Hľadať tu :-)

streda 26. júla 2023

Týždeň 21. 06. 2023 - 26. 06. 2023

Utorok - Neskutočné teplá, nič sa mi nechcelo, už sa teším, že sa pôjdeme schladiť k mamine v piatok. Poobede sme sa stretli aj s LL kamoškou aj so Susan, takže boli traja kamaráti pokope a celkom pekne dneska spolu výnimočne vychádzali, moc sa nehádali. Každý mal svoj bublifuk a išlo im to celkom fajn.

Streda - Ráno sme sa vybrali do Hlavného mesta pomerne skoro, lebo Pampúšik sa chcel povoziť na električke. Tak sme sa zo stanice zviezli na Obchodnú a tam som chcela ísť do Dráčika, ale bol z technických príčin zatvorený. Tak sme sa zastavili aspoň v Albi a mali tam na ukážku aj tú knihu o ľudskom tele, to ho dosť bavilo.


Na logopédii celkom fajn, trochu síce spočiatku nechcel spolupracovať, ale logopedička si s tým hravo poradila. Z Inštitútu sme sa ponáhľali na vlak a krásne sme ho stihli. 
Doma Pampúšik takmer okamžite zaspal.

Štvrtok - Pohodový horúci deň, pomaly sa balíme k mamine, vymýšľame, kedy najlepšie ísť a ako to všetko vlastne zvládnuť.

Piatok - Tak a je to tu a Pampúšik má už tretie narodeniny a strašne sa dojímam. Drahý išiel ráno ešte na pár hodín do práce. Ja som šla s Pampúšikom do zásielkovne po balík a do Billy a potom k ortopédovi. Tam sme čakali dosť dlho, ale zase nič extra strašidelné. Len som si proste myslela, že keď objednávajú na čas, že nebudeme čakať, ale pohoda. Postavil ho na taký skener, povedal, že tá plocha nôžka nie je nič hrozné, že má aj trochu vpadnuté členky dovnútra, že máme cvičiť, chodiť na boso, ale že zatiaľ bez nejakých pomôcok a o pol roka na kontrolu.
Písala mi aj Prvá žena, že okolo dvanástej bude už doma, že si môžem prísť po tortu. Medzičasom prišiel Drahý, tak som naložila chalanov do auta a išli sme po tortu.
Najedli sme sa a Pampúšika sme úspešne potom uspali.

Rozbalili sme darčeky, naložili auto a vyrazili do Kauflandu, takže z môjho plánovaného odjazdu okolo 18tej bolo nič, ale nevadí.

Toto je fotka z parkoviska z Kauflanud. Ako vidíte, bolo necelých 7 a my ešte na začiatku trasy, o natankovaní a dofúkaní pneu ani nepíšem. Dorazili sme proste niekedy po deviatej a dietaťko nespalo ani minútku a ešte sa asi do desiatej hralo s mačiatkami. Tie boli proste neskutočný hit.


Sobota - Zobudila som sa asi po štyroch hodinách spánku o nekresťanskej piatej a nemala som čo robiť, aby som nezobudila ostatných, tak som len tak čumela do mobilu, fakt krásne zabitý čas, ale keďže som si nezobral ani knižku a mamčine som nechcela načať, keď mám doma tri rozčítané, tak no...ale za tento pohľad to stojí, no nie?

Raňajkovali sme tortu. Áno, proste, sme sa na ňu všetci tešili a bola úžasná. Nabudúce rozhodne viac viac a o veľa väčšiu. Mňamózna.
No a potom darčeky. A to si ozaj myslím, že moja mamina sa zbláznila: sada záchranárskych áut, lopta, Lego, sada trička a kraťasov a posteľná bielizeň s Labkáčmi. Proste mega.
Varili sme, upratovali a prehovorila som Drahého, aby sme postavili nábytok, tak sme postavili skriňu a komodu a bolo to na nás ako aj dosť. Tým, že ten nábytok stál, tak už sa trošku pod svojou váhou aj ohol, takže tá skriňa nechcela lícovať, ale dali sme to.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Hrali sme sa s mačiatkami. Postavili sme aj posteľ a nočné stolíky, aj keď som myslela, že Drahý tie rošty vyhodí von oknom, ale nakoniec von oknom šiel rám pôvodnej postele. Novú posteľ vám sem nedám, lebo som ju z nejakého nepochopiteľného dôvodu neodfotila. Tak nabudúce.

Pondelok - Ráno mi Drahý oznámil, že volal do práce a že ho nutne-nutno nepotrebujú zajtra a že pôjde teda až zajtra domov. Si hovorím, že OK, pohoda, povyberala som nejaké veci už mamine so skrine, prebrali sme obrusy, ktoré sme chceli nechať/vyhodiť. 
Boli sme na prechádzke, umyli sme Pištíka a potom sme sa hrali futbal.

2 komentáre:

  1. Dort vypadá chutně. Mamka si koupila nový nábytek? Skříň je pěkná. Vypadá to tam úplně jinak než kdysi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Torta bola mega super, mňam :-P
      No, už dosť dávno, takže dosť dlho aj stál a potom lamentovala, že jej ho nemá kto postaviť a chcelo to trochu prehovárania, ale Drahý to urobil s mojou pomocou, aj napriek tomu, že mamina sa zaprisahala, že ho už nič u nej nenechá urobiť a on sa zaprisahal, že tam už nikdy nič neurobí.
      Áno, nakoniec je spálňa biela, s novými parketami a novým nábytkom. Ešte chýba luster a žalúzie a už to bude hotovo a potom by bolo fajn spojazdniť bojler v kúpeľni a bude aspoň jedna izba vyzerať super :-)

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...