Hľadať tu :-)

nedeľa 26. marca 2023

Týždeň 14. 03. 2023 - 20. 03. 2023

Utorok - Ráno som sa snažila naučiť Pampúšika "dino". Kým sme sa šalili, tak občas povedal, dinonono, ale akonáhle si ho mal pýtať alebo pomenovať sám, bol to znova "di". Ale tak beriem to ako mikro úspech, že bol ochotný to po mne aspoň párkrát zopakovať.
Išli sme preparkovať auto a potom na ihrisko k LL. Prišli aj Susan s Kubíkom a boli aj smetiari, takže chalani mali veľkú radosť.
Poobede sme sa už len motkali doma.

Streda - Dopoludnia sme boli na ihrisku. Pampúšik pomerne rýchlo zaspal a pred štvrtou sa zobudil, dosť sa mu nič nechcelo, ale nakoniec sme išli von a pozerali sme sa asi polhodinu na bager na našej križovatke.
Potom za nami prišli Susan s Kubíkom a išli sme na ihrisko k LL. Neskôr mi volal Drahý, že kde sme a či ideme teda na nákup a ja si hovorím, že OK, tak sme išli domov a potom do Lidlu, tam sme celkom v pohode nakúpili, ale mne už bola strašná zima a išla som do auta a chalani išli odniesť košík a potom len počujem, že Drahý Pampúšika pchá do sedačky s plačom a proste celé zle. Hovorím, že ho tam netreba hádzať ako handru a už to išlo úplne brutálne, až si hovorím, že toto už nie je úplne bezpečné, tak som Drahého nechala vystúpiť, lebo ako nepotrebujem havarovať.
Doma to samozrejme pokračovalo, povedal mi strašné veci a za tým dodal, ako nás on oboch miluje, že pôjdeme kúpiť byt a tak a ja som len pozerala, že ak tento človek nemá rozdvojenie osobnosti, tak už hádam nikto.
Do polnoci som bola z toho úplne mimo, potom som nejako zaspal.

Štvrtok - Pampúšika som odviedla na deviatu do prípravky, nemal s tým žiadny problém. Hneď som sa vydala do O2, zrušila som si teda to druhé číslo, takže úplne super. Išla som domov, upratala som wc a začala som upratovať kúpeľňu, ale rýchlo to prešlo a musela som už ísť po Pampúšika naspäť.
Ešte sme ostali von a domov sme prišli už dosť neskoro, takže dosť neskoro zaspal a o pol piatej ešte spal. Čakala som na Majiteľku bytu, tá mi písala, že mi ešte dá vedieť, čo a ako. 
Pampúšik chcel ísť von, akurát, keď sme vyšli von, tak sme stretli Majiteľku so synčekom a Susan s Kubíkom, tak sme sa s nimi ešte rozlúčili, Majiteľka išla ešte zobrať synčekovi ešte nejaké veci do auta a išli sme teda k nám. 
Drahý stále neprišiel, nemala som teda peniaze, ale ako Majiteľka to chápala, proste, že nech jej to teda pošle na účet, no ja som bola úplne na nervy, že proste či je kompletne normálny.
Prišiel krátko po tom, ako odišla, dosť opitý, začal úplne zase tie svoje reči, aký je on úžasný a akí sme všetci lietadlá, tak som mu to vysvetlila, že proste to takto ďalej nejde, že či je kompletne normálny, že čo vystrája a že nech si ide ľahnúť a dá mi svätý pokoj.
Majiteľka doniesla Pampúšikovi aj pár drobností:



Piatok - Dopoludnia sme boli von, bola pomerne zima, ale má sa čoskoro otepliť, tak sa dosť teším. Pampúšik na obed vypil mliečko, v poslednej dobe si ho dosť často pýta pred spaním.
Keď som mu zarábala mliečko, tak mi napísala LL, že či môže prísť, či Pampúšik už spí, tak som jej napísala, že akurát sa chystáme, že nech pokojne príde, tak potom prišla okolo pol druhej, krátko po tretej prišiel na pár minút aj Drahý, že teda ide do Pelikánu oslavovať, na to som už ani nedokázala poriadne reagovať.
Pampúšik sa potom zobudil, vykakal sa do nočníka a vyrazili sme LL odprevadiť, keďže jej už volal muž, že sa s malou vracajú. My sme ešte potom ostali u nich na ihrisku s jej susedkou a jej synčekom.
Drahý prišiel okolo pol ôsmej a oproti včerajšku bol o dosť triezvejší.

