovi, že čo robia zajtra, či by sme mohli prísť.

Nedeľa - Ani som si nejako včera neuvedomila, že už je prvého. Všetko tak nejako rýchlo letí. Dopoludnia sme sa boli pohrať na Staré Hory, nech má Pampúšik aspoň trochu zmenu. Najedli sme sa, dala som Pampúšika spať a keď sa vyspal, tak sme vyrazili za tatinom. Pozerali akurát Tour, tatino urobil palacinky. Ja nechápem, čo on robí, že ich má také krásne tenučké. Boli úžasné. Úplne ma to vrátilo do čias, keď nám ich robil v nedeľu na večeru a potom sme pozerali Hodinu pravdy. Inak, sú tu takí pamätníci, čo mali tento program radi? Ja veľmi. Aj keď mi vždy prišlo hrozne kruté, že im ukázali tie ceny a keď to náhodou nevyšlo, tak tie deti boli úplne fakt zle na tom. Ale inak to bolo super.
Potom sme boli pozrieť lietadlo a tanky a pohrať sa pod pamätníkom SNP a na zmrzlinu. Šoférovať popri tatinovi bola dosť sranda, jeho navigovanie a kybicovanie som si fakt užila. To akú máš spotrebu (ja sa musím priznať, že ja som ešte v štádiu, že som rada, že idem, takže spotreba zrovna nie je to, čo ma trápi). 
Zastavila som sa ešte v Lidli v Sásovej po pár drobností, spravila som fotku Otrave, že nech vie, že na neho myslím :-D
Keď sme prišli naspäť k mamine, bolo už dosť neskoro, ale akurát prišli aj ľudia, čo jej nechávali bradáčku na pol roka, takže tých pokynov bolo dosť, takže po prevzatí sučky, okúpaní nás sme už len ľahli.
Bradáčka je dosť uhúkaná, do toho ustráchané čivavy, tak som sa rozhodla, že prekvapíme Drahého a pôjdeme domov už v utorok, keď je v stredu to voľno. Mám pocit, že takto to bude najlepšie.
Aj tak mi to je celé také, keď vidím tatina s jeho partnerkou, ako sú v neustálom kontakte. Si tak niekedy hovorím, že čo robím zle, že niekto má ten fyzický kontakt v 15 ročnom vzťahu. Proste sa nejako psychicky cítim viac zničená než doma, čo je už fakt dosť divné.

Pondelok - Pustili sme dnes von trochu Murka, akurát sa nám nevrátil. Myslela som si, že sa vráti na večer aspoň na jedlo, ale nie. Asi si chcel užiť slobodu po toľkých dňoch. Pampúšik bol z toho dosť na nervy, neustále som odpovedala, že netuším, kde je macatko a Murko dokopy.

4 komentáre:

  1. Hodinu pravdy jsem nesledovala. Musela jsem si teď vyhledat, co to vlastně bylo a o co tam šlo.
    Otravovi fotíš Lidl jako myšlenku na něj? :⁠-⁠D
    Psychicky tě návštěva zničí víc než domov? Zajímavé, takto z článku mi návštěva přijde vždy v pohodě. Tak ať je líp.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, u nás to býval istú dobu večerný nedeľný program. Mala som to veľmi rada.
      No, on pri Tom Lidli blízko býva. Akurát, že mi odpísal a mne to prišlo z nejakého dôvodu o 2 dni neskôr, keď už som bola na ceste domov 🤣 a ja že ma po toľkých rokoch ignoruje 😀
      No, tento konkrétny pobyt áno. Nejako moc psov, moc brechotu, následného okrikovania, následného kriku krpca. Zle som aj spávala, Danko sa budil o piatej a podobne. No, nebolo to moc fajn

      Odstrániť
    2. Chápu. Ono to v dohledné době asi nebude lepší, když je tam i pes na půl roku.

      Odstrániť
    3. Kým je jeden, teda aby som bola úplne presná, jedna, tak sa to ešte dá.

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...