Hľadať tu :-)

sobota 5. novembra 2022

53. týždeň

Utorok - Najprv sme sa hrali a potom sme vyrazili do mesta. Na mieste, kde býva stromček, je teraz pekná kvetinová výzdoba.

Pampúšik všetko hryzie, dokonca som dostala aj ja super záhryz do prsta, teda zabolelo poriadne.

Poobede sa zobudil s plačom a dlhšie sme sa túlili. Napapal sa a išli sme von. Večer nechcel nejako zaspať, o pol ôsmej sa chcel ešte popozerať, čo sa tak ukrýva v skrini.

Streda - Upratovala som, Pampúšik mi výdatne pomáhal, ale som rada, že sa chce do všetkého zapojiť. Prišli bábiky od Mišky. Smrdia teda príšerne, tak som zvedavá, čo s nimi spravím, ale aj tak sú nádherné a za tú cenu, to je ako zadarmo (no, nie tak úplne, ale na ebay by ma to vyšlo niekoľkonásobne viac). 
Morskú pannu som nemala problém celú naliať do roztoku s avivážou, ale u Totálky som mala trochu rešpekt.
Ako som si tak fotila, zobudil sa Pampúšik, takže mi potom "pomáhal" bábiky poupratovať.
Volali mi aj z Unionu, že si konečne prídu po monitor dychu. Už som si myslela, že to ani nenastane. Tak som si ho pofotila, nech to tu mám.

Štvrtok - Dopoludnia sme sa hrali a boli doma, lebo som čakala na pána z Unionu. Pred obedom sa zjavil, skontroloval celé balenie, dal mi podpísať papiere a už ho nebolo.
Naobedovali sme sa a potom som ho uložila spinkať.

Piatok - Dopoludnia som bola v Lidli a kúpila som Pampúšikovi rovnaké tepláčiky ako mal kedysi, len o niečo väčšie.

Sobota - Drahý bol celé dopoludnia robiť na dome. Prišiel sa najesť a potom zase išiel na dom a prišiel okolo tretej a začal hneď na Pampúšika, že či mu má priniesť zajačika. Ako nadšene som sa netvárila, al tak jemu niečo hovoriť. Pampúšikovi sa to samozrejme veľmi páčilo, ale zajačik bol ešte mláďatko a nevyzeral, že zdieľa nadšenie. Tak ho po chvíľke na šťastie zaniesol naspäť (to som vtedy ešte netušila, že Ľadová kráľovná nie je doma a on má od nich dokonca kľúče).

Nedeľa - Bolo horúco. Cez obed sme uspali Pampúšika a následne mi volal tatino, že či mi neprišla sms-ka, že má tovar pripravený v Mall.sk. Hovorím, že prišla, ale že keďže som si ja nič neobjednávala, tak som ju ignorovala :-D Na tom sa schuti zasmial a mi hovorí, že to je darček pre Pampúšika k narodeninám. Vravím si, že dobre, tak sa v pondelok zastavím po to, ale Drahému to nedalo a tak sa vybral do Mall-u. Takmer hodinu a pol ho nebolo, si hovorím, že kde je toľko.
Medzitým sa zobudil aj Pampúšik a samozrejme my dvaja sme sa za to chytili, že kde bol toľko a on, že však nech idem ja v tom teple a somariny. 
Keď to takto občas píšem, fakt sa dokážeme pohádať na úplných somarinách, ale to je tak, keď niekto neustále klame, potom je mu ťažko veriť, aj keď hovorí pravdu.
Tatino teda kúpil veľkú tatrovku. Asi takú ako mal aj bráško.
Večer som si čítala Oliviu a našla som v nej toto:




Pondelok - Dopoludnia mi priniesla poštárka balíček od bývalej kolegyne zo Samsung servisu, poslala Pampúšikovi pár "drobností" k narodeninám. Ona je taký poklad.
Potom som upratovala a pri umývaní podlahy mi Pampúšik výdatne pomáhal. Takto v lete zmývam veľmi rada, keďže to takmer ihneď uschne.
Poobede sme boli von, Drahý zaspal s malým a ja som pozerala Ace Ventura 2. Videla som to už asi 1000x, ale teraz potrebujem nejakú komédiu do života.



2 komentáre:

  1. Zajímavé, že v Lidlu ještě stále měli stejné tepláky. Kolegyně i taťka poslali milé dárky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj preto som ich vzala, hoci boli dosť bledé a tým pádom ani neprežili dlho 🙂
      Áno, to sú poklady 😍

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...