Sobota - Celkom pohodová sobota, akurát Pampúšik cez obed nezaspal, takže večer bol už rýchlo unavený a o siedmej už spinkal. Napísala mi Terinka, či si ideme objednať Rewind Kirušky a aj som zhodnotila, že áno.
Mig má dnes narodeniny, odolala som mu napísať, keďže minulý rok mi napísal iba toľko, že ďakuje.

Nedeľa - Drahý išiel ráno do práce. Tak sme gazdovali do obeda sami. Akurát, keď som Pampúšika chcela uspať, tak prišiel domov, takže opäť nespal cez obed a začala som mať z toho trošku nervy, že hádam neprestane spať cez obed, ale tak hádam to bude OK.
Večer som ešte napísala na FB, či mi niekto odporučí servis, kde by mi opravili tú prasklinku na čelnom skle auta a jednému som aj napísala a ešte večer mi prišiel mail, aby som ráno zavolala, že sa dohodneme.

Pondelok - Ráno som volala teda do toho servisu, ale pán mi povedal iba toľko, že mi zavolá manželka, keď príde do práce a tá mi potom pred deviatou aj volala a dohodli sme sa, že by som o desiatej mohla prísť. Takže sme sa rýchlo pobalili a išli vytiahnuť peniaze, kde ma v Krátkej dosť zablokovali autá, takže som sa dosť bála, či odtiaľ vôbec vyjdem, ale nakoniec som to zvládla bez ublíženia akémukoľvek majetku. Odtiaľ sme vyrazili do umyvárky, kde som hlavne autíčko povysávala, ale aj umyla, aby konečne nebolo od polovice dverí šedé, ale opäť čierne. Svietilo krásne slniečko a tak sa iba lesklo.
Samozrejme autoservis som na prvýkrát prešla a dosť dlho trvalo, kým som sa mohla otočiť, ale nakoniec sme tam trafili.
Pani majiteľka bola super a super šikovná. Trvalo to síce fakt tak ako povedala okolo 40 minút, ale vôbec nemala problém s tým, že jej Pampúšik do toho všetko komentuje a v podstate sa mu tie malé ústočká vôbec nezavreli, kým sme nenasadli opäť do auta.
Zastavili sme sa v Lidli, potom na ihrisku a potom sme sa už ponáhľali domov, aby som všetko stihla. Od jednej do druhej som neúspešne uspávala Pampúšika, ale potom som sa už potrebovala ísť osprchovať a pobaliť, takže do toho prišiel Drahý, ja som odišla, tentokrát som to krásne stíhala, ale vlak mal najprv napísané meškanie a nakoniec ho vôbec nevypravili a aj ten o pol štvrtej mal pár minút meškanie, tak som písala pani do Inštitútu, že prídem neskôr, ale meškala som asi len 10 minút, takže to bola pohoda, aj tak po mne ešte prišli.
Po prednáške prišiel po mňa Krstný a išli sme sa prejsť po meste a trochu pokecať, ale o 20:09 som išla už vlakom naspäť. 
Pozrela som si Klamstvo a zaspala som.



Pondelok - 


2 komentáre:

  1. Celkem divoký týden. Škoda, že víc nepíšeš, co se dělá tolik dní na tom kurzu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, veru a to som ešte netušila, čo ma čaká ďalej. No, ja presne neviem, čo všetko môžeme šíriť do sveta a čo je ich chránené kno-how. Ale prvé stretnutie bolo predstavenie a potom sme rozpoznávali fázy vývoja reči a zaraďovali si do nich svoje deti a porovnávali to s fyzickým vekom dieťaťa, čo bol vlastne predpoklad k nájdeniu správnej terapie

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...